2 jaar, wowquote:Op maandag 13 mei 2013 11:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat was het
En het is echt al bijna 2 jaar geleden. Ik heb nog een sms van die tijd bewaard. 26 mei 2011![]()
Je wordt oud, ouwe!quote:Op maandag 13 mei 2013 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt lang geleden alweer, zo voelt het niet.
ViVaVoetquote:Op maandag 13 mei 2013 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
En zie me er nu fit bijlopen.Na klotetijden volgen ook weer toptijden.
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gister weer geweldig gedroomd, ik kwam oh-oh ineens tegen en we bleken bij de Efteling te zijn (heb ik dit niet vaker gedroomd? maar dan inclusief hondjes) en we gingen foto's van B. maken
Het is me schijnbaar niet aan te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is me schijnbaar niet aan te zien
OUCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja maar kan een jongen van 14 leeftijd schatten? Jongens wíllen dat ze dezelfde leeftijd zijn, misschien vond ie Lut een schatjequote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja die vinden doorgaans iemand van 18 stokoud hoor
Of dat menneke met zijn eerste blauwtjequote:
Vaduschk, wat ik net bedacht, zou jij ook een andere categorie voor de krant willen doen?quote:
Uhhuh, kan goedquote:
Ik doe heel veel. Als het maar geen economisch moeilijk gedoe is pak ik aan wat ik kan.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduschk, wat ik net bedacht, zou jij ook een andere categorie voor de krant willen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |