Toen Wiggins 27 was had hij drie grote rondes buiten de top 100 geredenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef OProg het volgende:
Beñat Intxausti onthouden voor de toekomst? Die jongen is al 27 en rijdt al jaren bij de profs.
Het is nu net alsof het een tweede jaar prof in zijn eerste grote ronde is.
Hoe laat begint dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat de uitzending snel ophoudt, ik wil Buren zien
heb je nog andere tvtips dan Buren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat de uitzending snel ophoudt, ik wil Buren zien
Maar die stapte toen over op wattagemeters.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen Wiggins 27 was had hij drie grote rondes buiten de top 100 gereden
Hou eens op, wil je?quote:
de bekerfinale in engelandquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef superniger het volgende:
[..]
heb je nog andere tvtips dan Buren?
quote:
Volgens mij wel, ze stonden al bijna eerste na gisteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef Keauning het volgende:
Goede algehele prestatie van de Blanco's!
Ploegenklassement nu?
Dat zat voor Sporzaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
krijgen we geen Clips eerst te zien?
Net als Gesink, die heeft tot zijn 27e ook nooit een podiumplaats gehaald in een grote ronde. Over 10 jaar zal ie er om lachen (na al die ereplaatsen en overwinningen die hij nadien gehaald heeft).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen Wiggins 27 was had hij drie grote rondes buiten de top 100 gereden
Gewoon geen aandacht geven, die jongen zit met rode koontjes van opwinding dat-ie zoveel reacties krijgt.quote:
Of bergop, ik heb sterk het gevoel dat hij iets minder in vorm is dan vorig jaar in de tour.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach Wiggins verliest deze Giro nog wel ergens een minuut of drie bergaf ...
deze man weet!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Net als Gesink, die heeft tot zijn 27e ook nooit een podiumplaats gehaald in een grote ronde. Over 10 jaar zal ie er om lachen (na al die ereplaatsen en overwinningen die hij nadien gehaald heeft).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |