Ik dacht trouwens dat die e-bikes een vrij lage max snelheid hadden?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:10 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nu wil ik het niet direct voor wielrenners opnemen (daar zitten nogal wat aso's tussen die de Tour de France denken te rijden en daarvoor moet alles en iedereen wijken) maar bejaarden kunnen er ook wat van qua irritant sloom in de weg rijden als je een beetje tempo hebt.
De laatste tijd wordt ik op de fiets trouwens geregeld door bejaarden met een noodtempo ingehaald. De electrische fiets is echt wel populair bij onze senioren!
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Jij hebt je desondanks wel weer weten te vermaken zag ik, Djeez!?
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-op-rotonde-in-Assen
Nouja, ik fiets zelf altijd zo tergend traag dat ik mss ook wel ergernis opwek bij andere mensen. Maar kan ook niet echt goed inschatten hoe hard die wielrenners normaliter fietsen op de openbare weg / t fietspadquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Met 30km/h fietsen op het fietspad hoeft niet gevaarlijk te zijn, maar op een 80km/h weg is het dat eigenlijk altijd![]()
Ze kunnen toch gewoon een beetje rekening houden met anderen
Zuidwolde is het ook schijtweer, bah.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:31 schreef Djeez het volgende:
Leeft Drenthe nog een beetie? Wat een schijtweer in Assen
Daar zijn vast mensen geweestquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Hier nog iemand bij MM Culinair geweest?
Alleen gelopen of ook gegeten?quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zondag even een rondje gelopen daar.
Ook 2 hapjes gegeten. Het is wel prijzig ja, vooral als je eten wilt van een 4 sterren restaurant. Maar er staan ook restaurants die normaal niet heel duur zijn dus krijg je wel weer eten voor je geld bij zo'n evenement.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alleen gelopen of ook gegeten?
Was lekker duur hoorde ik?
Hele weekend als vrijwilliger geholpenquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Hier nog iemand bij MM Culinair geweest?
Muntjes waren per stuk ¤2,-quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik ga veel liever gewoon naar een restaurant in plaats van dat ik het in de open lucht moet gaan eten, tegen absurde prijzen.
Ach, tuurlijkquote:
Restaurant de Gouden M. Ken je vast wel, hun logo zie je altijd op zo'n hoge paal staanquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Restaurant de Gouden M. Ken je vast wel, hun logo zie je altijd op zo'n hoge paal staan
Opzichte is het wel heel ruim opgezet, maar goed als 200 man tegelijk bij de wok komen is dat wel kut natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nog niet bij PUUR geweest, hoor er wisselende verhalen over. Vooral nog niet gegaan omdat het zo druk zou zijn.
Wel voor het eerst sinds jaren bij Groothuis gegeten, dat was wel héél erg lekker trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |