Da rijmp nie!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Geen worstjes aan mijn borstjes, maar flesjes aan mijn tetjes.
Dat ook.quote:
quote:
Maar je laat dan toch niet je man 'aan de tiet' proeven?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:42 schreef alors het volgende:
[..]Denken dat dat raar is, of wilde je een baby zijn mond laten verbranden?
Man. Ik ga mijn eigen lichaamssappen toch ook niet voorproeven voordat ik het aan een dame geefquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:42 schreef alors het volgende:
[..]Denken dat dat raar is, of wilde je een baby zijn mond laten verbranden?
Nee, maar wel als je een flesje opwarmt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar je laat dan toch niet je man 'aan de tiet' proeven?
Alsof een dame jouw lichaamssappen wilquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Man. Ik ga mijn eigen lichaamssappen toch ook niet voorproeven voordat ik het aan een dame geef
Zolang jij je lichaamssap niet eerst in de magnetron doet hoeft dat ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Man. Ik ga mijn eigen lichaamssappen toch ook niet voorproeven voordat ik het aan een dame geef
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er een shortcut voor die wapperaar?
: Bquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
: Bquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wasserdan?quote:
Oh, dan kom ik ook!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef roos85 het volgende:
Met sjoelbak voor de niet ESF kijkers
Kom je ook Cynix?
Hahaha, ik ben toevallig wel een fanatiek sjoeler!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef roos85 het volgende:
Met sjoelbak voor de niet ESF kijkers
Kom je ook Cynix?
Oh echt? Er ook regelmatig een sjoelmeet in dat zelfde cafe.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben toevallig wel een fanatiek sjoeler!
Maar nee, ik moet werken.
Wow, die was gisteren ook al op 2. Begent een BN-er te worden!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Pietertje zit er ook bij op NED2Even tussendoor.
Hij doet mee aan de geschiedeniskwis.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wow, die was gisteren ook al op 2. Begent een BN-er te worden!
Hij is samen met Sanne Wallis al bijna uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Pietertje zit er ook bij op NED2Even tussendoor.
Oh ze zijn niet zo slim dus. Nou ja ik weet ook niks, vandaar dat ik ook maar niet kijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij is samen met Sanne Wallis al bijna uitgeschakeld.
En gisteren zat-ie bij 'Over de Kop'.quote:
Niet zo slim en niet zo leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ze zijn niet zo slim dus. Nou ja ik weet ook niks, vandaar dat ik ook maar niet kijk
Oh dat ken ik niet. Hij schnabbelt er dus al lustig op los.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En gisteren zat-ie bij 'Over de Kop'.
Zoiets als de kwis hier, met van htk-psychologie-vraagjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Hij schnabbelt er dus al lustig op los.
En morgen staat-ie op doel bij Ajax.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En gisteren zat-ie bij 'Over de Kop'.
Nee hoor, volgens mij staat Vermeer gewoon op doel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En morgen staat-ie op doel bij Ajax.
Nog steeds. Niks mis mee.quote:
Terecht. De regering haat ons en de rebellen haten ons.quote:
Die wil ik wel van d,r lijf rukkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Waarom toch altijd die lelijke zwarte panties tegenwoordig.
Preciesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Terecht. De regering haat ons en de rebellen haten ons.
Ik zou er in ieder geval niet voor remmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:09 schreef Stefan het volgende:
Nou Chantal, ik ken niemand die Raggel Hazes leuk vindt
Komt omdat wij haar alleen van uiterlijk kennen, en dat is nou niet bepaald leuk....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:09 schreef Stefan het volgende:
Nou Chantal, ik ken niemand die Raggel Hazes leuk vindt
Nou, ik kende haar eerder van innerlijk en dat was ook niet al te best. Vieze geldwolf.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt omdat wij haar alleen van uiterlijk kennen, en dat is nou niet bepaald leuk....
Ik geloof het meteen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, ik kende haar eerder van innerlijk en dat was ook niet al te best. Vieze geldwolf.
Ik kijk alleen naar de quiz, ving dit toevallig op.quote:
Van die helemaal jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht dat jij fan van die Han Pekel look-a-like was
Oh ken ik nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh tegen Pauliets uit de topchef reeks
Oh ja dat was hetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
was altijd erg leuk, daar heb ik meneerroos leren kennen
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat was hetLiefde gaat dus echt door de maag
Van binnen ben en blijf ik Rotterdammerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
franklop snapte niet dat Brabanders iets tegen P$V hebben
Boeeeeehhhhquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van binnen ben en blijf ik Rotterdammer
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb Amsterdams bloedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zag het!quote:
Matthijs wint uiteindelijk.quote:
Later wist ik pas dat de zuivelmaffia hun overtollige voorraad door onze keel wou smeren.quote:
Ach ja wij kregen op school wel van die kleine pakjes melk, van die driehoekjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Later wist ik pas dat de zuivelmaffia hun overtollige voorraad door onze keel wou smeren.
Eh, nee, daar voel ik me nog te jong voor.quote:
Ik geef het een acht!quote:
Ik kan er niks aan doenquote:
Afgelopen maanden was seizoen 2010 op RTL Lounge te zien, helaas is mijn Rico trauma weer terugquote:
Moeder Toniatwitter:pauldeleeuw1962 twitterde op zondag 12-05-2013 om 13:30:05De enige echte vrouw waarbij ik echt aan de borst mocht liggen. http://t.co/GwT6dKriWk reageer retweet
Het is echt droevenis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Macht der gewoonte en er is niks anders op TV he
Hola;.quote:
In wat dan? Vind ik totaal niet. Deze is knapper en heeft geen constipatiestem.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze jongen lijkt wel wat op Van Velzen.
Zijn gezicht lijkt erop. Maargoed, da's mijn mening.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
In wat dan? Vind ik totaal niet. Deze is knapper en heeft geen constipatiestem.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Nee we juichen, Paul. En hopen dat er volgende week iets leukers is.
Ja dat had ik inmiddels doorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Fotograaf, wel een beetje opletten, Karina.
Pieter nogwatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat had ik inmiddels doorMaar hoe heet hij?
Ik vraag me wel af hoe zo een kale kat aanvoelt. Zou dat ook zacht zijn? Of meer zoals bijvoorbeeld de binnenkant van je onderarm?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef alors het volgende:
Blij dat mij kat haar heeft, lekker zachtAlleen niet altijd even praktisch
Ik zag die foto al eerder, was het niet bij DWDD? Ik dacht dat het een trucagefoto was, ziet er echt niet uit.quote:
DWDD met de Jakhalzen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag die foto al eerder, was het niet bij DWDD? Ik dacht dat het een trucagefoto was, ziet er echt niet uit.
Als een geschoren rimpelige zak.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe zo een kale kat aanvoelt. Zou dat ook zacht zijn? Of meer zoals bijvoorbeeld de binnenkant van je onderarm?
Muziek is meestal wel kut van haar jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is wel leuk, maar haar muziekDat was vroeger stukken beter.
True, zijzelf komt wel leuk overquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is wel leuk, maar haar muziekDat was vroeger stukken beter.
Bij mij niet volgens mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Dit soort sms'en gaat toch meestal niet van je bundel af
Haha nee dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ook niet...daar moet je apart voor betalen. Ik houd iedere maand 100 SMS-jes ofzo over. Zou handig zijn om die op die manier te kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Hij zal volgende week wel schrikken als hij de rekening krijgtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Haha nee dat dacht ik ook alWas 3 euro per sms..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |