Dat zou misschien iets teveel opvallen, maar er zijn echt wel voorbeelden van renners die minuten gewonnen hebben door half te blijven plakken nadat ze zijn ingehaald.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Anders zouden alle ploegmaats van Wiggins wachten om vervolgens een soort van ploegentijdrit te rijden
Nostradamus heeft gesprokenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef Marcoss het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:51:34Wiggo coming thru 52 seconds down. Hate to say it, but it ain't happening this year. Cadel, Inxtausti, and Ryder will all go much faster. reageer retweet
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er wordt onweer voorspelt
Dat beloofd
Als het maar hard gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook niet echt een mooiste stijl van Henao.
Knettergekke jongerenquote:
Larsson heeft er een zilvere medaille aan over gehoudenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat zou misschien iets teveel opvallen, maar er zijn echt wel voorbeelden van renners die minuten gewonnen hebben door half te blijven plakken nadat ze zijn ingehaald.
Misschien gigantisch op aan het blazen.quote:
Ik denk dat hij gelijk heeft, vandaag moet het voor Wiggins gebeuren en het ziet er niet naar uit dat hij veel tijd gaat pakken op Nibali, Hesjedal en de anderen.quote:
Evans, Inxausti en Hesjedal zijn nou ook niet echt de types die Wiggins (in zijn tour vorm) niet zou kunnen lossen bergop.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gelijk heeft, vandaag moet het voor Wiggins gebeuren en het ziet er niet naar uit dat hij veel tijd gaat pakken op Nibali, Hesjedal en de anderen.
1quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel renners moeten nog vertrekken?
Met een wat betere stijl zou hij nog harder kunnen gaan.quote:
1quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel renners moeten nog vertrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |