Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Hoelaat beginnen we?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moet ik echt even allemaal gaan bekijken
Moet ik ze eerst nog downloaden of ietsquote:
Will.I.Standquote:
Lijkt me een goed beginquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik ze eerst nog downloaden of iets
Daar ben je vrouw voor.quote:
neequote:
De plaatselijke nachtdief?quote:
Al twee seizoenenquote:
Will.A.Lottquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het met die overhemdjes twee voor de prijs van één ofzo?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het met die overhemdjes twee voor de prijs van één ofzo?
welkomquote:
in de finale gaat ze nakendquote:
DATquote:
Ik heb er te lang naar gekeken...blindheid valt inquote:
echt hequote:
quote:
quote:
Dit lied is gewoon voor een donkere stem gemaakt, maar die blanke doet het zeker niet slechtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
Alsof dit zin heeft. Die negert gaat toch wel door_!
Niet alleen dat, wat een figurenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
dit is gewoon een komische act geworden door die kleding
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
het trippende pak zou weleens ge'stealed' kunnen worden door Jessie
quote:
Het is meer leernicht van The Village peoplequote:
Niets mis mee, zijn laatste clip is in Tokio opgenomen, dus pluspuntenquote:
YMCAquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is meer leernicht van The Village people
Nee, of zoals Will zelf zei: je lijkt meer op mij dan mijn broer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:59 schreef iBenny het volgende:
Het is het broertje van Will.I.Am of wat![]()
?
Nee Will's broer lijkt minder op Willquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:59 schreef iBenny het volgende:
Het is het broertje van Will.I.Am of wat![]()
?
wie staat er in de fik?quote:
ingecalculeerd, maar Will verliest wel een goed lid uit zijn teamquote:
De flaming gay.quote:
ikkequote:
Plus dan krijgt hij nooit het verwijt dat Matt weer door is omdat hij zo op hem lijkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, als hij wil dat hij ook doorgaat, dan is het wel tactisch, want die Matt wordt wel gestealed.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:01 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik al teveel op, ik kan het niet meer volgen
jaquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Plus dan krijgt hij nooit het verwijt dat Matt weer door is omdat hij zo op hem lijkt.
Blijkbaar! maar hoe dan, moet hij weer battlen?quote:
Zelfs aangeschoten ben je nog vervelend aandoenlijkquote:
gewoon kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar! maar hoe dan, moet hij weer battlen?
Nope.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan zit ie in z'n team.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben niet aandoenlijk vervelendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs aangeschoten ben je nog vervelend aandoenlijk
Ik wilde het al postenquote:
Ik ook niet hoor...wel een meisjequote:
Ik heb er ook niets mis mee, maar ik moest zelfs denken wat ze eerst bedoeldenquote:
Gelukkig goed uitgepakt, voor hetzelfde geld laten ze deze keihard vallen voor hun eigen kandidatenquote:
Volgens de wet nul keer.quote:
Maar da's toch niet serieus?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus? Dan mag je de muziek ook niet leuk vinden
?
Mot je kakken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Kak zeg, ik mis toch soms even een reclame
Per coach 2 steals.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef MissJ het volgende:
en hoe zit dat verder met dat stealen? Zit daar een maximum aan verbonden? Dus per coach max een bepaald aantal deelnemers mogen stealen?
Wel hoorquote:
Jij luisterde ook NKOTB dus heaquote:
Ja precies. Mazzel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig goed uitgepakt, voor hetzelfde geld laten ze deze keihard vallen voor hun eigen kandidaten
ok danquote:
Nee ik wil rustig naar de keukenquote:
datquote:
ze ziet er goed uitquote:
Nee ik ben wel allergisch voor die krijsende tienermeisjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
naar het concert geweest in ziggo dome?
Oh, dus een no go voor jequote:
En d'r stoel moet oliën.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Birdie, stomme hipster tiener die geen eigen muziek kan maken.
Ach je houdt van Christina Gilkast toch? Zo hebben we allemaal watquote:
vogeltjequote:
Van wie?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach je houdt van Christina Gilkast toch? Zo hebben we allemaal wat
Aguileraquote:
Gelijk heeft hijquote:
Hij loopt d'r benen wel even na. Van onder naar boven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Zou Alice nog een beetje nazorg krijgen, net als Bo vorig jaar?
ze wil heel graag door hèquote:
Ohquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij
Dan doorsta ik nog liever een 1D liedje
Was het maar winterquote:
en heeft een warmer stemgeluidquote:
frozen egg sticksquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Die ademnhaling van die blonde is echt overal.
Ze staat ook constant van de melodie af te riffen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Die ademnhaling van die blonde is echt overal.
Alsof jij dat hoort. Broek naar beneden en tv op mute.quote:
Oh ja, jij was ook blauw tegenwoordig!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze staat ook constant van de melodie af te riffen.
quote:
klopt, ligt ook aan het nummerquote:
Ik vind Toms stem stukken geiler eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:12 schreef ZaZoe het volgende:
Will heeft ook een sexy stem,...zeg ik als kerel
Het moet niet gekker worden hierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:12 schreef ZaZoe het volgende:
Dan ga ik voor de stem van Tom, zodat ik mezelf elke avond verhaaltjes voor het slapen gaan vertelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:12 schreef ZaZoe het volgende:
niks mis met gehijgquote:
Minder piempie voor jouquote:
Deze zet je aan de straat in de hoop dat iemand het meeneemt.quote:
Misschien niet overal, maar het is een andere competitie dan dat.quote:
Ik word ook zo moe van hem en alle opmerkingen over hem en de reacties op en van hem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Stop eens met het quoten van Babewatcher!
ik vind het niet erg hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bijna een abo nemen om hem ook te negeren, eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Van de 18 afvallers van andere teams kan je er natuurlijk ook maar 1 stelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:14 schreef D. het volgende:
Wel grappig dat de jury haar eerst complimenten gaf, en nu blijkt dat niemand haar wil hebben
twee smaken vanillevla tegen elkaar, goede keuzequote:
Ik dacht ook al...moet ik die kennenquote:
Ow, geen idee dat het er maar 1 p.p. was. Heb geen uitleg gezienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Van de 18 afvallers van andere teams kan je er natuurlijk ook maar 1 stelen.
Dat doe je dan niet bij iemand die nog van te ver moet komen met techniek én gevoel in de zang.
Want dat is een vocaal talent wil je zeggenquote:
Dat regeltje draaide ze idd anders had ik het nog niet begrepenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ken 'm alleen van de regel Moonhead and P You Ready?
oraal talent, da's wat andersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want dat is een vocaal talent wil je zeggen?
Ik zat nog eerst te denken of ik het 'deze' erbij moest latenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want dat is een vocaal talent wil je zeggen?
ze lijkt op Katie Price/Jordan van 20 operaties geledenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt de lelijke versie van die griet uit Transformers, inclusief permanent
die in het beide pakje jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |