Oh men, ik heb op de spoilers met foto's gekliktquote:Dode hond mogelijk levend gedumpt in MaasWaalkanaal
Ja. Echt ongelooflijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
Deze chocolade, is dat nog een aanrader?
[ afbeelding ]
quote:
JAAAA!!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:21 schreef Pagan het volgende:
Ik kwam net een kudde loslopende schapen tegen hier achter in het veld. De honden keken stomverbaasd. De politie vangt nu schapen in plaats van boeven.
* Pagan had geen fototoestel bij zich.
Oh dat klinkt wel als een goeie 'goedmaker' die bar, is het nog laat geworden?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Was geen bbq maar een paar schalen catering. Verder was het op de club een saaie bedoening. Veel afwezigen. Beetje jammer. Was om acht uur al doodgebloed. Toen zijn we met 8 toffe mensen nog een loungebar ingegaan. Dat was pas echt gezellig.
Je bent er als een haasje bij! Klinkt tofquote:Op zondag 12 mei 2013 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een uurtje of half 11. Genoeg lekkers gehad daar. En rondjes van de eigenaar. Daar ga ik nog wel vaker naartoe. Die zaak is net nieuw en de hipste van Rijssen.
Jup.quote:
Jepquote:
Alleen die Mexicaanse/Spaanse weet ik veel muziek is na een tijdje wel bluh.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent er als een haasje bij! Klinkt tof
ooooooehw, even kopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)script.modules.build
Chocomel lijkt me ook wel baas, nog niet geproefd eigenlijk...
ja hele lekkere choco. Zeker een aanrader imoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
hipste van rijssen ben je al snel als je en elektra en een aansluiting op de riolering hebt hequote:Op zondag 12 mei 2013 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een uurtje of half 11. Genoeg lekkers gehad daar. En rondjes van de eigenaar. Daar ga ik nog wel vaker naartoe. Die zaak is net nieuw en de hipste van Rijssen.
Dit gaat em worden.quote:
vandaag de prono voor Californië invullen he, zag dat je je itt had gemist.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit gaat em worden.Ook maandag tot donderdag onbeperkt spareribs voor 15 euro.
Ok, ik zou ze failliet kunnen eten.
Dat is wel schappelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit gaat em worden.Ook maandag tot donderdag onbeperkt spareribs voor 15 euro.
Ok, ik zou ze failliet kunnen eten.
Oeh, ik zie nu sambaballen voor mequote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alleen die Mexicaanse/Spaanse weet ik veel muziek is na een tijdje wel bluh.
Thanks! Anders was ik weer vergeten = laten lopen. Denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef gomi het volgende:
[..]
vandaag de prono voor Californië invullen he, zag dat je je itt had gemist.
yeah ik ken t. Denk je van doe ik later wel. En als je de uitslag ziet denk je van oh shitquote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks! Anders was ik weer vergeten = laten lopen. Denk ik.
Onbeperkt shoerme. Ik zie de slierten al overal aan hangen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, ik zie nu sambaballen voor me
Spare-ribs, toevallig geen shoerme?![]()
Schade valt nog mee zie ik. Topklassering is sowieso niet te doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik ken t. Denk je van doe ik later wel. En als je de uitslag ziet denk je van oh shit
ah top haal ik ik ook nooit. Mis altijd teveel. Normaal mis ik in t voorjaar niets en mis ik in de zomer teveel. Nu ben ik in t voorjaar al begonnen. Maar ach, t is leuk.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Schade valt nog mee zie ik. Topklassering is sowieso niet te doen.
Ik heb je net dat van mijn homo gemaild, die mailde dat gisteren naar mijquote:Op zondag 12 mei 2013 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooooehw, even kopen.
Iemand nog een goei cheesecake recept? zat naar deze te kijken : http://www.okokorecepten.(...)/new-york-cheesecake
Salty caramel is ook verslavend lekker!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)script.modules.build
Chocomel lijkt me ook wel baas, nog niet geproefd eigenlijk...
Dat eerste stuk, zet in oven. Een oven die uit is?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb je net dat van mijn homo gemaild, die mailde dat gisteren naar mij
Ik was er ook vroeg bij vandaag. Om 7.55 kwam ik binnen, terwijl ik nu ik in G-town zit het dubbele moet afleggen qua afstandquote:
Wat is shoerme?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onbeperkt shoerme. Ik zie de slierten al overal aan hangen.
gewoon shoarma, maar 2 jaar geleden lag Vaduz in het ziekenhuis en zijn internettelefoon ofzo kon de a niet goed vinden, dus zette hij voor elke a de e neer en zo is de toch wel VenA SC klassieker Shoerme geboren..quote:
Topics lang gingen we door met de equote:
Bijna. M'n a op het toetsenbord van de ziekenhuiscomputer deed niet. En dan zoek je een alternatief!quote:Op maandag 13 mei 2013 11:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gewoon shoarma, maar 2 jaar geleden lag Vaduz in het ziekenhuis en zijn internettelefoon ofzo kon de a niet goed vinden, dus zette hij voor elke a de e neer en zo is de toch wel VenA SC klassieker Shoerme geboren..
Okee, ja dat was hetquote:Op maandag 13 mei 2013 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijna. M'n a op het toetsenbord van de ziekenhuiscomputer deed niet. En dan zoek je een alternatief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |