Nee verliefdheid overkomt je.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef AppelCake het volgende:
Is het erg om verliefd te zijn op een van de beste vriendinnen van je ex, en die ex haat je?
Ah gezelligquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah lekkeral een idee wat je gaat koken?
Niet echt, vanavond met Tax eten regelen en morgen denk met Bowie naar het bos
oh appel wat heb je nu weer gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef AppelCake het volgende:
Is het erg om verliefd te zijn op een van de beste vriendinnen van je ex, en die ex haat je?
hoiquote:
Je bedoelt op dit moment. Of deze dagen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
Slowchat is in tijden niet zo goed geweest
Ja en Silenced by the night en Everybody's Changingquote:
ja, maar ik heb niks gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef msacras het volgende:
[..]
oh appel wat heb je nu weer gedaan
is het die demi?
Op het momentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bedoelt op dit moment. Of deze dagen?
Stop For A Minute - ft. K'NAANquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en Silenced by the night en Everybody's Changing
Dus je de vriendin van je ex is boos op je zonder dat je iets gedaan hebt? En jij bent verliefd op die vriendin.quote:
Ach wat lievvquote:
Wat lief van jequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
Slowchat is in tijden niet zo goed geweest
De vriendin van mijn ex is niet boos op me maar mijn ex wel en mijn ex is goede vrienden met het meisje waar ik verliefd op benquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus je de vriendin van je ex is boos op je zonder dat je iets gedaan hebt? En jij bent verliefd op die vriendin.
Waarschijnlijk is ze boos op je gewoon omdat het uit is. Heb jij het uitgemaakt? Ja zeker?
[..]
Ach wat lievv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |