Nou, niet alleen voor Huy hoor..quote:Op zondag 12 mei 2013 19:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Ik dacht, ik waarschuw maar ff. Dacht zelf misschien ook te gaan, heb me ook nog niet ingeschreven. Kan nu ook niet, want zit in Frankrijk en kan de betaling niet meer op tijd regelen.
Net ook effe gekeken naar het langetermijn weerbericht voor Huy en dat is erg vochtig de komende twee weken. Nu zegt dat niet altijd alles natuurlijk, kan nog veranderen.
Komt goed uit tijdens mijn examensquote:Op zondag 12 mei 2013 19:35 schreef the_critic het volgende:
[..]
Nou, niet alleen voor Huy hoor..ook in nederland de komende 2 weken nat en temp onder gemiddeld
Dat zijn toch van die hele mooie wielen zonder gewichtsbeperking van de berijder maar waar om de haverklap een body van losloopt? Ik heb nog eens zwaar staan te twijfelen over een setje EA90 maar het uiteindelijk toch maar niet gedaan gezien de negatieve berichten in diverse Amerikaanse forums.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:01 schreef eentwee het volgende:
Jammer dat ik al zo snel gelijk krijgKans is aanzienlijk dat er meer spaken gaan breken als je er één vervangt. Eastons zijn de laatste jaren gewoon kutwielen.
Oooooh ik snapte je grapje gewoon nietquote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef eentwee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat kano van jou was, vandaar dat-ie weer zoveel fietst
Als je een beetje goed zoekt, heb je voor die prijs en gewicht ook een set Mavic Ksyrium Elite wielen. Hoor ik hier ook nogal eens klachten over, maar de enige klacht die ik kan bedenken (en ik rij er al wat jaartjes mee) is een slingerende body na enkele 10K km's. Nieuwe nylon ring er in en opgelost.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:09 schreef forty-two het volgende:
[..]
Helaas wel ja, shit happens
Ben natuurlijk al aan het rondneuzen, enig idee of dit ok is?
http://www.wiggle.nl/pro-(...)y-clincher-wheelset/
Licht en sterk als ik het moet geloven, maar ik vraag me af of die 2 wel samen gaan voor die prijzen...
indekken.nl pareltjequote:Op zondag 12 mei 2013 09:16 schreef SuperWeber het volgende:
@Oksel, geen idee, de batterij van mijn snelheidssensor is leeg, dus de tijd liep door als ik stopte (snelheid op GPS), mijn broer reed ook nog een keer lek en ik was hem een keer kwijt, waardoor ik de heuvel vlak voor de eerste stop 2 keer heb gedaan(toen ging het toch nog lekker). Ik had totaal 6,5 uur op de teller. Dus zal wel iets van rond de 6 uur geweest zijn...
Joh, trek het je niet aan. Alles wat "minder" is dan Okkie heeft, is kut. En is het eens een klasse beter dan is het volgens Okkie overbodig. Zelfs Kaas rijdt op een overgespoten Sensa, maar daar hoor je Okkie niet over.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Snap dat gehaat op Sensa hiet niet zo goed, voor het budget wat ik had heb ik best een prima fiets met mn Sensa.
En ik zou denk ik als vervanging voor deze liever een Sensa Giulia kopen dan dat ding waar jij mee rondtrekt. Hou ik geloof ik ook nog geld over.
Ik zou denk ik de gewone Bullets nemen, die met de onderhoudsvrije industrielagers, die zijn lekker makkelijk in onderhoud en die paar grammen extra maakt op zo'n wiel toch niet uit.quote:
Elke gram telt! Al is het maar als een placebo! maar iedere gram minder heeft dan ook een kwadratische prijsexplosie tot gevolg.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou denk ik de gewone Bullets nemen, die met de onderhoudsvrije industrielagers, die zijn lekker makkelijk in onderhoud en die paar grammen extra maakt op zo'n wiel toch niet uit.
Die heeft Grip al.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, gezien. Supra's. Weet niet of ik die mooi vind
en alleen tubequote:Op zondag 12 mei 2013 11:14 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
1150.
Alleen carbonnen remrand.
Onzin, dat gebeurt alleen als je continue met je jatten aan de rem zit.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef forty-two het volgende:
[..]
Over die cosmics las ik een review dat het alu van de velg het begeeft na ongeveer 10k km... Of mag je van wielen sowieso niet verwachten dat ze langer meegaan dan 10k km?
Ja en de stickers zijn anders..quote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee want Bullet heeft G3 spaakpatroon in 't achterwiel en red wind niet.
Dan moet je geen hoge clincher wielen nemen, die zijn altijd relatief zwaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Elke gram telt! Al is het maar als een placebo! maar iedere gram minder heeft dan ook een kwadratische prijsexplosie tot gevolg.
Ja wat dacht je, ben geen superkaasmanquote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef eentwee het volgende:
Ja word jij daar nog echt moe van? Bedoel, je zit zo vaak 6u op een fiets toch?
Je gaat toch niet vertellen dat je dat cranksel in je achterzak van Haastrecht helemaal mee naar huis gesleept hebt?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
Fromage deed D1 weekend, ik ben moehoe.
vandaag:
http://app.strava.com/activities/53806646
Gisteren:
http://app.strava.com/activities/53619101
Ja, crankstel in een tas, koerspetten en handschoenen die ik ook nodig had eronder als padding, en dan boven je zakken onder je shirt. Shirt is strak genoeg dus 't bleef zitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dat cranksel in je achterzak van Haastrecht helemaal mee naar huis gesleept hebt?Pfffff, jij liever dan ik.
En wat betreft hoge clicher wielen, heb je helemaal gelijk. daarom vind ik, met mijn gemiddelde snelheid, een setje Ksyrium Elite S ook meer dan voldoende. En die set Zipp 202 die ik ooit in Amerika gekocht had, daar had iemand hier een leuke grijpstuiver voor over. Hij blij en ik was er van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |