Oooooh ik snapte je grapje gewoon nietquote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef eentwee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat kano van jou was, vandaar dat-ie weer zoveel fietst
Als je een beetje goed zoekt, heb je voor die prijs en gewicht ook een set Mavic Ksyrium Elite wielen. Hoor ik hier ook nogal eens klachten over, maar de enige klacht die ik kan bedenken (en ik rij er al wat jaartjes mee) is een slingerende body na enkele 10K km's. Nieuwe nylon ring er in en opgelost.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:09 schreef forty-two het volgende:
[..]
Helaas wel ja, shit happens
Ben natuurlijk al aan het rondneuzen, enig idee of dit ok is?
http://www.wiggle.nl/pro-(...)y-clincher-wheelset/
Licht en sterk als ik het moet geloven, maar ik vraag me af of die 2 wel samen gaan voor die prijzen...
indekken.nl pareltjequote:Op zondag 12 mei 2013 09:16 schreef SuperWeber het volgende:
@Oksel, geen idee, de batterij van mijn snelheidssensor is leeg, dus de tijd liep door als ik stopte (snelheid op GPS), mijn broer reed ook nog een keer lek en ik was hem een keer kwijt, waardoor ik de heuvel vlak voor de eerste stop 2 keer heb gedaan(toen ging het toch nog lekker). Ik had totaal 6,5 uur op de teller. Dus zal wel iets van rond de 6 uur geweest zijn...
Joh, trek het je niet aan. Alles wat "minder" is dan Okkie heeft, is kut. En is het eens een klasse beter dan is het volgens Okkie overbodig. Zelfs Kaas rijdt op een overgespoten Sensa, maar daar hoor je Okkie niet over.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Snap dat gehaat op Sensa hiet niet zo goed, voor het budget wat ik had heb ik best een prima fiets met mn Sensa.
En ik zou denk ik als vervanging voor deze liever een Sensa Giulia kopen dan dat ding waar jij mee rondtrekt. Hou ik geloof ik ook nog geld over.
Ik zou denk ik de gewone Bullets nemen, die met de onderhoudsvrije industrielagers, die zijn lekker makkelijk in onderhoud en die paar grammen extra maakt op zo'n wiel toch niet uit.quote:
Elke gram telt! Al is het maar als een placebo! maar iedere gram minder heeft dan ook een kwadratische prijsexplosie tot gevolg.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou denk ik de gewone Bullets nemen, die met de onderhoudsvrije industrielagers, die zijn lekker makkelijk in onderhoud en die paar grammen extra maakt op zo'n wiel toch niet uit.
Die heeft Grip al.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, gezien. Supra's. Weet niet of ik die mooi vind
en alleen tubequote:Op zondag 12 mei 2013 11:14 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
1150.
Alleen carbonnen remrand.
Onzin, dat gebeurt alleen als je continue met je jatten aan de rem zit.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef forty-two het volgende:
[..]
Over die cosmics las ik een review dat het alu van de velg het begeeft na ongeveer 10k km... Of mag je van wielen sowieso niet verwachten dat ze langer meegaan dan 10k km?
Ja en de stickers zijn anders..quote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee want Bullet heeft G3 spaakpatroon in 't achterwiel en red wind niet.
Dan moet je geen hoge clincher wielen nemen, die zijn altijd relatief zwaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Elke gram telt! Al is het maar als een placebo! maar iedere gram minder heeft dan ook een kwadratische prijsexplosie tot gevolg.
Ja wat dacht je, ben geen superkaasmanquote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef eentwee het volgende:
Ja word jij daar nog echt moe van? Bedoel, je zit zo vaak 6u op een fiets toch?
Je gaat toch niet vertellen dat je dat cranksel in je achterzak van Haastrecht helemaal mee naar huis gesleept hebt?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
Fromage deed D1 weekend, ik ben moehoe.
vandaag:
http://app.strava.com/activities/53806646
Gisteren:
http://app.strava.com/activities/53619101
Ja, crankstel in een tas, koerspetten en handschoenen die ik ook nodig had eronder als padding, en dan boven je zakken onder je shirt. Shirt is strak genoeg dus 't bleef zitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dat cranksel in je achterzak van Haastrecht helemaal mee naar huis gesleept hebt?Pfffff, jij liever dan ik.
En wat betreft hoge clicher wielen, heb je helemaal gelijk. daarom vind ik, met mijn gemiddelde snelheid, een setje Ksyrium Elite S ook meer dan voldoende. En die set Zipp 202 die ik ooit in Amerika gekocht had, daar had iemand hier een leuke grijpstuiver voor over. Hij blij en ik was er van af.
Betuwe, betuwe???? man je hebt heel de Betuwe niet gezien vandaag. Het was Utreg waar de kersenbomen in bloei staan. Maar wel een fiks ritje zo lekker wind af. Al kun je ook daar moe van worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was btw vandaag op de lekkere slappe concorde met spatborden en 5 bar in de bandjes. Gisteren ook ivm met de nattigheid. Vandaag had ik alles voor de wind maar moest toch aardig doorrrijden om 30km per uur te halen. Goede weerstandtraining dus.
Prachtige rit vandaag door de betuwe waar alle fruit in bloei stond, daarna in de bossen en daarna lekker gassen in Gelderland.
Pas je op dat je niemand beledigt?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Oksel heeft aan een 7005 alu frame met een veloce groep en vento wielen meer dan genoeg met dat mooiweertoeren van hem.
1000.- voor eentweegeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een hart verwarmend verhaal!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:23 schreef Patroon het volgende:
Wel mooi verhaaltje voor het slapen gaan:
Vrijdag deed ik een herstelritje toen ik onder dreigende wolken 2 wielrenners op het fietspad zag staan, toen ik stopte vroegen ze of ik een pomp had, die had ik. Aangezien ik na de rit uiteten ging en de lucht dusdanig dreigend was, had ik geen zin om te wachten tot hij de nieuwe band er om had liggen. Ik vroeg waar de beste man vandaan kwam, waarop hij Leeuwarden antwoordde. Ik zei hem dat hij de pomp wel bij mij door de brievenbus mocht gooien. Toen hij mijn adres in zijn mobiel had gezet, fietste ik zonder pomp verder.
Avonds na het eten in de stad, lag er in de brievenbus, mijn pompje
Welterusten![]()
Ik had gezegd:quote:Op zondag 12 mei 2013 21:23 schreef Patroon het volgende:
Wel mooi verhaaltje voor het slapen gaan:
Vrijdag deed ik een herstelritje toen ik onder dreigende wolken 2 wielrenners op het fietspad zag staan, toen ik stopte vroegen ze of ik een pomp had, die had ik. Aangezien ik na de rit uiteten ging en de lucht dusdanig dreigend was, had ik geen zin om te wachten tot hij de nieuwe band er om had liggen. Ik vroeg waar de beste man vandaan kwam, waarop hij Leeuwarden antwoordde. Ik zei hem dat hij de pomp wel bij mij door de brievenbus mocht gooien. Toen hij mijn adres in zijn mobiel had gezet, fietste ik zonder pomp verder.
Avonds na het eten in de stad, lag er in de brievenbus, mijn pompje
Welterusten![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef eentwee het volgende:
[..]
Pas je op dat je niemand beledigt?
Wees eerlijk einzwei, eigenlijk heeft niemand hier een hoger budget nodig dan 1500.- pegels voor de fiets alleen. Dat je er meer aan wilt spenderen is ieders vrije keuze, ook de mijne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook clubrenners zoals Patroon, Tommeke of ik zou een veloce of 105 goed genoeg zijn om de sport te beoefenen.
Hij zei snel van huis te zijn gegaan en in de haast een pomp vergeten. Kan mij ook gebeuren, al keer ik dan wel om zodra ik het merk.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik had gezegd:
"Nou dat is een eind lopen dan, veel plezier."
Hij zal je dankbaar zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hij zei snel van huis te zijn gegaan en in de haast een pomp vergeten. Kan mij ook gebeuren, al keer ik dan wel om zodra ik het merk.
Jan ging je nog mee naar de 3B?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:27 schreef janatwork het volgende:
[..]
Wat een hart verwarmend verhaal!
Vertrouwen in de mensheid is altijd goed!
True.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Oksel heeft aan een 7005 alu frame met een veloce groep en vento wielen meer dan genoeg met dat mooiweertoeren van hem.
1000.- voor eentweegeld.
Zeker mee eens! Sterker nog, ik vind die hele Red in niks beter dan 105 5600.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wees eerlijk einzwei, eigenlijk heeft niemand hier een hoger budget nodig dan 1500.- pegels voor de fiets alleen. Dat je er meer aan wilt spenderen is ieders vrije keuze, ook de mijne.
Ook clubrenners zoals Patroon, Tommeke of ik zou een veloce of 105 goed genoeg zijn om de sport te beoefenen.
Wie bedoel je? Die gast met die Oltre hier?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Oksel het volgende:
En toch is het jammer dat hier zo'n oude zakkenwasser zit die elke keer de sfeer omlaag haalt, vanachter z'n toetsenbordje vandaan. De held.
Ik zag je (eer-)gisteren ook al zoiets zeggen, maar dat je toch makkelijk reed.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef Patroon het volgende:
Ik ben ook aardig moe trouwens, vandaag 2uur gereden en voel me niet optimaal. Ga komende week nog ff rustig aan doen om daarna nog 2 weken de boel op scherp te zetten voor Trois Ballons. Komt steeds dichterbij!
Nee hartslag had ik vandaag bij een viaduct sprint nog op 190. Gisteren feestje en veel bier gehad. Kan niet altijd top zijn, de 160km in heuvels hakt er ook in. Nu ff goed herstellen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:10 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zag je (eer-)gisteren ook al zoiets zeggen, maar dat je toch makkelijk reed.
Heb je de laatste dagen moeite om je hartslag omhoog te krijgen als je fietst? Misschien ben je toch niet helemaal top?
Kan je mooi met Okkie racen, die komt ook uit Almelooeeequote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er in dit topic ook mensen uit de omgeving Almelo die hier in de buurt fietsen? En zijn er in Overijssel (liefst ook dicht bij Almelo dus) ook wielerverenigingen? (wielrennen)
Edit: ik stel er snel een vraag bij. Wat is nu goed voedsel voor een wielrenner, wat wil je veel binnenkrijgen en wat wil je vooral vermijden?
Almelo: Tourclub Ruitendrie of wedstrijden de Zwaluwenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er in dit topic ook mensen uit de omgeving Almelo die hier in de buurt fietsen? En zijn er in Overijssel (liefst ook dicht bij Almelo dus) ook wielerverenigingen? (wielrennen)
Edit: ik stel er snel een vraag bij. Wat is nu goed voedsel voor een wielrenner, wat wil je veel binnenkrijgen en wat wil je vooral vermijden?
Thanks, en ook voor het lange termijn weerbericht, daar had ik zelf nog niet zo bij stilgestaan. Slaap liever uit als ik zaterdag een bierproeffestival hebquote:Op zondag 12 mei 2013 19:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Ik dacht, ik waarschuw maar ff. Dacht zelf misschien ook te gaan, heb me ook nog niet ingeschreven. Kan nu ook niet, want zit in Frankrijk en kan de betaling niet meer op tijd regelen.
Net ook effe gekeken naar het langetermijn weerbericht voor Huy en dat is erg vochtig de komende twee weken. Nu zegt dat niet altijd alles natuurlijk, kan nog veranderen.
Klopt. Geen ervaring met Veloce, maar 105 schakelt prima. Zelfs Tiagra zou nog wel redelijk voldoen. Je merkt met Tiagra pas echt verschil als je met 45 per uur of harder gaat schakelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wees eerlijk einzwei, eigenlijk heeft niemand hier een hoger budget nodig dan 1500.- pegels voor de fiets alleen. Dat je er meer aan wilt spenderen is ieders vrije keuze, ook de mijne.
Gisteren! Morgen weer bovenlichaam, hopelijk op de fiets daarheen.. dinsdag rust, woensdag Hel van Twente, 160km.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef Patroon het volgende:
Okkie, je hebt hier de hele dag lopen bleren over nieuwe te dure onnodige dingen die je wel dan wel niet wil kopen, heb je eigenlijk wel gefietst?
Er kan sprake zijn van verminderd afzien. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat als het plenst tijdens de GF Eddy Merckx ik liever die 160 km een andere keer fiets tijdens goed weer. Ik beleef ook niet veel plezier aan zo'n tocht als de hemelsluizen open staan.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, waarom trainen, afzien moet je toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |