quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha met bakken komt het uit de hemel hier ook ja.
Goeien TT Duschka, you make me proud!
Hehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe vaak ik op een camping niet ben wakkergetetterd door een megafoon. Heb ik een hoop vloekjes voor gebruikt. Ik wil slapen, asshole!!
Jij in Salou, dit is een grapje toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
HeheEntertainment in Salou of Sergonisos, ik teken er voor
Als entertainment! Lekker katerkoppies de tent uitsleuren voor de ochtendgymquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij in Salou, dit is een grapje toch?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als entertainment! Lekker katerkoppies de tent uitsleuren voor de ochtendgym
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha met bakken komt het uit de hemel hier ook ja.
Goeien TT Duschka, you make me proud!
Maar in Vlaanderen is poepen natuurlijk niet hetzelfde als bij onsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:24 schreef sararaats het volgende:
Wij vieren Moederdag in augustus
Ik heb een poepgat ja maar ben er geen
Gatverdamme, dat wordt nog wat tussen ons!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij mij ook. Want je vond Claudia de Breij tof als cabaretier.Ik vond De Hete Vrede echt heel tof.
Het stabiliseert wel weer. Ik ben veel truttiger. No worries!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat wordt nog wat tussen ons!
Dierenkooien verschonen is met dit weer ook al zo'n pretjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie het gutsen buiten. Ik moet straks weg, potverdrie! DETO uit, daarna bbq. (mooie dag ervoor. Wellicht is er een catering geregeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |