SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
Ik ga mijn kloffie aantrekken voor een los-loop loopjeThanksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nou, voor honderdjarige benen ziet dat er pico bello uit.Maar houd rekening met een selection bias
![]()
![]()
Na, 45 minuten DT2 werd 37 minuten, want ik was weer ongeveer thuis en ik vond het wel weer mooi geweest. Dit was in ieder geval heel goed vol te houden op m'n Kinvara's, geen last van moeie voeten of dat ik toch weer naar binnen ging zakken. Lekker loopweertje wel, al had het van mij wel iets meer mogen regenen. En ik moet een nieuwe pet.![]()
Ola! Gadet-freaks en functionaliteits-junkies gezocht!
Ik ben net verliefd geworden op de forerunner 210 met zo'n leuk designtje, alsof je dat ziet tijdens het lopen, maar soit.
Ik viel eerst voor de 210 in vgl met de 110 in de vergelijking ivm te plannen intervallen.
Verder heb ik eigenlijk als enige eisen dat de display makkelijk af te lezen moet zijn, zowel hartslag als actuele snelheid. Incl hartslag-meter dus en de optie dat ik intervaltrainingen kan plannen.
Zit ik dan met de Forerunner 210 goed? Qua prijs-kwaliteit, of zijn er mensen die me met goede argumenten over kunnen halen tot een andere?
***![]()
Leuke foto's Quoi!![]()
Waarschijnlijk een domme vraag: mijn enkels zeuren een beetje, dat is voor het eerst na het lopen. Neem aan dat dat komt omdat ik nu andere (ook anti pronatie) schoenen heb?![]()
![]()
Wat stom hats! Twee standaarden tijdens studie ervaren is echt ontzettend naarmaar hoop dat je van je run hebt kunnen genieten!
Morgen waarschijnlijk een run met clubgenoten. Begin volgende maand is de "Barnsley Boundary Run", die bestaat uit iets van 12 legs, estafetteloop dusEn ik doe er ook een als deel van een team, maar moet wel de route een keer zien. Dus de mensen (we hebben 4 of 5 teams ofzo) doen vooraf 'Recce Runs' en morgen gaan ze van mijn leg. Maar moet nog even afwachten hoe ver ze totaal gaan lopen (weet niet meer hoe lang die leg 8 was
en ze gaan ook nog terug, dus het is de dubbele afstand) en welk tempo ze gaan doen (moet LSD doen morgen). Maar lijkt me wel leuk
![]()
Ja doei.![]()
Quoi zou mijn perfecte vrouw zijn als we allebei lesbies zouden zijnHardlopen, wát een figuur, wetenschapper, máák me gek
Ja doei.![]()
Ik moest best even wennen aan mijn nieuwe schoenen. Bij Run2Day zeiden ze toen dat het na een keer of 5/6 goed moest zijn en ze zaten bij mij na vier keer inderdaad prima.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:50 schreef Muis84 het volgende:
Leuke foto's Quoi!![]()
Waarschijnlijk een domme vraag: mijn enkels zeuren een beetje, dat is voor het eerst na het lopen. Neem aan dat dat komt omdat ik nu andere (ook anti pronatie) schoenen heb?![]()
Kan ook zijn dat dat gewoon je zwakke punt is. Had ik ook toen ik net startte, als ik dan iets voelde waren het mijn enkels. Als het allemaal sterker wordt gaat dat vanzelf weer weg en heb je er nooit meer last van.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:50 schreef Muis84 het volgende:
Leuke foto's Quoi!![]()
En ze houdt ook nog van bier!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Quoi zou mijn perfecte vrouw zijn als we allebei lesbies zouden zijnHardlopen, wát een figuur, wetenschapper, máák me gek
![]()
Omnomnomnombier. Maar de wetenschap kan me op dit moment even gestolen worden
Maar lekker weer ja. Lekker veel zuurstof in de lucht![]()
![]()
Even over de TT: het maakt niet uit of ik nu eerste, middelste of laatste ben, als ik maar finish
Daar ben ik soms bang voor, dat ze me in het midden van de race uit het parcours moeten plukken omdat ik niet meer verder kan.
Ik heb het al eens gehad tijdens diplomazwemmen
Werewolf![]()
Oh, en hi Trui!
Wij gaan zo voor een tripje naar de decathlon in Antwerpen, voor een tentje, maar uiteraard ga ik wel nog even bij de hardloopsectie langs.
***![]()
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Ik heb nu 2 maten 3/4 tights.
M zit goed maar strakker dan de L (duh). Kan beter voor het wat strakkere gaan toch? Het knelt verder niet af.![]()
Veel plezier. Nemen jullie de trein en dan de tram?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en hi Trui!
Wij gaan zo voor een tripje naar de decathlon in Antwerpen, voor een tentje, maar uiteraard ga ik wel nog even bij de hardloopsectie langs.
Ik heb de winkel nog niet helemaal gezienzo groot.
Werewolf![]()
Ik heb precies die. Ben er enorm tevreden over, goed leesbaar en zeer makkelijk te gebruiken. Je kan het display instellen zodat jij ziet wat je wil (ik heb bv afstand onderin, tijd in het midden (groot) en snelheid bovenin. 1 druk op de knop en ik zie HRM groot erin staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ola! Gadet-freaks en functionaliteits-junkies gezocht!
Ik ben net verliefd geworden op de forerunner 210 met zo'n leuk designtje, alsof je dat ziet tijdens het lopen, maar soit.
Ik viel eerst voor de 210 in vgl met de 110 in de vergelijking ivm te plannen intervallen.
Verder heb ik eigenlijk als enige eisen dat de display makkelijk af te lezen moet zijn, zowel hartslag als actuele snelheid. Incl hartslag-meter dus en de optie dat ik intervaltrainingen kan plannen.
Zit ik dan met de Forerunner 210 goed? Qua prijs-kwaliteit, of zijn er mensen die me met goede argumenten over kunnen halen tot een andere?
[ afbeelding ]
Enige puntje is dat je alleen 'simpele' interval in kan stellen (dus geen piramide bv). Nu vind ik dat geen probleem, aangezien de meeste interval zo is en daarbij vind ik het (nog) niet de moeite waard om daar veel meer geld voor uit te geven. Je kan ook geen intervallen maken via Garmin Connect.
De batterij gaat zo ongeveer eeuwig mee, ik laad 'm sporadisch op en heb nog geen lege batterij meegemaakt.
De 110 wordt afgeraden aangezien je niet de actuele snelheid kan zien. Je kan dan nog beter de Forerunner 10 kopen als HRM niet je ding is. Moet zeggen dat ik het ook nauwelijks gebruik(te)
Conclusie: Een fijn horloge, ik zou 'm elke keer aanraden.![]()
![]()
Veel plezier BE!
Het enige nadeel van de 210 vind ik trouwens dat je je actuele pace niet in het midden in het groot kan zetten. Die blijft die kleinere cijfertjes onderin. Ik wilde ook heel graag die met design, maar een zwarte bleek 50 euro goedkoper.. voor dat geld kon ik me wel over het design heenzetten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: