abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:12:59 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_126545781
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Ja, allemaal van die bouw- en technische vacatures waar ik niks mee kan.
Zoals mijn vader zou zeggen: Tja jongen, had je maar een vak moeten leren.
Hoe je praat en doet kom je echt over als een slimme jongen maar het is me nou niet helemaal duidelijk wat je nou eigenlijk WEL kan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  PR/Manusje van alles woensdag 15 mei 2013 @ 19:49:27 #102
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_126547684
Het is een wonder. Kreeg vandaag bericht van een uitzendbureau. :o :o of ik beschikbaar ben voor een functie als werkvoorbereider onderhoud. *O* sorry jongens, ben reeds een maand voorzien van een droombaan. 8-)
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 mei 2013 @ 19:50:34 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126547737
Ik zou vandaag uitsluitsel krijgen van een sollicitatie... uiteraard niets gehoord. Morgen maar eens bellen.
pi_126548500
quote:
18s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou vandaag uitsluitsel krijgen van een sollicitatie... uiteraard niets gehoord. Morgen maar eens bellen.
ben je de laatste paar maanden nog wel ergens op gesprek geweest? jij werd ongeveer tegelijkertijd met mijn vader werkloos, maar hij is nog steeds nergens uitgenodigd voor ook maar een gesprek...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 mei 2013 @ 20:17:50 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126549296
Januari, februari en Maart heb ik gesprekken gehad.
pi_126552946
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Januari, februari en Maart heb ik gesprekken gehad.
ook al een tijdje niet meer dus :-(
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 mei 2013 @ 21:32:40 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126553853
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef fh101 het volgende:

[..]

ook al een tijdje niet meer dus :-(
Nee, maar ik heb de afgelopen 3 maanden ook een tandje terug geschakeld. Ik heb tenslotte nog 3 dagen werk.
pi_126554442
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb de afgelopen 3 maanden ook een tandje terug geschakeld. Ik heb tenslotte nog 3 dagen werk.
dat is waar. heb je al zicht op extra uren daar?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 mei 2013 @ 21:44:41 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126554625
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef fh101 het volgende:

[..]

dat is waar. heb je al zicht op extra uren daar?
Er is altijd beweging op een Universiteit, maar nog niets concreets. Dus recent ben ik weer een tandje aan het bijschakelen mbt solliciteren.
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:48:22 #110
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_126580042
En de huidige werkloosheidsperiode is weer ten einde; morgen start ik bij een overheidsorganisatie op ongeveer een halfuur rijden vanaf mijn woonplaats. Het aantal werkuren per week is 36 verdeeld over vijf dagen, de kans op een langdurige werkbetrekking is aanwezig. ^O^

De afgelopen werkloosheidsperiode begon op 11 maart en komt vandaag dus ten einde. In dit tijdsvak werkte ik wekelijks nog enkele uren als postbezorger bij PostNL, veelal 3 tot 9 uur p/w.

Zojuist bleek overigens dat een andere overheidsorganisatie op 110 km afstand ook het groene licht gaf, maar het uitzendbureau dat met deze club samenwerkt heb ik dus moeten ... eh, afwijzen. :+
pi_126582746
Gefeliciteerd MP! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zoals mijn vader zou zeggen: Tja jongen, had je maar een vak moeten leren.
Hoe je praat en doet kom je echt over als een slimme jongen maar het is me nou niet helemaal duidelijk wat je nou eigenlijk WEL kan?
Vreemde opmerking. Ik ben gewoon op zoek naar een bijbaan, en klaag erover dat ik bijna alleen maar vacatures voor technische vaklui tegenkom, waar ik (net als 99% van de studenten) niks aan heb. Ik heb genoeg vaardigheden, maar deze liggen op andere gebieden. Had ik dan maar een opleiding onder mijn niveau moeten doen (met alle respect) om nu als vakman aan de slag te kunnen?
pi_126583104
Getwork uitzendbureaus in de regio gaan nu ook dicht en fuseren op één locatie. Er is simpelweg geen werk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Disorder op 16-05-2013 15:09:33 ]
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:02:09 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_126583372
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:47 schreef TeleportingKing het volgende:
Gefeliciteerd MP! *O*

[..]

Vreemde opmerking. Ik ben gewoon op zoek naar een bijbaan, en klaag erover dat ik bijna alleen maar vacatures voor technische vaklui tegenkom, waar ik (net als 99% van de studenten) niks aan heb. Ik heb genoeg vaardigheden, maar deze liggen op andere gebieden. Had ik dan maar een opleiding onder mijn niveau moeten doen (met alle respect) om nu als vakman aan de slag te kunnen?
Je hebt in dit topique niet echt duidelijk kunnen maken waar je vaaridgheden dan wel liggen :). Dat bedoelde ik eigenlijk ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:39:07 #114
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_126587953
Vanmorgen gebeld of het uitzendbureau al iets had gehoord van hun opdrachtgever. Hij vertelde dat hij het zelf ook wat lang vond duren en op het punt stond om te bellen.

's Middags belde hij terug met goed nieuws: ik mag op sollicitatiegesprek! Volgende week dinsdag om 9.00 uur is het zo ver :) Hij gaf meteen wat tips voor het gesprek en in zijn mail met de afspraakbevestiging stonden er nog een paar.

Het zou wel erg mooi zijn om de functie te krijgen. Mijn reistijd halveert ongeveer, het werk lijkt me uitdagender dan mijn huidige werkplek (contract t/m juni; wordt niet verlengd) en is meer op mijn niveau. Wat het betaalt weet ik alleen nog niet...
pi_126591744
Reactie gehadop mijn vraag waarom ik afgewezen was. Lectorkon zich goed inbeelden waarom ik verbaasd was dat ik was afgewezen, want ik voldeed aan alle eisen. Bleekdat er 72 sollicitaties waren en er mensen tussen zaten met 2 masters of publicaties! Tis kennelijk slecht gesteld als ze voor een 'startersfunctie' deze mensen uitnodigen ;( . Een lichtpuntje: het lag niet aan mijn cv. Die was behoorlijk sterk. Andere mensen hadden alleen een sterker cv :') .
Oftewel: moving on en ondertussen zoveel mogelijk ervaring opdoen bij mn huidige werk...
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:39:24 #116
396458 New_Pope
Nobody fucks with the Jesus!
pi_126595744
En weer een afwijzing. Met wel een heel magere reden: het laatste half jaar niet in de sector werkzaam geweest :'). Verder voldeed mijn profiel uitstekend.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:33:08 #117
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_126598809
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef kipptje het volgende:
Reactie gehadop mijn vraag waarom ik afgewezen was. Lectorkon zich goed inbeelden waarom ik verbaasd was dat ik was afgewezen, want ik voldeed aan alle eisen. Bleekdat er 72 sollicitaties waren en er mensen tussen zaten met 2 masters of publicaties! Tis kennelijk slecht gesteld als ze voor een 'startersfunctie' deze mensen uitnodigen ;( . Een lichtpuntje: het lag niet aan mijn cv. Die was behoorlijk sterk. Andere mensen hadden alleen een sterker cv :') .
Oftewel: moving on en ondertussen zoveel mogelijk ervaring opdoen bij mn huidige werk...
Nu weet je hoe of wat, en als het gesprek prettig is verlopen is het natuurlijk beter dan mail.
Blij dat je duidelijkheid hebt.
pi_126601044
Eindelijk aangenomen!

Wel pas eind Juli, of 1 Juli als ik de geplande vakantie schrap.

Nu dan maar "vakantiewerk" zoeken om deze 2 maanden te overbruggen Al zal dat niet makkelijk zijn aangezien al die tyfus uitzendbureaus motivaties vragen voor kutwerk wat door elke randdebiel gedaan kan worden.

Ik stel voor dat uitzendintercedentes en directeuren etc. aan de hoogste boom worden opgehangen als de crisis weer weg is en de mensen het werk weer voor het uitkiezen hebben in plaats van deze hachelijke situatie waarbij niemand in de wereld die werk zoekt geschikt is voor de functies die beschikbaar zijn.
pi_126609844
Weet iemand hier hoe UWV het dagloon berekent, want volgens mij klopt er geen zak van. Ik zit opeens 20 euro lager dan de laatste keer dat ik ww kreeg, terwijl er niets is veranderd qua loon en werkuren (40 uur pw) voor mijn (aankomende) werkloosheid... Wel is het zo dat ik in 2012 minder heb gewerkt (2x geswitched van baan, zo'n 3 maanden thuisgezeten in totaal). Maar die dagen dat je thuis hebt gezeten rekenen ze toch niet mee, of wel??? :?
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:05:33 #120
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_126612813
:') Uitzendbureaus, spreek me er niet van! Al wekenlang heb ik geen diensten. Het is een ramp. Daadwerkelijk werk zoeken voor me doen ze ook niet. Alleen losse diensten, maar die krijg ik ondertussen dus al een hele tijd niet.

En van de week gevraagd of ze in mijn werkveld (zorg) meer werk hebben waar ik eventueel ook diensten voor zou kunnen draaien. Ja, daar hebben we ontzettend veel diensten liggen, maar daar heb ik volgens haar dan ineens niet de juiste ervaring voor.

Nu maar hopen dat ik nog een uitnodiging krijg om op gesprek te komen bij die sollicitatie die ik er uit gestuurd heb! En heb er nog één liggen (bijna klaar) die ik binnenkort de deur uit doe! Zucht...ik wil werk, centjes, bezig zijn!!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:01:18 #121
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_126621262
Ik vertrek weer een jaartje. Boven alle verwachting, heb ik nog een jaar gekregen. Het gaat enorm slecht met het bedrijf, maar de tak waar ik werk, doet het erg goed. Mijn directe collega vertrekt, en ik krijg er ook de vrijdagmiddag bij, alhoewel die niet in mijn contract komt. Wel een klein nadeel ivm uren en ziek zijn (ben ik toch nooit, al 2 jaar 0% ziekteverzuim), maar als ik dan toch ontslagen wordt, krijg ik iig wel ww over 6 uur meer dan daarvoor.

Hopelijk daarna een vast contract, maar ik betwijfel het. Ach dan is het 31 juli 2014, wie weet trekt de kinderopvang dan weer wat aan!

Succes allemaal, hoop dat jullie snel leuk werk vinden!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 mei 2013 @ 13:00:24 #122
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126629197
Ah, we hebben weer een "Na 2 keer contact laten we gewoon niets meer van ons horen op telefoontjes en mailtjes en hopen dat het doodbloed" werkgever te pakken geloof ik. Ik ga er nog eenmaal moeite in steken dan kunnen ze de pleuris achter hun hartkleppen krijgen.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:54:23 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_126631246
gefeliciteerd Silmarwen!
Een gedicht over Maanvis
pi_126633887
quote:
18s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, we hebben weer een "Na 2 keer contact laten we gewoon niets meer van ons horen op telefoontjes en mailtjes en hopen dat het doodbloed" werkgever te pakken geloof ik. Ik ga er nog eenmaal moeite in steken dan kunnen ze de pleuris achter hun hartkleppen krijgen.
Klinkt als Brunel :')
Dit account is niet meer in gebruik.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 mei 2013 @ 15:18:47 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126634519
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:03 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Klinkt als Brunel :')
Geen brunel.
Kreeg zowaar antwoord. druk druk druk, wordt maandag.

Maar positief, een bedrijf waar ik vorig jaar (!) eens mee gesproken heb, heeft me nu uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')