quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha met bakken komt het uit de hemel hier ook ja.
Goeien TT Duschka, you make me proud!
Hehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe vaak ik op een camping niet ben wakkergetetterd door een megafoon. Heb ik een hoop vloekjes voor gebruikt. Ik wil slapen, asshole!!
Jij in Salou, dit is een grapje toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
HeheEntertainment in Salou of Sergonisos, ik teken er voor
Als entertainment! Lekker katerkoppies de tent uitsleuren voor de ochtendgymquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij in Salou, dit is een grapje toch?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als entertainment! Lekker katerkoppies de tent uitsleuren voor de ochtendgym
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha met bakken komt het uit de hemel hier ook ja.
Goeien TT Duschka, you make me proud!
Maar in Vlaanderen is poepen natuurlijk niet hetzelfde als bij onsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:24 schreef sararaats het volgende:
Wij vieren Moederdag in augustus
Ik heb een poepgat ja maar ben er geen
Gatverdamme, dat wordt nog wat tussen ons!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij mij ook. Want je vond Claudia de Breij tof als cabaretier.Ik vond De Hete Vrede echt heel tof.
Het stabiliseert wel weer. Ik ben veel truttiger. No worries!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat wordt nog wat tussen ons!
Dierenkooien verschonen is met dit weer ook al zo'n pretjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie het gutsen buiten. Ik moet straks weg, potverdrie! DETO uit, daarna bbq. (mooie dag ervoor. Wellicht is er een catering geregeld)
In ieder geval gewonnen zie ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie het gutsen buiten. Ik moet straks weg, potverdrie! DETO uit, daarna bbq. (mooie dag ervoor. Wellicht is er een catering geregeld)
nee. poepen is hier kakken en niet het seksuelequote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar in Vlaanderen is poepen natuurlijk niet hetzelfde als bij ons
Het sexuele poepenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee. poepen is hier kakken en niet het seksuele
Poepsexquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Het sexuele poepenIk mis wat denk ik.
Datquote:
Ja wel aardig. Hij kwijlt onwijs van de tramadol het eerste half u, en hij hijgt nog wel veel + drinken, maar hij wil weer spelen enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken hele leuke hoor![]()
Maar die zijn niet op Fok![]()
Hoest met je Boeboe?
Ik zie die ook altijd liggen, maar ik hou niet van chocoladequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
Deze chocolade, is dat nog een aanrader?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef Qwea het volgende:
Hij heeft nu zijn bot van tafel geschooid en loopt te knagen
Precies, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Als Belgen poepen zeggen bedoelen ze doorgaans neuken, ik gebruik altijd maar schijten en kakken vanwege mijn Belgische vrienden
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Heel goed, die heeft genoten van al het bezoek vandaag
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wel aardig. Hij kwijlt onwijs van de tramadol het eerste half u, en hij hijgt nog wel veel + drinken, maar hij wil weer spelen enzoal heb ik het idee dat hij nog niet helemaal zijn volle gewicht op zijn linkerpoot zet, denk ik. Maar hij stond er gisteren op te plassen. Mo zegt dat ie bijna zoals vanouds loopt. Hij loopt iig niet meer zo slecht als afgelopen zondag.
Wat fijn Qquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef Qwea het volgende:
Hij heeft nu zijn bot van tafel geschooid en loopt te knagen
Ja, heeeel makkelijk.quote:
Ja, die is lekker en fair trade. Gemaakt ook met goede cacao!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
Deze chocolade, is dat nog een aanrader?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |