quote:Greg James and Russell Kane present an entertaining look at all the ingredients needed to become a Eurovision winner, adding a strong gimmick to what not to wear and throwing in a pinch of out-of-tune singing for good measure.
Ik (we) hebben het gisteravond bij toeval gezien en vooral gelachen om de vele stupide nummers die gedurende al die jaren zijn langsgekomen en die een podia kregen of soms zelfs wonnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef Cee het volgende:
Plaats en bespreek hier de ESF-gerelateerde programma's die, op welke zender dan ook, op TV te zien zijn! Behalve de reguliere ESF halve finale en finales, dan.
Nu, op BBC3: How to win Eurovision. Van 22.50 tot 00.50.
Ik pik even een uurtje of anderhalf mee. Voooolaaaareee ooohooo.quote:Op zondag 12 mei 2013 05:32 schreef Riparius het volgende:
192TV, Zo 12:00 - 15:00: De Eurovisie Top 40 van Ad Bouman
(herhaling: Zo 21:00 - 24:00).
quote:Eurovisie Songfestival 1998 vanavond op Best24
Vanavond zal op het digitale kanaal Best24 het Eurovisie Songfestival van 1998 in zijn geheel opnieuw worden uitgezonden. De Best 24 Songfestivalclub zendt elke laatste zaterdag van de maand een songfestival uit. De kijker heeft gekozen voor 1998 gekozen daarom is vanavond het complete festival om 21.30u te zien. Het festival werd gewonnen door Dana International uit Israël en Nederland werd vertegenwoordigd door Edsilia Rombley.
Voorafgaand aan de heruitzending van het Eurovisie Songfestival 1998 is er om 21u op Best24 een special te zien van Alle Fans met opnames van diverse Nederlandse songfestivaldeelnames. Vanaf maandag 27 januari kan opnieuw gestemd worden via songfestival.nl. De kijker heeft de keuze uit de jaartallen 1994, 1997 en 2004. De deelnemers voor deze jaartallen zijn respectievelijk Willeke Alberti, Mrs. Einstein en Re-Union. Het winnende jaar wordt uitgezonden op zaterdag 22 februari om 21:00 bij Best 24.
Me too.quote:
http://www.npo.nl/live/npo-bestquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef alors het volgende:
Ik weet niet waar ik dit anders kwijtmoet, een speciaal topic is ook weer zoiets, maar op NPO Best nu integraal het ESF van 1990Daarna die van 1957 en het gaat de hele nacht door. Hele weekend nog heel veel ESF uitzending op die zender.
Is dat De Belg?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Zaterdag om 20.45 wordt op Eén de show rond het 60-jarig bestaan van het ESF van de BBC uitgezonden.
Ja snap ik. Maar als het morgen op Een wordt uitgezonden, over welke zender hebben we het dan.quote:
Volgens mij zenden die het allen nu uitquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar als het morgen op Een wordt uitgezonden, over welke zender hebben we het dan.
Ik wil het namelijk nog een keer zien, weet ik nu al.
Ben er al achter. Eén is inderdaad belgië 1. Morgen om 20.45 zenden zij het uit. Kans op nog een keer kijken dus!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens mij zenden die het allen nu uit
Ziet er ineens 55+ uit ipv de 40-45 jaar ide ik hem normaal zou gevenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Graham met baard?![]()
Ziet er niet uit.![]()
Ja, en hij krijgt ook iets van een groot uitgevallen kabouter, zo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Ziet er ineens 55+ uit ipv de 40-45 jaar ide ik hem normaal zou geven
Als hij het toen zong zoal net, dan had hij nooit gewonnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Bobbysocks
Wat was Dima Bilan toch een vreselijke winnaar
Of in een pot gel geflikkerdquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze heeft nogsteeds een gouden strot
Maar is kennelijk op weg naar het podium natgeregend
Wilde het net typen.quote:
Ze komt nog goed genoeg over.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Lys Asssia is nog een keer uit de koelcel gereden
Zou ik wel gaaf vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als Schotland een land wordt krijgen we dan dedelzakken in de ESF?
Denk niet dat je het verschil zou zien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Alleen schotse drag queens hoeft voor mij niet echt.
Wel aardig. De presentatie geheel in ESF-stijl met de verplichte flauwe grappen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de show helaas moeten missen, maar was het wat?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Ja, leuke showquote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Ja die is geen dag ouder geworden, zelfde geldt voor Mandy Huydtsquote:Op zondag 17 mei 2015 00:11 schreef Fascination het volgende:
Wow, wat ziet Marlayne Sahupala er goed uit.
Dank Paul voor de tip.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:02 schreef Paul het volgende:
Morgenochtend is radio 2 om 9 uur live vanuit wenen met de show van Bart Arens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |