Hoe kom je hierbij?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef moeke1 het volgende:
Ik denk dat veel vragen onbeantwoord zullen blijven. En zijn vriendin? Die was eerst niet bereikbaar. Waarom ging zij niet mee op vakantie? Mogelijk heeft hij een smoes verzonnen of kon ze niet mee.
Familie hoeft toch überhaupt niks te zeggen? Waarom zou je je leven op straat gooien? Die hebben het moeilijk genoeg nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:06 schreef moeke1 het volgende:
Ik bedoel, dat ook de familie niet verteld wat de werkelijke reden is voor minder omgang. Tuurlijk gaan hun dat niet zeggen als het door toedoen van vader zelf is gebeurd.
Ah, dat wist ik niet.quote:
Ook al onzin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef moeke1 het volgende:
Ik vraag me zelfs af of hij wel zelfmoord wilde plegen, maar omdat hij zijn kinderen iets aangedaan had, toen besloten dit te doen.
Slaat ook al nergens op.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:21 schreef moeke1 het volgende:
Waarom heeft hij niet bij zijn kinderen zelfmoord gepleegd? Waarom hij pas in Doorn? Mogelijk toch omdat hij geen touw voor handen had. Jezelf wurgen gaat moeilijk.
Je kraamt een en al onzin uit man, misschien kun je beter alleen geen lezen, want niemand zit op je berichtjes te wachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:12 schreef moeke1 het volgende:
@ajacied, schijnbaar weet jij hoe het in elkaar zit. Ik ben benieuwd..........
Nee, daarom hou ik ook mijn bek. Hier komen heel veel speculaties maar daar zit meestal wel een gedachte achter (oudere zaken die hierop lijken). Dat van jou gewoon onzin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:12 schreef moeke1 het volgende:
@ajacied, schijnbaar weet jij hoe het in elkaar zit. Ik ben benieuwd..........
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:24 schreef moeke1 het volgende:
Tja, datzelfde geldt voor jou. Alsof jij iets weet.
Lezen is je ding niet he.quote:
Mening.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:26 schreef moeke1 het volgende:
Hij schijft: Je kraamt een en al onzin uit man................
Bedankt dat je toch voor de komische noot zorgt in deze verdere verschrikkelijke zaak.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:27 schreef moeke1 het volgende:
Als de moeder had geweten dat.........had ze haar kids ook niet meegegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |