quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze nu scoren kan het â la dortmund
Bij de amateurs van VIOD weggeplukt en dan eredivisie spelen, ik heb me er altijd over verbaasd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:31 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
grootste prutser van het noordelijk halfrond
Erik Meijer is een redelijk goede voetballer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkelijk? Bij VIOD. Dat ze zoiets hebben voortgebracht. ..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:32 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Bij de amateurs van VIOD weggeplukt en dan eredivisie spelen, ik heb me er altijd over verbaasd.
Oh bij Bennekom lees ik nu. Maar hij heeft wel daar gespeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Werkelijk? Bij VIOD. Dat ze zoiets hebben voortgebracht. ..
Ah, thnx.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft gewoon met plaats te maken.
Go Ahead Eagles speelt tegen VVV Venlo.
De Graafschap zal spelen tegen Roda JC.
Helmond Sport neemt het op tegen Sparta Rotterdam
MVV Maastricht neemt het op tegen FC Volendam
In de derde ronde waar de officiële beslissingen vallen
GAE/VVV - MVV/VOL
GRA/ROD - HEL/SPA
Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
En Tim Bakens, aldus wikiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Werkelijk? Bij VIOD. Dat ze zoiets hebben voortgebracht. ..
Lijkt me een prima ruil.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VVV en Roda gaan allebei degraderen. Krijgen we Go Ahead en Sparta voor terug. Leuk toch.
Hoewel ik het niet vervelend zou vinden denk ik niet dat GAE en Sparta op dit moment kunnen winnen van Roda of VVV. Al maken de Eagles tegen VVV nog het meeste kans.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VVV en Roda gaan allebei degraderen. Krijgen we Go Ahead en Sparta voor terug. Leuk toch.
Roda gaat het ook niet lastig krijgen vermoed ik. Die spelen de Graafschap volledig weg. VVV daarentegen kunnen het best lastig krijgen als de verdediging niet goed staat.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
VVV en Roda JC kunnen met vertrouwen de play offs beginnen. Winnen met 1-0 van respectievelijk Vitesse en Heerenveen.
PEC-GAE zou weer 6 punten zekerheidje voor jullie zijn bedoel je. Hoe GAE altijd tegen Zwolle speelt (1 keer anders meegemaakt) is altijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoewel ik het niet vervelend zou vinden denk ik niet dat GAE en Sparta op dit moment kunnen winnen van Roda of VVV. Al maken de Eagles tegen VVV nog het meeste kans.
PEC-GAE op Eredivisieniveau, dat lijkt me toch wel erg vet
Hup Eaglesquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond 18:45 Eredivisie Live: Go Ahead Eagles - VVV Venlo met commentaar van Sierd de Vos.
quote:
Hup MVV, hup Sparta, hup De Graafschapquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef Tchock het volgende:
Verder is er natuurlijk ook:
MVV - FC Volendam (19:45)
Helmond Sport - Sparta Rotterdam (19:45)
De Graafschap - Roda JC (20:45)
Eens. Al moet ik zeggen dat MVV - Volendam me echt bijzonder weinig uitmaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Hup MVV, hup Sparta, hup De Graafschap
Ik vind MVV de sympatiekste Limburgse club. En alles liever dan Volendam uiteraardquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Al moet ik zeggen dat MVV - Volendam me echt bijzonder weinig uitmaakt.
Ik denk dat Roda véél sterker is. Die waren in de Eredivisie al niet veel slechter dan de nummers 11-15 en De Graafschap is echt vele niveaus lager volgens mij. Tegen Dordrecht vond ik ze al niet overtuigend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Panzaet het volgende:
Ik zie de kansen bij De Graafschap - Roda JC eigenlijk fifty-fifty.
MVV, Sparta en Roda zou mooi zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef Tchock het volgende:
Verder is er natuurlijk ook:
MVV - FC Volendam (19:45)
Helmond Sport - Sparta Rotterdam (19:45)
De Graafschap - Roda JC (20:45)
Is niet zo gek. Het schijnt dat het nog gaat onweren tijdens deze wedstrijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Had die bal meteen moeten geven.. Kut grasmat man, iedereen glijdt weg.
Volgens buienradar rond 20:15 ongeveer. Blijft ook de hele wedstrijd nog regenen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Is niet zo gek. Het schijnt dat het nog gaat onweren tijdens deze wedstrijd.
Dat lijkt mij ook. Al zijn dit wedstrijden op zich. Voor de Graafschap zou promotie te vroeg komen. (Al zeg ik er geen nee tegen! )quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Roda véél sterker is. Die waren in de Eredivisie al niet veel slechter dan de nummers 11-15 en De Graafschap is echt vele niveaus lager volgens mij. Tegen Dordrecht vond ik ze al niet overtuigend.
Vooral die korte zijde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wint Twente. Er zit natuurlijk geen hond op Groningen in Europa ge wachten.
Zit ook lekker vol zeg.
Komt omdat Hans overal geld aan wil verdienen. Hij moet een voorbeeld nemen aan de andere play off ploegen, waar toegang met een seizoenskaart gratis is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wint Twente. Er zit natuurlijk geen hond op Groningen in Europa ge wachten.
Zit ook lekker vol zeg.
Linker nog wel, rechter niet.quote:
ik bedoelde de rechter, kwam net die linker in beeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Linker nog wel, rechter niet.
Verkeerde topic!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Zit ook lekker vol zeg.
Als de Europese Play Offs ook bespreken, is het handig om de TT te wijzigen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Zit ook lekker vol zeg.
Oh, oeps.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef portie het volgende:
[..]
Verkeerde topic!
VBL / [Play offs] Live Eredivisie: Europese tickets #1
Welke club?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:07 schreef JanCees het volgende:
Hoor net van dezelfde bron dat de helft van het uitvak nog in de file staat.
Ze zijn nu in Eindhoven.
EL2: Go Ahead Eagles - VVV (18:45)quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:25 schreef Crimyclown het volgende:
Promotie/degradatie, is dit de finale (uit en thuis)? Of hoe werkt deze.
uit en thuis, volgens het europese systeem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:25 schreef Crimyclown het volgende:
oh wat leuk ik word een gloryhunter genoemd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien zijn logo zal hij wel een gloryhunter uit de buurt zijn: Ik gok op Volendam.
halve finales over 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:25 schreef Crimyclown het volgende:
Geen stream van EL3? pb magquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
EL2: Go Ahead Eagles - VVV (18:45)
EL3: MVV - FC Volendam (19:45)
EL4: Helmond Sport - Sparta Rotterdam (19:45)
EL2: De Graafschap - Roda JC (20:45)
En volgende keer gaat Sierd uitleggen waarom.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
Haha, Eagles zingen 'Wie niet springt die is voor Zwolle'. Doet me deugd. Zondag nog 'Wie niet springt die is een Eagle' naar ADO-supporters lopen zingen.
Ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef TC03 het volgende:
Moet Sparta als ze doorgaan tegen GAE/VVV of Roda/Graafschap?
Sparta zal aantreden tegen Roda JC of de Graafschap.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef TC03 het volgende:
Ah, bedankt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij vraagt tegen welke van de twee opties, geen ja of nee vraag
Bedankt, ik wist het niet zeker, dacht dat ze misschien gewoon stopten namelijk.quote:
Beetje kortaf antwoord.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Sparta zal aantreden tegen Roda JC of de Graafschap.
Roda of de Graafschap.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef TC03 het volgende:
Moeten ze wel nog een keer VVV afweren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef Dos37 het volgende:
Eagles gewonnen, deel 0.25 van oprotten met Limburg klaar.
Graafschap gaat ook aan deze oprot klus beginnen. Met minder kans op succes helaas.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef Dos37 het volgende:
Eagles gewonnen, deel 0.25 van oprotten met Limburg klaar.
kinderwerkquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moeten ze wel nog een keer VVV afweren.
We mogen blijven hopen. Al zie ik Roda zich wel makkelijk handhaven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:38 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Graafschap gaat ook aan deze oprot klus beginnen. Met minder kans op succes helaas.
Is op TV altijd een stuk erger dan op het veld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
wat een rook bij de Graafschap - Roda, snap niet dat de scheids het niet even stil legt.
Dat zal maar voor de goal van Roda zag ik net weinig meer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Is op TV altijd een stuk erger dan op het veld.
Dus de scheids moet het stil leggen omdat jij weinig kan zien?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal maar voor de goal van Roda zag ik net weinig meer.
Ja, ik betaal ze er toch voor via EL?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus de scheids moet het stil leggen omdat jij weinig kan zien?
Ok man.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik betaal ze er toch voor via EL?
Gelukkig dat pauperclubje uit Brabant er dus niet in. Al was die kans sowieso klein.quote:
Het Henk ten Cate effect, Henk is trouwens financieel onafhankelijk.quote:
doet hij dat eigenlijk gratis daar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het Henk ten Cate effect, Henk is trouwens financieel onafhankelijk.
No cure no pay of helemaal gratis ja. Weet het niet meer precies.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Eagles, Volendam, Sparta en Roda winnen.
Ik vind alle scenario's best. Zolang dat vissersdorpje maar niet promoveert naar de Eredivisie.quote:
Wees niet gevreesd. De angstgegner van Volendam zal mogelijk aantreden tegen hen. Go Ahead Eagles wel te verstaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik vind alle scenario's best. Zolang dat vissersdorpje maar niet promoveert naar de Eredivisie.
3 uitgoals. Geen zorgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:
Helmond 2-3 Sparta
Gaan ze het weer verneuken op Spangen
Dan worden ze de vierde provincie zonder Eredivisieclub. Hehehehe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:31 schreef Borizzz het volgende:
Als het zo doorgaat, geen Limburg meer in de Eredivisie
Voor Gelderland, Zuid-Holland, Utrecht en Noord-Holland niet zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef Tchock het volgende:
Cambuur is trouwens een stuk verder weg voor de meeste Eredivisieclubs dan Limburg, hoor.
Maar Leeuwarden is daadwerkelijk een leuke stad om je weekend door te brengen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef Tchock het volgende:
Cambuur is trouwens een stuk verder weg voor de meeste Eredivisieclubs dan Limburg, hoor.
Ooit in Leeuwarden geweest?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Leeuwarden is daadwerkelijk een leuke stad om je weekend door te brengen.
op de teams waar ze tegen moeten spelen. Zijn allemaal slechter.quote:
Dan had ik wel voor MVV en Sparta gekozenquote:
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jazeker. Best vermaakt.
Ooit in Kerkrade geweest?
Fantastische redenatiequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Seam het volgende:
[..]
op de teams waar ze tegen moeten spelen. Zijn allemaal slechter.
Ik bedoel meer op hoe vaak ze al aan degradatie zijn ontsnaptquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan had ik wel voor MVV en Sparta gekozen
Ja MVV zou ook best mogen terugkomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Maar wel in Maastricht. Prachtige stad. En in Heerlen, dat is vlakbij Kerkrade volgens mij.
0-1 Volendam... gaat hem niet worden...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja MVV zou ook best mogen terugkomen.
stappen op de dijk is ook leuk man.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
0-1 Volendam... gaat hem niet worden...![]()
Kutvolendam
al die haters op fc volendam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stappen op de dijk is ook leuk man.
Haringbier echt een aanraderquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet als Feyenoord er speeltquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, lekker met je FORZA, maar vooralsnog maakt Utrecht geen kans tegen Heerenveen én je zit in het verkeerde topic.quote:
Welk topic moet ik dan heenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, lekker met je FORZA, maar vooralsnog maakt Utrecht geen kans tegen Heerenveen én je zit in het verkeerde topic.
Ik dacht dat dit een van de beste Koppers was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef Dos37 het volgende:
Eén van de beste koppers van Nederlandse competitie zo vrij laten.
Dat is de allerbestequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een van de beste Koppers was.
[ afbeelding ]
Maastricht is niet veel meer/minder dan Leeuwarden. En ja, ik heb in beide steden gewoond.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Maar wel in Maastricht. Prachtige stad. En in Heerlen, dat is vlakbij Kerkrade volgens mij.
Zondag gaat Rode er wel over heen (helaas). Sparta wordt een kluif voor ze.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
De Graafschap gaat die niet volhouden. De enige reden dat er nog geen vier keer gescoord is is dat Roda niet scherp genoeg is met de passes want de verdediging van de Superboeren kan overduidelijk het tempo niet meer bijhouden.
thuis, want Roda is een Eredivisieclub dan heb je het uitvoordeel.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Speelt Sparta eigenlijk eerst thuis of uit bij winst vandaag?
Tnx!quote:Op zondag 19 mei 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
thuis, want Roda is een Eredivisieclub dan heb je het uitvoordeel.
Dit keer geen Jannie die met de vlag mag rennen helaasch.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanmiddag 14:30 Eredivisie Live: VVV-Venlo - Go Ahead Eagles met commentaar van Sierd de Vos.
Die gaan wel door.quote:
quote:
0-1 voor Volendamquote:Op zondag 19 mei 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel was Volendam - MVV geworden in Maastricht?
GAE of VVV.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen wie moet Volendam volgende ronde?
Maarja GAE mag eerst VVV er nog uit knikkeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal, want GAE is de angstgegner van Klootviolendam
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal, want GAE is de angstgegner van Klootviolendam
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hier ookquote:Op zondag 19 mei 2013 14:28 schreef Paxcon het volgende:
Godver mijn prima streampje gaat ineens naar Zulte over
Friesland. Noord en Zuid-Hollandquote:Op zondag 19 mei 2013 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke landen horen nu bij Europa jongens?
http://nl.wikipedia.org/w(...))#Landen_en_gebiedenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke landen horen nu bij Europa jongens?
Mooien plaatjen.quote:
Zwaar levenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar moest godverdomme wel opstaan.
Alsof iemand Amsterdam wil zienquote:Op zondag 19 mei 2013 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Treurig dat je de vlag van Israël niet eens weet te herkennen.
Bedankt voor de info.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:32 schreef Doublepain het volgende:
en de kleine staten die niet op het grote plaatje te zien zijn:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ga terug naar je eigen topicquote:Op zondag 19 mei 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het gevonden zie ik
Hier verder omtrent de Promotie/Degradatie wedstrijden.
twitter:SierdVos twitterde op zondag 19-05-2013 om 14:45:32JA het is 0-1! En VVV moet er 3 maken! Antonia een voetbalnaam als uit een speelfilm! reageer retweet
Ik zal voortaan aan je denken.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Graag aanhalingstekens voortaan. Ik heb het geluid niet aanstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |