Zoals mijn vader zou zeggen: Tja jongen, had je maar een vak moeten leren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ja, allemaal van die bouw- en technische vacatures waar ik niks mee kan.
ben je de laatste paar maanden nog wel ergens op gesprek geweest? jij werd ongeveer tegelijkertijd met mijn vader werkloos, maar hij is nog steeds nergens uitgenodigd voor ook maar een gesprek...quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou vandaag uitsluitsel krijgen van een sollicitatie... uiteraard niets gehoord. Morgen maar eens bellen.
ook al een tijdje niet meer dus :-(quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Januari, februari en Maart heb ik gesprekken gehad.
Nee, maar ik heb de afgelopen 3 maanden ook een tandje terug geschakeld. Ik heb tenslotte nog 3 dagen werk.quote:
dat is waar. heb je al zicht op extra uren daar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de afgelopen 3 maanden ook een tandje terug geschakeld. Ik heb tenslotte nog 3 dagen werk.
Er is altijd beweging op een Universiteit, maar nog niets concreets. Dus recent ben ik weer een tandje aan het bijschakelen mbt solliciteren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef fh101 het volgende:
[..]
dat is waar. heb je al zicht op extra uren daar?
Vreemde opmerking. Ik ben gewoon op zoek naar een bijbaan, en klaag erover dat ik bijna alleen maar vacatures voor technische vaklui tegenkom, waar ik (net als 99% van de studenten) niks aan heb. Ik heb genoeg vaardigheden, maar deze liggen op andere gebieden. Had ik dan maar een opleiding onder mijn niveau moeten doen (met alle respect) om nu als vakman aan de slag te kunnen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoals mijn vader zou zeggen: Tja jongen, had je maar een vak moeten leren.
Hoe je praat en doet kom je echt over als een slimme jongen maar het is me nou niet helemaal duidelijk wat je nou eigenlijk WEL kan?
Je hebt in dit topique niet echt duidelijk kunnen maken waar je vaaridgheden dan wel liggenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:47 schreef TeleportingKing het volgende:
Gefeliciteerd MP!
[..]
Vreemde opmerking. Ik ben gewoon op zoek naar een bijbaan, en klaag erover dat ik bijna alleen maar vacatures voor technische vaklui tegenkom, waar ik (net als 99% van de studenten) niks aan heb. Ik heb genoeg vaardigheden, maar deze liggen op andere gebieden. Had ik dan maar een opleiding onder mijn niveau moeten doen (met alle respect) om nu als vakman aan de slag te kunnen?
Nu weet je hoe of wat, en als het gesprek prettig is verlopen is het natuurlijk beter dan mail.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef kipptje het volgende:
Reactie gehadop mijn vraag waarom ik afgewezen was. Lectorkon zich goed inbeelden waarom ik verbaasd was dat ik was afgewezen, want ik voldeed aan alle eisen. Bleekdat er 72 sollicitaties waren en er mensen tussen zaten met 2 masters of publicaties! Tis kennelijk slecht gesteld als ze voor een 'startersfunctie' deze mensen uitnodigen. Een lichtpuntje: het lag niet aan mijn cv. Die was behoorlijk sterk. Andere mensen hadden alleen een sterker cv
.
Oftewel: moving on en ondertussen zoveel mogelijk ervaring opdoen bij mn huidige werk...
Klinkt als Brunelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, we hebben weer een "Na 2 keer contact laten we gewoon niets meer van ons horen op telefoontjes en mailtjes en hopen dat het doodbloed" werkgever te pakken geloof ik. Ik ga er nog eenmaal moeite in steken dan kunnen ze de pleuris achter hun hartkleppen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |