quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze nu scoren kan het â la dortmund
Bij de amateurs van VIOD weggeplukt en dan eredivisie spelen, ik heb me er altijd over verbaasd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:31 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
grootste prutser van het noordelijk halfrond
Erik Meijer is een redelijk goede voetballer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkelijk? Bij VIOD. Dat ze zoiets hebben voortgebracht. ..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:32 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Bij de amateurs van VIOD weggeplukt en dan eredivisie spelen, ik heb me er altijd over verbaasd.
Oh bij Bennekom lees ik nu. Maar hij heeft wel daar gespeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Werkelijk? Bij VIOD. Dat ze zoiets hebben voortgebracht. ..
Ah, thnx.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft gewoon met plaats te maken.
Go Ahead Eagles speelt tegen VVV Venlo.
De Graafschap zal spelen tegen Roda JC.
Helmond Sport neemt het op tegen Sparta Rotterdam
MVV Maastricht neemt het op tegen FC Volendam
In de derde ronde waar de officiële beslissingen vallen
GAE/VVV - MVV/VOL
GRA/ROD - HEL/SPA
Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
En Tim Bakens, aldus wikiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Werkelijk? Bij VIOD. Dat ze zoiets hebben voortgebracht. ..
Lijkt me een prima ruil.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VVV en Roda gaan allebei degraderen. Krijgen we Go Ahead en Sparta voor terug. Leuk toch.
Hoewel ik het niet vervelend zou vinden denk ik niet dat GAE en Sparta op dit moment kunnen winnen van Roda of VVV. Al maken de Eagles tegen VVV nog het meeste kans.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VVV en Roda gaan allebei degraderen. Krijgen we Go Ahead en Sparta voor terug. Leuk toch.
Roda gaat het ook niet lastig krijgen vermoed ik. Die spelen de Graafschap volledig weg. VVV daarentegen kunnen het best lastig krijgen als de verdediging niet goed staat.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
VVV en Roda JC kunnen met vertrouwen de play offs beginnen. Winnen met 1-0 van respectievelijk Vitesse en Heerenveen.
PEC-GAE zou weer 6 punten zekerheidje voor jullie zijn bedoel je. Hoe GAE altijd tegen Zwolle speelt (1 keer anders meegemaakt) is altijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoewel ik het niet vervelend zou vinden denk ik niet dat GAE en Sparta op dit moment kunnen winnen van Roda of VVV. Al maken de Eagles tegen VVV nog het meeste kans.
PEC-GAE op Eredivisieniveau, dat lijkt me toch wel erg vet
Hup Eaglesquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond 18:45 Eredivisie Live: Go Ahead Eagles - VVV Venlo met commentaar van Sierd de Vos.
quote:
Hup MVV, hup Sparta, hup De Graafschapquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef Tchock het volgende:
Verder is er natuurlijk ook:
MVV - FC Volendam (19:45)
Helmond Sport - Sparta Rotterdam (19:45)
De Graafschap - Roda JC (20:45)
Eens. Al moet ik zeggen dat MVV - Volendam me echt bijzonder weinig uitmaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Hup MVV, hup Sparta, hup De Graafschap
Ik vind MVV de sympatiekste Limburgse club. En alles liever dan Volendam uiteraardquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Al moet ik zeggen dat MVV - Volendam me echt bijzonder weinig uitmaakt.
Ik denk dat Roda véél sterker is. Die waren in de Eredivisie al niet veel slechter dan de nummers 11-15 en De Graafschap is echt vele niveaus lager volgens mij. Tegen Dordrecht vond ik ze al niet overtuigend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Panzaet het volgende:
Ik zie de kansen bij De Graafschap - Roda JC eigenlijk fifty-fifty.
MVV, Sparta en Roda zou mooi zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef Tchock het volgende:
Verder is er natuurlijk ook:
MVV - FC Volendam (19:45)
Helmond Sport - Sparta Rotterdam (19:45)
De Graafschap - Roda JC (20:45)
Is niet zo gek. Het schijnt dat het nog gaat onweren tijdens deze wedstrijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Had die bal meteen moeten geven.. Kut grasmat man, iedereen glijdt weg.
Volgens buienradar rond 20:15 ongeveer. Blijft ook de hele wedstrijd nog regenen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Is niet zo gek. Het schijnt dat het nog gaat onweren tijdens deze wedstrijd.
Dat lijkt mij ook. Al zijn dit wedstrijden op zich. Voor de Graafschap zou promotie te vroeg komen. (Al zeg ik er geen nee tegen! )quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Roda véél sterker is. Die waren in de Eredivisie al niet veel slechter dan de nummers 11-15 en De Graafschap is echt vele niveaus lager volgens mij. Tegen Dordrecht vond ik ze al niet overtuigend.
Vooral die korte zijde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wint Twente. Er zit natuurlijk geen hond op Groningen in Europa ge wachten.
Zit ook lekker vol zeg.
Komt omdat Hans overal geld aan wil verdienen. Hij moet een voorbeeld nemen aan de andere play off ploegen, waar toegang met een seizoenskaart gratis is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wint Twente. Er zit natuurlijk geen hond op Groningen in Europa ge wachten.
Zit ook lekker vol zeg.
Linker nog wel, rechter niet.quote:
ik bedoelde de rechter, kwam net die linker in beeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Linker nog wel, rechter niet.
Verkeerde topic!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Zit ook lekker vol zeg.
Als de Europese Play Offs ook bespreken, is het handig om de TT te wijzigen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Zit ook lekker vol zeg.
Oh, oeps.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef portie het volgende:
[..]
Verkeerde topic!
VBL / [Play offs] Live Eredivisie: Europese tickets #1
Welke club?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:07 schreef JanCees het volgende:
Hoor net van dezelfde bron dat de helft van het uitvak nog in de file staat.
Ze zijn nu in Eindhoven.
EL2: Go Ahead Eagles - VVV (18:45)quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:25 schreef Crimyclown het volgende:
Promotie/degradatie, is dit de finale (uit en thuis)? Of hoe werkt deze.
uit en thuis, volgens het europese systeem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:25 schreef Crimyclown het volgende:
oh wat leuk ik word een gloryhunter genoemd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien zijn logo zal hij wel een gloryhunter uit de buurt zijn: Ik gok op Volendam.
halve finales over 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:25 schreef Crimyclown het volgende:
Geen stream van EL3? pb magquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
EL2: Go Ahead Eagles - VVV (18:45)
EL3: MVV - FC Volendam (19:45)
EL4: Helmond Sport - Sparta Rotterdam (19:45)
EL2: De Graafschap - Roda JC (20:45)
En volgende keer gaat Sierd uitleggen waarom.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
Haha, Eagles zingen 'Wie niet springt die is voor Zwolle'. Doet me deugd. Zondag nog 'Wie niet springt die is een Eagle' naar ADO-supporters lopen zingen.
Ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef TC03 het volgende:
Moet Sparta als ze doorgaan tegen GAE/VVV of Roda/Graafschap?
Sparta zal aantreden tegen Roda JC of de Graafschap.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef TC03 het volgende:
Moet Sparta als ze doorgaan tegen GAE/VVV of Roda/Graafschap?
Ah, bedankt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij vraagt tegen welke van de twee opties, geen ja of nee vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |