abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:40:31 #101
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126364295
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

Die kaart van de politie met de mogelijke route is dus niet meer dan wat een routeplanner aangeeft voor de terugweg als je van Neerbeek naar de Rijnbrug rijdt?

Want Doodloper heeft die route al een paar keer gepost.....
Jep, alleen ging ik uit van de kortste route zonder zeker te weten dat die route ook echt zo gereden is. De kaart van de politie bevestigt die route.

Maarja, de heenreis is qua tijdslijn niet zo interessant, daar zit weinig speling in en is dus weinig ruimte voor dumpingen etc.

Het is hopen dat ze van de terugreis nog wat beeldmateriaal vinden.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_126364303
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Och, ze was in ieder geval uuuuuuuuren eerder dan het officiele amber alert. En als je er dan rekening mee houdt dat de eerste 2 uur na een verdwijning het belangrijkst zijn....
misschien had ze allang al melding gedaan van vermissing maar werd er nog ff gewacht met de alert.
pi_126364304
sow maar 12 km tussen leersum en de rijnbrug, dat is verdacht.
maar goed we weten ook niet hoelaat hij in limburg is vertrokken.
wederom een raadsel / dwaalspoor
pi_126364424
Wat dat betreft is het rot dat die telefoon op de terugweg op 1x na niet meer opgepikt is. Dan had je veel meer geweten...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_126364513
Inderdaad, maar dat zal hij wel bewust hebben gedaan.
Je weet nu immers niet waar je moet zoeken.
Omgeving Neerbeek of omgeving Rhenen / Leersum.

De vraag blijft ook of hij via Nederland is gereden. Via duitsland kan ook nog altijd.
Maar dan nog blijft het tijdverschil in Rhenen / Leersum verdacht.

Speculaties dat die moeder zich verdacht gedraagt vind ik wat ver gaan eerlijk gezegd.
Die klamt social media aan als strohalm denk ik
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:46:19 #106
264694 blanket
its human nature
pi_126364599
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Het zou het beste zijn (iedereen hoopt dat ook) dat vader een boef is, dat hij zijn kinderen heeft omgebracht en daarna zichzelf verhangen heeft. Case closed, alhoewel er geen lichaam gevonden is, de dader is 100% zeker de man die zichzelf korte tijd later verhing.

Helaas werkt het niet zo. Er zijn moordzaken waarbij de politie er niet uit komt en als laatste strohalm aan het publiek vraagt om scenario's te schetsen wat er gebeurd kan zijn.

Wat ik heel erg verdacht vind (als het niet verdacht is, dan is het wel verwerpelijk), is het Facebookgedrag van de moeder. Als mijn kinderen vermist zijn heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan mijn Facebookstatus aan te passen en te vragen waar "me mannetjes" zijn.

De burgerinitiatieven zijn buitengewoon onverantwoord, omdat hiermee sporen worden uitgewist. Ieder van die mensen zouden als verdachte gehoord moeten worden, immers hun DNA ligt straks op de vindplek, bewijs maar eens dat je ter goeder trouw aan het zoeken was, of dat het DNA er al een paar dagen eerder lag, toen je die kinderen ombracht.
Dat "me mannetjes" kreeg ik sowieso al jeuk van...maar goed...that's me.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126364611
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Wat dat betreft is het rot dat die telefoon op de terugweg op 1x na niet meer opgepikt is. Dan had je veel meer geweten...
Misschien moet er anders gekeken worden, i.p.v. te kijken of een signaal is opgepikt en gelogd. Misschien moet er gekeken worden naar mogelijkheden dat een telefoonsignaal had moeten worden opgepikt indien de telefoon in de buurt zou zijn geweest. Zo kun je op basis van uitsluiting routes wegstrepen.
pi_126364658
Als die zijn accu uit de gsm heeft gedaan heeft het geen nut geloof ik
pi_126364698
Bewust uitgezet om die reden, of in een soort van paniek..

Behoorlijk calculerend als iemand er bij stil staat dat die telefoon opgepikt kan worden.
pi_126364738
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:47 schreef VixenFromHell het volgende:
Bewust uitgezet om die reden, of in een soort van paniek..

Behoorlijk calculerend als iemand er bij stil staat dat die telefoon opgepikt kan worden.
Dat weet toch iedereen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:48:34 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126364739
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:40 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Jep, alleen ging ik uit van de kortste route zonder zeker te weten dat die route ook echt zo gereden is. De kaart van de politie bevestigt die route.

Maarja, de heenreis is qua tijdslijn niet zo interessant, daar zit weinig speling in en is dus weinig ruimte voor dumpingen etc.

Het is hopen dat ze van de terugreis nog wat beeldmateriaal vinden.
Ook qua terugweg zijn ze niet verder dan een mogelijke route, wat aan de ene kant een beetje jammer is want daardoor lijken ze een heleboel mogelijkheden uit te sluiten.

Zeker gezien hun mogelijke route niet meer of minder is dan de routeplanner route tussen Neerbeek en de Rijnbrug.
Het sluit nog steeds niet uit dat hij via Oberhausen of Bergen op Zoom is gereden...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126364790
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:44 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad, maar dat zal hij wel bewust hebben gedaan.
Je weet nu immers niet waar je moet zoeken.
Omgeving Neerbeek of omgeving Rhenen / Leersum.

De vraag blijft ook of hij via Nederland is gereden. Via duitsland kan ook nog altijd.
Maar dan nog blijft het tijdverschil in Rhenen / Leersum verdacht.

Speculaties dat die moeder zich verdacht gedraagt vind ik wat ver gaan eerlijk gezegd.
Die klamt social media aan als strohalm denk ik
Jij als hulpverlener. waar zie je dat genoemd wordt dat moeder zich 'verdacht gedraagd'?
Dat zijn je eigen hersenspinsels, er wordt enkel genoemd dat het gedrag opmerkelijk is, nergens verdacht. Je beweert nog steeds hulpverlener te zijn?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_126364796
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat weet toch iedereen.
Dat weten en er op zo'n moment bij stil staan en zoiets bewust doen is natuurlijk wel een verschil ;)

Kan best zo gegaan zijn idd hoor, maar dan is daar dus wel echt bewust over nagedacht. Iets wat ik persoonlijk behoorlijk koelbloedig vind. Een paniekreactie is ook mogelijk.. ik zou niet weten welke van de 2 het dan is iig.
pi_126364877
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Jij als hulpverlener. waar zie je dat genoemd wordt dat moeder zich 'verdacht gedraagd'?
Dat zijn je eigen hersenspinsels, er wordt enkel genoemd dat het gedrag opmerkelijk is, nergens verdacht. Je beweert nog steeds hulpverlener te zijn?
Ik kopieer een tekst

Wat ik heel erg verdacht vind (als het niet verdacht is, dan is het wel verwerpelijk), is het Facebookgedrag van de moeder. Als mijn kinderen vermist zijn heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan mijn Facebookstatus aan te passen en te vragen waar "me mannetjes" zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 mei 2013 @ 21:51:11 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126364900
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:

pi_126364905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ik kopieer een tekst

Ja, en je punt is?
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:51:20 #117
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126364907
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook qua terugweg zijn ze niet verder dan een mogelijke route, wat aan de ene kant een beetje jammer is want daardoor lijken ze een heleboel mogelijkheden uit te sluiten.

Zeker gezien hun mogelijke route niet meer of minder is dan de routeplanner route tussen Neerbeek en de Rijnbrug.
Het sluit nog steeds niet uit dat hij via Oberhausen of Bergen op Zoom is gereden...
Dat vind ik ook ja, waarom is de ruimte tussen de terugweg en heenweg gemarkeerd als 'mogelijke alternatieve routes' en niet indd via Oberhausen of Bergen op Zoom? (Of via Brussel, of via Keulen, of via Rotterdam, of via ..., past allemaal in de tijdslijn)
Waarom weten ze zo zeker dat de heen- en terugweg de afbakening is?

zaterdag 11 mei 2013 @ 21:51:38 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126364929
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat weet toch iedereen.
:@ nee
pi_126364943
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Dat weten en er op zo'n moment bij stil staan en zoiets bewust doen is natuurlijk wel een verschil ;)
Als je de kindjes onvindbaar wil maken is dat toch het eerste waar je aan denkt.
pi_126364953
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ik kopieer een tekst

Ja, en je punt is?
Dat er niet gezegd kan worden dat moeder verdacht is, van de dingen die we nu weten
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:52:25 #121
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126364973
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

:@ nee
ga eens meer films kijken dan :P
pi_126364981
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:47 schreef hartloper het volgende:
Als die zijn accu uit de gsm heeft gedaan heeft het geen nut geloof ik
En wat te denken van zenuwachtig met zijn telefoon pielen, iemand bellen of de telefoon wissen en dat de accu eruit valt? Is mij best vaak gebeurt met een oude telefoon. En dan stress en doorrijden en later erin zetten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:53:53 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126365040
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:51 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Dat vind ik ook ja, waarom is de ruimte tussen de terugweg en heenweg gemarkeerd als 'mogelijke alternatieve routes' en niet indd via Oberhausen of Bergen op Zoom? (Of via Brussel, of via Keulen, of via Rotterdam, of via ..., past allemaal in de tijdslijn)
Waarom weten ze zo zeker dat de heen- en terugweg de afbakening is?

[ afbeelding ]
Brussel, Rotterdam en Keulen had ik wel in de tijdslijn gepast toen nog niet bekend was dat hij om 22.45 nog in Neerbeek was, nu dat wel bekend is maakt het de mogelijke alternatieven net wat minder, maar er zijn er nog steeds een boel.

Ik zal zo weer eens een max blokje maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126365051
Ja kan, maar geen nut voor opsporen Pisces
pi_126365093
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:52 schreef hartloper het volgende:

[..]

Dat er niet gezegd kan worden dat moeder verdacht is, van de dingen die we nu weten
Je weet nog wat je zelf allemaal geschreven hebt over de vader? Degene die jij nu quote, schrijft dat hij zij het verdacht, dan wel niet verwerpelijk vindt, dat moeder de tijd neemt haar status op facebook te veranderen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')