quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze nu scoren kan het â la dortmund
Bij de amateurs van VIOD weggeplukt en dan eredivisie spelen, ik heb me er altijd over verbaasd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:31 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
grootste prutser van het noordelijk halfrond
Erik Meijer is een redelijk goede voetballer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkelijk? Bij VIOD. Dat ze zoiets hebben voortgebracht. ..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:32 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Bij de amateurs van VIOD weggeplukt en dan eredivisie spelen, ik heb me er altijd over verbaasd.
Oh bij Bennekom lees ik nu. Maar hij heeft wel daar gespeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Werkelijk? Bij VIOD. Dat ze zoiets hebben voortgebracht. ..
Ah, thnx.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft gewoon met plaats te maken.
Go Ahead Eagles speelt tegen VVV Venlo.
De Graafschap zal spelen tegen Roda JC.
Helmond Sport neemt het op tegen Sparta Rotterdam
MVV Maastricht neemt het op tegen FC Volendam
In de derde ronde waar de officiële beslissingen vallen
GAE/VVV - MVV/VOL
GRA/ROD - HEL/SPA
Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
En Tim Bakens, aldus wikiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Werkelijk? Bij VIOD. Dat ze zoiets hebben voortgebracht. ..
Lijkt me een prima ruil.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VVV en Roda gaan allebei degraderen. Krijgen we Go Ahead en Sparta voor terug. Leuk toch.
Hoewel ik het niet vervelend zou vinden denk ik niet dat GAE en Sparta op dit moment kunnen winnen van Roda of VVV. Al maken de Eagles tegen VVV nog het meeste kans.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VVV en Roda gaan allebei degraderen. Krijgen we Go Ahead en Sparta voor terug. Leuk toch.
Roda gaat het ook niet lastig krijgen vermoed ik. Die spelen de Graafschap volledig weg. VVV daarentegen kunnen het best lastig krijgen als de verdediging niet goed staat.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
VVV en Roda JC kunnen met vertrouwen de play offs beginnen. Winnen met 1-0 van respectievelijk Vitesse en Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |