Alstuquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:16 schreef FL_Freak het volgende:
OCTO IS WEG NU KUNNEN WE OVER HEM RODDELEN
stel maar wat voorquote:
slaapzeequote:
beetje erg klein voor in de OPquote:
Nou, doe eens wat lieverquote:
ja homo`s willen altijd prominent aanwezig zijn hequote:
Hallo homoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja homo`s willen altijd prominent aanwezig zijn he
Dan heb je niet goed opgeletquote:
Jij welquote:
Ik ook nietquote:
trustahhquote:
Neequote:
Nowherequote:
Ik ben heulemaal geen heaumeauuquote:
gevaarlijk ditquote:
Wat een waarderingquote:
Mooi, dan kan ik fok-it met een gerust hart achterlaten. Laat die arme jongen niet alleen. Straks gaat hij de hele nacht door kroketten eten.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik fok-it met een gerust hart achterlaten. Laat die arme jongen niet alleen. Straks gaat hij de hele nacht door kroketten eten.![]()
Trusten alvast!
Truste!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik fok-it met een gerust hart achterlaten. Laat die arme jongen niet alleen. Straks gaat hij de hele nacht door kroketten eten.![]()
Trusten alvast!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, wie gaat nou 's nachts snacks maken. Zo erg ben ik niet eens.
Jordyquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, wie gaat nou 's nachts snacks maken. Zo erg ben ik niet eens.
Ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja homo`s willen altijd prominent aanwezig zijn he
Het was een nacht, die je normaal alleen in filums ziet.quote:
.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Het was een nacht, die je normaal alleen in filums ziet.
Welke trol heeft hier mooiste verandert in slechstequote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
.
Die wordt gezongen in het mooiste lied.
Ik gok een sukkel met geen leven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke trol heeft hier mooiste verandert in slechstehttp://www.lyricsmode.com(...)et_is_een_nacht.html
slechste
Dat zal het wel zijn jaquote:
Blijkbaar heel goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg hartje dit gaat de goede kant op
hoe gaat het met onze relatie
Wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die puffes tegen je been laten
Dat gevoel![]()
wat de neuk zijn puffesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mensen die puffes tegen je been aan laten is een vies gevoel
Waarom is dit interessant om het hier te vertellen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die puffes tegen je been laten
Dat gevoel![]()
dat denk ik bij zoveel dingen dusjaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom is dit interessant om het hier te vertellen?
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat denk ik bij zoveel dingen dusja
okequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef Trollscience het volgende:
I DON'T NEED NOOOOOOOO AAAAAAAARMS AAAAAAAROUUUUUUUUUUUND MEEEEEEEEEEEEEE
but here's my numbah: 0675444764quote:
quote:
Ja manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik tot 5 minuten geleden ook. we zijn gewoon diehards.
Heb al eerder op forums gezeten, en aangezien ik 15 ben lijkt mij de JNG sc wel het beste om eens rond te kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
je wist wel snel deze SC te vinden.
vertel, wiens kloon ben jij
Welke forums?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:04 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
Heb al eerder op forums gezeten, en aangezien ik 15 ben lijkt mij de JNG sc wel het beste om eens rond te kijken
Tegenwoordig niet meer vaak maar ik heb van mijn 10e tot 14e 2x per week gereden op paarden jaquote:
Je bent nu 15 Toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:12 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer vaak maar ik heb van mijn 10e tot 14e 2x per week gereden op paarden ja
Vind forums zo raarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kan het in dit geval trouwens niet allebei?
Te weinig tijd in verband met mijn studie en het werd te duurquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je bent nu 15 Toch?
Waarom stopte je dan?
Oke doeiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:14 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
Te weinig tijd in verband met mijn studie en het werd te duur
Ben even weg, er is een vriend net hier
wowow toevallig. ik plaatste dit net op fb:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
Shit moet zo maar in de regen moederdagcadeau kopen
Sinaasappelboompje coolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wowow toevallig. ik plaatste dit net op fb:
Hoe ga ik straks dat sinaasappelboompje die mijn moeder zo graag wilt voor moederdag meenemen op de fiets. En ik moet ook nog eens door de regen. Heel fijn dit.
Ik heb al toegezegd dat ze die krijgtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sinaasappelboompje cool
Ik weet nog niet of ik uberhaupt wel zin heb om iets te kopen, ik maak wel een ontbijtje zoals altijd.
Maar ik wist niet dat die in NL konden groeien?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb al toegezegd dat ze die krijgt
Ik luister nu bovenstaande, omdat ik even wilde zingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh is gewoon een klein boompje. En ze heeft een kasje in de tuin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar ik wist niet dat die in NL konden groeien?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik luister nu bovenstaande, omdat ik even wilde zingen
maar dit zijn mijn meest afgespeelde nummers in itunesGewoon leuke popliedjes dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah ik weet niet of je Outasight kent. Maar dat vind ik niet echt Pop.quote:
Ik ken het niet maar het staat er wel achter?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik weet niet of je Outasight kent. Maar dat vind ik niet echt Pop.
jij dan?
Ja maar itunes zegt soms ook dat The Script Klassieke Rock isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar het staat er wel achter?
gewoon wat kleins halenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef TienVingers het volgende:
Moeder teleurstellen of toch nog even langs de winkels om een cadeau te halen
Haha echt niet :pquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar itunes zegt soms ook dat The Script Klassieke Rock is
wat vind je van die No importa jbakvvwe
Ja, maar dan moet ik weer helemaal de winkels. Is maar liefst een paar honderd meter fietsen in dit vervelende weer.quote:
Nog niet uit bed geweest?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
Oke maar eens uit bed en belangrijkere zaken doen.
Alleen om laptop te pakkenquote:
Die heb ik eigenlijk gewoon al standaard in mijn bedquote:
ook als je slaapt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk gewoon al standaard in mijn bed
Alleen als ik veel moet typen ga ik er echt voor zitten...
Ben laatst wel met mijn laptop in slaap gevallenquote:
quote:
Badr Hariquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga jij nou maar criminelen supporten
Ze pleegt een strafbaar feit. dan ben je een crimineel en hoor je daar voor te zitten wat de fuck snap je daar niet aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Badr Hari![]()
Willem Holleeder![]()
Lauryn Hill![]()
(geen crimineel snapjum ha ha )
Oh JRRY is er weerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wed dat wanneer Beyonce iemand vermoord jij ook vind dat ze onschuldig is
quote:
Nee, dan ben ik teleurgesteld want zoiets zou ze nooit van dr leven doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wed dat wanneer Beyonce iemand vermoord jij ook vind dat ze onschuldig is
Gastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik teleurgesteld want zoiets zou ze nooit van dr leven doen
Ik ken iemand die zo daadwerkelijk de club doorlooptquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo daadwerkelijk de club doorloopt
Ben jij toevallig minderbegaafd?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beter dan die van Britney ja.quote:
dat heb ze al gedaan bij man downquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is Rihanna,oelewapper.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat heb ze al gedaan bij man down
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
Wist je dat fortune cookies zijn uitgevonden in Amerika en niet in China?
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt er nog op je gejaagd !
le bird is le wordquote:
Vertel erover meid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
Ik word echt agressief van onze stofzuiger
niet veel over te zeggenquote:
promquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
niet veel over te zeggenhet is gewoon een rot ding dat telkens omvalt en fbheq lahf lcwN ;UIENFMwiefwIUFwufhqiufghcahc
![]()
coolquote:
ja hoorquote:
oheyquote:
ah lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoorstraks naar vriendin toe met een andere vriendin en lekker koken en films kijken
![]()
met jou ook goed? nog plannen?
Nee verliefdheid overkomt je.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef AppelCake het volgende:
Is het erg om verliefd te zijn op een van de beste vriendinnen van je ex, en die ex haat je?
Ah gezelligquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah lekkeral een idee wat je gaat koken?
Niet echt, vanavond met Tax eten regelen en morgen denk met Bowie naar het bos
oh appel wat heb je nu weer gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef AppelCake het volgende:
Is het erg om verliefd te zijn op een van de beste vriendinnen van je ex, en die ex haat je?
hoiquote:
Je bedoelt op dit moment. Of deze dagen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
Slowchat is in tijden niet zo goed geweest
Ja en Silenced by the night en Everybody's Changingquote:
ja, maar ik heb niks gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef msacras het volgende:
[..]
oh appel wat heb je nu weer gedaan
is het die demi?
Op het momentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bedoelt op dit moment. Of deze dagen?
Stop For A Minute - ft. K'NAANquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en Silenced by the night en Everybody's Changing
Dus je de vriendin van je ex is boos op je zonder dat je iets gedaan hebt? En jij bent verliefd op die vriendin.quote:
Ach wat lievvquote:
Wat lief van jequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
De vriendin van mijn ex is niet boos op me maar mijn ex wel en mijn ex is goede vrienden met het meisje waar ik verliefd op benquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus je de vriendin van je ex is boos op je zonder dat je iets gedaan hebt? En jij bent verliefd op die vriendin.
Waarschijnlijk is ze boos op je gewoon omdat het uit is. Heb jij het uitgemaakt? Ja zeker?
[..]
Ach wat lievv
Idd. supersof, msacras, wietparkiet en AppelCake in een topicquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
Helemaal mee eens.quote:
Ach so, maar dan kan je toch gewoon met die vriendin gaan daten? Lekker boeiend wat je ex er van vind, ze is per slot van rekening je ex.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De vriendin van mijn ex is niet boos op me maar mijn ex wel en mijn ex is goede vrienden met het meisje waar ik verliefd op ben
en PvZquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef PvZ het volgende:
[..]
Idd. supersof, msacras, wietparkiet en AppelCake in een topic
heb je de pics gezienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach so, maar dan kan je toch gewoon met die vriendin gaan daten? Lekker boeiend wat je ex er van vind, ze is per slot van rekening je ex.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef PvZ het volgende:
[..]
Ja oke maar toch is het een dramaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach so, maar dan kan je toch gewoon met die vriendin gaan daten? Lekker boeiend wat je ex er van vind, ze is per slot van rekening je ex.
Je vergeet jezelfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef PvZ het volgende:
[..]
En Ro-aldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef PvZ het volgende:
[..]
haha dankjewelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah gezelligdie foto's van Bowie op fb zijn echt
![]()
En nee nog geen idee eigenlijk. We hebben allen afgesproken dat we morgen met zn drieėn daar zijn verder nog niksZat zelf aan pannenkoeken te denken. Niet zo moeilijk en lekker
ja die is het volgens mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Van de ginger wel, de rest? geen idee XD
De aula was wild gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
Appel, waarom praten die mensen zo asociaal door jullie dans heen. Ik kijk het filmpje op je fb
Beetje flauw van zequote:
#mylifeasateenagerobotquote:
Morgen voor Moederdag?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef msacras het volgende:
Ik ga zometeen lekker uit eten
en morgen ook al
Jupquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dankjewel
Awh oke wel heel leuk! Pannenkoeken
Neuh niet persé, gewoon omdat we er zin in hebbenquote:
Ben jij nog een tiener?quote:
Mijn familie komt morgen lekkah langsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Neuh niet persé, gewoon omdat we er zin in hebben
morgen langs m'n oma langs voor moederdag, en op de terugweg in Utrecht bij een briljant restaurant eten
quote:
Dat is altijd leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Jupheb er wel zin in. Lekker eten halen en maken
het is per se !!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Neuh niet persé, gewoon omdat we er zin in hebben
morgen langs m'n oma langs voor moederdag, en op de terugweg in Utrecht bij een briljant restaurant eten
Was je daarom de enige jongenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Boeit niet, ik deed alleen meedansen omdat we er een punt voor kregen dat 2x meetelt.
soep?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
het is per se !!!
Maar lekker dat je uit eten gaatwat kies jij dan als vegetariėr? Ik vind dan eigenlijk nooit iets echt lekker
ja maar die deed niet echt meequote:
dat vult toch nietquote:
Oh okequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
het is per se !!!
Maar lekker dat je uit eten gaatwat kies jij dan als vegetariėr? Ik vind dan eigenlijk nooit iets echt lekker
wow goed gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nouen, we kregen er tenminste allemaal een 9,5 voor die 2x meetelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |