Gisteren! Morgen weer bovenlichaam, hopelijk op de fiets daarheen.. dinsdag rust, woensdag Hel van Twente, 160km.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef Patroon het volgende:
Okkie, je hebt hier de hele dag lopen bleren over nieuwe te dure onnodige dingen die je wel dan wel niet wil kopen, heb je eigenlijk wel gefietst?
Er kan sprake zijn van verminderd afzien. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat als het plenst tijdens de GF Eddy Merckx ik liever die 160 km een andere keer fiets tijdens goed weer. Ik beleef ook niet veel plezier aan zo'n tocht als de hemelsluizen open staan.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, waarom trainen, afzien moet je toch
En wat moet ik me bij die clubs voorstellen? is dat puur recreatief of rijden ze ook wedstrijden? of is het net als bij bijv. een voetbalvereniging dat je er selectieteams hebt en recreatieteams?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef the_critic het volgende:
[..]
Almelo: Tourclub Ruitendrie of wedstrijden de Zwaluwen
Rijssen: Tourclub Rijssen
Oldenzaal: Tourclub owc, wedstrijden OWC
Heel simpel gezegd: voor en tijdens inspanningen wil je veel koolhydraten. Langzame, om de energie geleidelijk af te geven en snelle om meteen te gebruiken. Pasta, rijst, brood, maar ook zoete dingen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef nickhguitar het volgende:
Edit: ik stel er snel een vraag bij. Wat is nu goed voedsel voor een wielrenner, wat wil je veel binnenkrijgen en wat wil je vooral vermijden?
Ik gebruik min of meer standaard Campa shifters, campa derailleur op Shimano cassette. En bij 8-vits bleek Shimano shitfters te indexen met een Campa derailleur en een Campa cassette.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:24 schreef dop het volgende:
[..]
zou kunnen maar dan heb je wel shimano shifters denk ik ?
als je de spullen hebt kun je het proberen maar het werkt heel vaak niet zoals je zou willen is mijn ervaring.
Dank je voor de uitnodiging Okkie. Maar ik voel me niet vereerd. Gezellig babbelen met jou? Ik denk dat het een drama wordt want volgens mij praten wij niet geheel op hetzelfde nivo en zitten we niet op dezelfde golflengte. De rest vul je zelf maar in. Hoi!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef Oksel het volgende:
Hey Buzzje, grote mond hier online.. kom binnenkort eens gezellig op een meeting! Dan kunnen we in het echt genieten van al je levenservaring, km's in de benen, wilde reizen en mooie spullen. En kunnen we eens gezellig face-to-face babbelen. Want ik heb tenminste niet alleen online een grote bek, een lekker wijf en km's in de benen. Zie ik je dan okay? Negeer ik je tot dan weer, want je op-de-man spelen is echt vermoeiend. En verbazingwekkend overigens, voor iemand van bijna 50.. wat een frustratie.
K thx, ik zat ook naar fulcrum quattros te kijken, daar lees ik goede dingen over. Deze werden me door m'n FM aangeraden.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je een beetje goed zoekt, heb je voor die prijs en gewicht ook een set Mavic Ksyrium Elite wielen. Hoor ik hier ook nogal eens klachten over, maar de enige klacht die ik kan bedenken (en ik rij er al wat jaartjes mee) is een slingerende body na enkele 10K km's. Nieuwe nylon ring er in en opgelost.
Ik vroeg me eigenlijk vooral af hoe sterk de binding tussen het carbon en aluminium is in dit soort hybride wielen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Onzin, dat gebeurt alleen als je continue met je jatten aan de rem zit.
Ik denk dat het met die FM's een beetje zo is dat ze qua wielen slechts één hoofdmerk verkopen en dat prijzen ze uiteraard de hemel in. (en een slechte FM kraakt andere merken nog af ook). Ik heb geen ervaring met Fulcrums maar die schijnen ook goed te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef forty-two het volgende:
[..]
K thx, ik zat ook naar fulcrum quatros te kijken, daar lees ik goede dingen over. Deze werden me door m'n FM aangeraden.
Technisch gezien nooit goed genoeg dus want het zijn twee hele verschillende materialen en wil je dan toch hoge clincher wielen, dan zou ik die Mavic's nemen want dat is eigenlijk gewoon een alu velg met een carbon kap er op. Het voordeel van hoge velgen maar niet het nadeel van een verlijming.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk vooral af hoe sterk de binding tussen het carbon en aluminium is in dit soort hybride wielen.
Had er eerst pretentieus dranghek staan, maar dat klonk gelijk zo grof.quote:
Oksel valt in het echt mee Buzz, misschien jij ook wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dank je voor de uitnodiging Okkie. Maar ik voel me niet vereerd. Gezellig babbelen met jou? Ik denk dat het een drama wordt want volgens mij praten wij niet geheel op hetzelfde nivo en zitten we niet op dezelfde golflengte. De rest vul je zelf maar in. Hoi!
Ik zou op het fiets forum het topic over die quattros even doorlezen, volgens mij gaan er over die wielset ook minder positieve verhalen in het rond.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef forty-two het volgende:
[..]
K thx, ik zat ook naar fulcrum quattros te kijken, daar lees ik goede dingen over. Deze werden me door m'n FM aangeraden.
Of je wilt dat je lichaam er uit ziet zoals dat van kaas. Het staat er nu andersquote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef muzas het volgende:
Eigenlijk wil ik de fiets van oksel, het lijf van kaas en de trainingsdrang van patroon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |