SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Onbegrijpelijk dat figuren als Lefevere en Ibarguren nog vrij kunnen rondlopen idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lefevre![]()
Zolang dit soort figuren nog rond blijven lopen in de wielersport zal er nooit schoon schip gemaakt kunnen worden. Lefevre is synoniem voor doping, zeker in het verleden een van de hoofdfiguren.
Weet ik. Maar ik vind het ook nogal onzin om het iedere keer te vermelden, of te noemen, bij het uitspreken van z'n naam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sir is wel gewoon een "echte" titel he
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Die sponsor van Lampre, KabutoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja das waarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind het ook nogal onzin om het iedere keer te vermelden, of te noemen, bij het uitspreken van z'n naam.
Ik zou hem juist aanmoedigen om een flinke tijd volle bak te geven, zodat hij een doelwit voor Wiggins kan vormen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef LetItBleed het volgende:
Henao zal wel gewoon wachten op "Sir" Wiggins
Dit, Wiggins haalt hem uiteindelijk toch wel inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou hem juist aanmoedigen om een flinke tijd volle bak te geven, zodat hij een doelwit voor Wiggins kan vormen.
Het is gewoon een volk met traditie en beschaving.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind het ook nogal onzin om het iedere keer te vermelden, of te noemen, bij het uitspreken van z'n naam.
Maar al in 11 minuten tijd ? Is wel erg snel. Dan rijdt of Wiggins heel erg goed of Di Luca rijdt als een toerist rond.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef Redefine het volgende:
Het zou ook wel mis zijn als hij Di Luca niet zou inhalen.
Mja. Zoals hun achtervolgingsploeg bij de OS "als je niet goed weg bent bij de start, meteen gaan liggen, dan mogen we herstarten."quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is gewoon een volk met traditie en beschaving.
De bovenste lagen tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |