Is dat het helemaal? Dan ga ik daar voor!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij kwam ze nog brengen ookTof!
Vaduz wat knapJe gaat voor de Popeye look?
Om naar te kijken zijn spieren leuk! Maar als kussentje om op te liggen minderquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat het helemaal? Dan ga ik daar voor!!
Was wel leuk, tussen de oude dametjes en zeekoeien.
Wow, go sporty!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag met zus 40 minuten baantjes gezwommen in ons mooie zwembad. Na die 4km hardlopen van gisteravond is het wel weer even mooi geweest.
Maar er zijn dan weer wel heel leuke pyjama's in die maat te krijgenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is idd de combi lengte en postuurWant een hoop mensen zijn blijven steken op de 1.60, maar net wat grover gebouwd of een volwassenere koppie. Ik heb bv ook nooit make-up op en m'n krulletjes en bril werken ook wel mee
Af laten glijden idd! En morgen weer verder solliciteren
Ja oh-oh dat je daar dan blij van wordt geloof ik! Snap ook wel dat je jonger wordt geschat
Ik wil 'mquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar er zijn dan weer wel heel leuke pyjama's in die maat te krijgen
[ afbeelding ]
Da's Lindsey Stirling, die is ook (bijna) 1.60
http://www.pajamasbuy.com(...)ume-kigurumi-pyjama/quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil 'mBen je ook gelijk klaar voor carnaval
Middenweg kan nog wel wat beter! Gaat de goede kant al op, needs tiiime.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Om naar te kijken zijn spieren leuk! Maar als kussentje om op te liggen minderDoe de middenweg maar
Ik heb er nog 1 over als het goed is, maar opsturen wordt lastig, geen koker te vinden in die maatquote:
Gefeliciteeeeeeeeeeerdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:35 schreef Nonneke het volgende:
Hieperdepieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaa
42 kaarsjes voor de Koningin
en yes oh-oh ofcourse hangt de vlag al uit
[ afbeelding ]
quote:
Dank je.quote:
Jij hosselbaasquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geef maar een gil, ik heb connecties , ik heb zn mobiel nr
Ja altijd raar om ergens weg te gaan, wanner begint je nieuwe baan ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je.
Dinsdag ben ik er ook nog, maar dan wordt er door mij niet meer gewerkt..
31 meiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij hosselbaas![]()
![]()
Viva Maxima![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja altijd raar om ergens weg te gaan, wanner begint je nieuwe baan ?
Mijn uitstraling maakt me minstens even groot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef Bos81 het volgende:
Over kleine mensen gesproken. Bij de ene reus uit de Oekraine bij het ESF is Vaduz zelfs een dwerg![]()
Ja, ik ben er ook wel aan toe, even goed uitrusten en met pa een paar keer weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Lekker, twee weken vrij, dat zou ik ook wel willen![]()
Wat ga je dinsdag nog doen dan?
Dank je en anders wat ik al zeg. Gewoon dinsdag zeggen dat ik nog wat heb laten bestellen en dat ik die nog even langs kom brengen die week..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duim dat de magneetjes op tijd zijn, Bos!
Dat zou wel mooi zijn danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ontvang ze vaak op de dag dat ze als verzonden doorgegeven worden hoor!
Hier ziet het er naar uit dat vakantie er pas na de zomer in zit...
Ik ruik poepquote:
Het is dan ook een echt schijtfestivalquote:
Bos, leuk, ik duim voor de magneten. Geniet van je vrije dagen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook wel aan toe, even goed uitrusten en met pa een paar keer weg.
Dinsdag is er een kleine afscheidsbijeenkomst gepland. Dan lever ik ook meteen mijn pasje en sleutels in. Hopelijk zijn de magneten dan al binnen, anders geef ik die later af.
Eigenlijk zou het afscheid op 28 mei zijn, maar dan is de helft zowat afwezig dus belden ze gisteren op, of het een week eerder kon. En ik heb dus de bestelling qua geld zo laten vallen dat het een week levertijd heeft. Maar de magneten zijn al gedrukt en verzonden vanuit Vista, dus wie weet heb ik geluk.
Ach zomer krijgen we toch nog volgens een hoop pessimistenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ontvang ze vaak op de dag dat ze als verzonden doorgegeven worden hoor!
Hier ziet het er naar uit dat vakantie er pas na de zomer in zit...
Ja begrijpelijk! Is er nog kans op een langer weekend, of helemaal niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou graag voor augustus nog wel wat vrije dagen opnemen hoor, maar whatever.
Ja, natuurlijk. Dat moet toch ook gewoon kunnen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou graag voor augustus nog wel wat vrije dagen opnemen hoor, maar whatever.
In oktober is er nog een langer weekend dan normaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vrees dat het er weer niet in zit
Maar nu het laatste lange weekend tot kerst of zo
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh heb je mn retrolaken al gezien? Gouden vondst weer bij de kringloop vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |