Jep, alleen ging ik uit van de kortste route zonder zeker te weten dat die route ook echt zo gereden is. De kaart van de politie bevestigt die route.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Die kaart van de politie met de mogelijke route is dus niet meer dan wat een routeplanner aangeeft voor de terugweg als je van Neerbeek naar de Rijnbrug rijdt?
Want Doodloper heeft die route al een paar keer gepost.....
misschien had ze allang al melding gedaan van vermissing maar werd er nog ff gewacht met de alert.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, ze was in ieder geval uuuuuuuuren eerder dan het officiele amber alert. En als je er dan rekening mee houdt dat de eerste 2 uur na een verdwijning het belangrijkst zijn....
Dat "me mannetjes" kreeg ik sowieso al jeuk van...maar goed...that's me.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het zou het beste zijn (iedereen hoopt dat ook) dat vader een boef is, dat hij zijn kinderen heeft omgebracht en daarna zichzelf verhangen heeft. Case closed, alhoewel er geen lichaam gevonden is, de dader is 100% zeker de man die zichzelf korte tijd later verhing.
Helaas werkt het niet zo. Er zijn moordzaken waarbij de politie er niet uit komt en als laatste strohalm aan het publiek vraagt om scenario's te schetsen wat er gebeurd kan zijn.
Wat ik heel erg verdacht vind (als het niet verdacht is, dan is het wel verwerpelijk), is het Facebookgedrag van de moeder. Als mijn kinderen vermist zijn heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan mijn Facebookstatus aan te passen en te vragen waar "me mannetjes" zijn.
De burgerinitiatieven zijn buitengewoon onverantwoord, omdat hiermee sporen worden uitgewist. Ieder van die mensen zouden als verdachte gehoord moeten worden, immers hun DNA ligt straks op de vindplek, bewijs maar eens dat je ter goeder trouw aan het zoeken was, of dat het DNA er al een paar dagen eerder lag, toen je die kinderen ombracht.
Misschien moet er anders gekeken worden, i.p.v. te kijken of een signaal is opgepikt en gelogd. Misschien moet er gekeken worden naar mogelijkheden dat een telefoonsignaal had moeten worden opgepikt indien de telefoon in de buurt zou zijn geweest. Zo kun je op basis van uitsluiting routes wegstrepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Wat dat betreft is het rot dat die telefoon op de terugweg op 1x na niet meer opgepikt is. Dan had je veel meer geweten...
Dat weet toch iedereen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:47 schreef VixenFromHell het volgende:
Bewust uitgezet om die reden, of in een soort van paniek..
Behoorlijk calculerend als iemand er bij stil staat dat die telefoon opgepikt kan worden.
Ook qua terugweg zijn ze niet verder dan een mogelijke route, wat aan de ene kant een beetje jammer is want daardoor lijken ze een heleboel mogelijkheden uit te sluiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Jep, alleen ging ik uit van de kortste route zonder zeker te weten dat die route ook echt zo gereden is. De kaart van de politie bevestigt die route.
Maarja, de heenreis is qua tijdslijn niet zo interessant, daar zit weinig speling in en is dus weinig ruimte voor dumpingen etc.
Het is hopen dat ze van de terugreis nog wat beeldmateriaal vinden.
Jij als hulpverlener. waar zie je dat genoemd wordt dat moeder zich 'verdacht gedraagd'?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:44 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad, maar dat zal hij wel bewust hebben gedaan.
Je weet nu immers niet waar je moet zoeken.
Omgeving Neerbeek of omgeving Rhenen / Leersum.
De vraag blijft ook of hij via Nederland is gereden. Via duitsland kan ook nog altijd.
Maar dan nog blijft het tijdverschil in Rhenen / Leersum verdacht.
Speculaties dat die moeder zich verdacht gedraagt vind ik wat ver gaan eerlijk gezegd.
Die klamt social media aan als strohalm denk ik
Dat weten en er op zo'n moment bij stil staan en zoiets bewust doen is natuurlijk wel een verschilquote:
Ik kopieer een tekstquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij als hulpverlener. waar zie je dat genoemd wordt dat moeder zich 'verdacht gedraagd'?
Dat zijn je eigen hersenspinsels, er wordt enkel genoemd dat het gedrag opmerkelijk is, nergens verdacht. Je beweert nog steeds hulpverlener te zijn?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij als hulpverlener. waar zie je dat genoemd wordt dat moeder zich 'verdacht gedraagd'?
Dat zijn je eigen hersenspinsels, er wordt enkel genoemd dat het gedrag opmerkelijk is, nergens verdacht. Je beweert nog steeds hulpverlener te zijn?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat ik heel erg verdacht vind (als het niet verdacht is, dan is het wel verwerpelijk), is het Facebookgedrag van de moeder. Als mijn kinderen vermist zijn heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan mijn Facebookstatus aan te passen en te vragen waar "me mannetjes" zijn.
Ja, en je punt is?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik kopieer een tekst
Dat vind ik ook ja, waarom is de ruimte tussen de terugweg en heenweg gemarkeerd als 'mogelijke alternatieve routes' en niet indd via Oberhausen of Bergen op Zoom? (Of via Brussel, of via Keulen, of via Rotterdam, of via ..., past allemaal in de tijdslijn)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook qua terugweg zijn ze niet verder dan een mogelijke route, wat aan de ene kant een beetje jammer is want daardoor lijken ze een heleboel mogelijkheden uit te sluiten.
Zeker gezien hun mogelijke route niet meer of minder is dan de routeplanner route tussen Neerbeek en de Rijnbrug.
Het sluit nog steeds niet uit dat hij via Oberhausen of Bergen op Zoom is gereden...
Als je de kindjes onvindbaar wil maken is dat toch het eerste waar je aan denkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Dat weten en er op zo'n moment bij stil staan en zoiets bewust doen is natuurlijk wel een verschil
Dat er niet gezegd kan worden dat moeder verdacht is, van de dingen die we nu wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik kopieer een tekst
Ja, en je punt is?
En wat te denken van zenuwachtig met zijn telefoon pielen, iemand bellen of de telefoon wissen en dat de accu eruit valt? Is mij best vaak gebeurt met een oude telefoon. En dan stress en doorrijden en later erin zetten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:47 schreef hartloper het volgende:
Als die zijn accu uit de gsm heeft gedaan heeft het geen nut geloof ik
Brussel, Rotterdam en Keulen had ik wel in de tijdslijn gepast toen nog niet bekend was dat hij om 22.45 nog in Neerbeek was, nu dat wel bekend is maakt het de mogelijke alternatieven net wat minder, maar er zijn er nog steeds een boel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ja, waarom is de ruimte tussen de terugweg en heenweg gemarkeerd als 'mogelijke alternatieve routes' en niet indd via Oberhausen of Bergen op Zoom? (Of via Brussel, of via Keulen, of via Rotterdam, of via ..., past allemaal in de tijdslijn)
Waarom weten ze zo zeker dat de heen- en terugweg de afbakening is?
[ afbeelding ]
Je weet nog wat je zelf allemaal geschreven hebt over de vader? Degene die jij nu quote, schrijft dat hij zij het verdacht, dan wel niet verwerpelijk vindt, dat moeder de tijd neemt haar status op facebook te veranderen..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:52 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat er niet gezegd kan worden dat moeder verdacht is, van de dingen die we nu weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |