Dit!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een apart idee, en tof een Bos original
Hoe is je tentamen gegaan, Lut?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je gaat als de vliegende brandweer
Ben nu ff thuis, vanavond weer naar Nijmegen voor een of andere duffe bijeenkomst. Heb een beetje pech met het rooster vandaagMaar zometeen komen vriendje en oma!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nu bezig met het maken van koelkastmagneten via Vistaprint. Dat wil ik mijn collega's geven met mijn afscheid...
Een schilderijtje van mezelf als achtergrond en dan Bedankt, Erik erop...![]()
Wat een leuk en ontzettend lief idee Bos!![]()
![]()
![]()
Een kleinigheidje zoals dit moet kunnen, toch??![]()
Wie weet krijg je de meest vage kekke fotoquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh kakkerdekak, ik zie net dat de fotograaf vandaag bij de dierenwinkel is, en de honden zien er niet uit![]()
Vorig jaar heb ik ook al overgeslagen, en de foto van het jaar ervoor was zoooooo leuk.
Es ff kijken of ik er zo met een kam nog wat van kan maken maar ik vrees het ergste
Goed!! Heb nu een paar nuttige blokken gehad (dit is een kennistoets vier keer per jaar) dus het ging van een leien dakjequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is je tentamen gegaan, Lut?
Ik krijg zelfs bijna kriebels als ik nadenk over je leeftijd, 18 is toch wel leuk en spannend enzo
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Bos81 het volgende:
Wat een leuke! Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het niet meer bij die foto, hij is echt perfectquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh kakkerdekak, ik zie net dat de fotograaf vandaag bij de dierenwinkel is, en de honden zien er niet uit![]()
Vorig jaar heb ik ook al overgeslagen, en de foto van het jaar ervoor was zoooooo leuk.
Es ff kijken of ik er zo met een kam nog wat van kan maken maar ik vrees het ergste
Wat een leuk en persoonlijk kado Lut!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed!! Heb nu een paar nuttige blokken gehad (dit is een kennistoets vier keer per jaar) dus het ging van een leien dakje![]()
Dat is het ook! Het leven is in één seconde zoveel makkelijker geworden. Ik ben donor, ik kan gewoon stappen met de groep van mijn vriend en naar festivals, een cadeautje gaan kopen met vrienden (toch wel vaak sterke drank) en mijn ouders hoeven niet meer voor elk akkefietje te tekenen. Wauwie!
Vriendje had zooo'n lief cadeautjeEen heel subtiel kettinkje (geen naam, geen datum
) en gewoon echt mijn smaak! En hij had zelfs beredeneerd dat een ring of armband niet handig is omdat ik toch aardig vaak in lijken sta te graaien of andere practica heb
Misschien gaat het dus juist wel een hele leuke foto worden!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
We gaan het zien, ik krijg de klitten niet eens uit Bil zijn kuif
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed!! Heb nu een paar nuttige blokken gehad (dit is een kennistoets vier keer per jaar) dus het ging van een leien dakje![]()
Dat is het ook! Het leven is in één seconde zoveel makkelijker geworden. Ik ben donor, ik kan gewoon stappen met de groep van mijn vriend en naar festivals, een cadeautje gaan kopen met vrienden (toch wel vaak sterke drank) en mijn ouders hoeven niet meer voor elk akkefietje te tekenen. Wauwie!
Vriendje had zooo'n lief cadeautjeEen heel subtiel kettinkje (geen naam, geen datum
) en gewoon echt mijn smaak! En hij had zelfs beredeneerd dat een ring of armband niet handig is omdat ik toch aardig vaak in lijken sta te graaien of andere practica heb
My kind of womanquote:ik toch aardig vaak in lijken sta te graaien
Hahahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:29 schreef Barbaaf het volgende:
Nee
Bij mijn studie indertijd heb ik met plezier vele skeletten, al dan niet zelf opgegraven, in mijn handen gehad. Die zijn dus iets minder vers dan jouw lijken
Leuk idee Bosquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nu bezig met het maken van koelkastmagneten via Vistaprint. Dat wil ik mijn collega's geven met mijn afscheid...
Een schilderijtje van mezelf als achtergrond en dan Bedankt, Erik erop...![]()
Een kleinigheidje zoals dit moet kunnen, toch??![]()
+1quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Lutte een dag te laatmaar alsnog gefeliciteerd met je 18e verjaardag
, het is echt een mijlpaal
quote:
Wat stom, Lutquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef Lutte het volgende:
Het is schijnbaar de week van de blinde mensen of zo.
Ging bij de plaatselijke supermarkt informeren naar vakantiewerk, mama had posters zien hangen.
Vrouwke: Maar hoe oud ben je dan? Want je moet wel zestien zijn hè
Ik: Ik ben achttien
Vrouwke: Weet je dat zeker?
Nou stik er lekker in, houdoe
Ik weet zelf ook wel dat ik er jonger uit zie, en dat ik er later blij mee ben, en weet ik veel wat meer. Maar momenteel ben ik gewoon echt heel verdrietig.quote:
Ik kan me voorstellen dat je er best verdrietig van wordt. Je zou bijna met legitimatie op pad gaan...quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook wel dat ik er jonger uit zie, en dat ik er later blij mee ben, en weet ik veel wat meer. Maar momenteel ben ik gewoon echt heel verdrietig.
Snap ik. Hoe kut is dat nu je het 'proudly present ik ben 18-labeltje' net hebt. Hoe kun je nou zo reageren, wtf!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook wel dat ik er jonger uit zie, en dat ik er later blij mee ben, en weet ik veel wat meer. Maar momenteel ben ik gewoon echt heel verdrietig.
Trek het je niet aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar op jouw leeftijd is dat een complimentquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Méh, dat is ook niet leuk Luts.
Ik werd vandaag 8 jaar jonger geschat dan ik ben, dat was wel dope
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef Lutte het volgende:
Het is schijnbaar de week van de blinde mensen of zo.
Ging bij de plaatselijke supermarkt informeren naar vakantiewerk, mama had posters zien hangen.
Vrouwke: Maar hoe oud ben je dan? Want je moet wel zestien zijn hè
Ik: Ik ben achttien
Vrouwke: Weet je dat zeker?
Nou stik er lekker in, houdoe
Te gek zeg! Ik ben ook wel eens geïnteresseerd in die posters, maar zie de vervangmensen nooit en heb er nooit werk van gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze!
Dat is de kleinere die zag ik in Delft hangen, maar ik heb nu 3 abrisized exemplaren![]()
Hij was vanmorgen toevallig de halte waar ik uitstapte aan het poetsen, ff kwartiertje babbelen, en hij is ze voor me uit de oud papierbak gaan graaien
Geef maar een gil, ik heb connecties , ik heb zn mobiel nrquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Te gek zeg! Ik ben ook wel eens geïnteresseerd in die posters, maar zie de vervangmensen nooit en heb er nooit werk van gemaakt.
Het is idd de combi lengte en postuurquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Trek het je niet aanmaar met jouw lengte (je bent even groot als de gemiddelde 13-jarige geloof ik) en figuur zal het nog een hele tijd duren voordat mensen je op je woord geloven dat je 18 of ouder bent en dat kan je ze moeilijk kwalijk nemen. Ik denk dat je er beter maar aan moet proberen te wennen en er een grapje over te maken. Of de volgende keer gewoon op je Harley komen voorrijden
[..]
Ja maar op jouw leeftijd is dat een compliment
Hij kwam ze nog brengen ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Zo, uitslovert!
Ik heb vanmorgen bij de bushokjesposterman posters gehosseld.
Hij kwam ze om 12.30 op kantoor brengen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geef maar een gil, ik heb connecties , ik heb zn mobiel nr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |