Oke doeiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:14 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
Te weinig tijd in verband met mijn studie en het werd te duur
Ben even weg, er is een vriend net hier
wowow toevallig. ik plaatste dit net op fb:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
Shit moet zo maar in de regen moederdagcadeau kopen
Sinaasappelboompje coolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wowow toevallig. ik plaatste dit net op fb:
Hoe ga ik straks dat sinaasappelboompje die mijn moeder zo graag wilt voor moederdag meenemen op de fiets. En ik moet ook nog eens door de regen. Heel fijn dit.
Ik heb al toegezegd dat ze die krijgtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sinaasappelboompje cool
Ik weet nog niet of ik uberhaupt wel zin heb om iets te kopen, ik maak wel een ontbijtje zoals altijd.
Maar ik wist niet dat die in NL konden groeien?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb al toegezegd dat ze die krijgt
Ik luister nu bovenstaande, omdat ik even wilde zingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh is gewoon een klein boompje. En ze heeft een kasje in de tuin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar ik wist niet dat die in NL konden groeien?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik luister nu bovenstaande, omdat ik even wilde zingen
maar dit zijn mijn meest afgespeelde nummers in itunesGewoon leuke popliedjes dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah ik weet niet of je Outasight kent. Maar dat vind ik niet echt Pop.quote:
Ik ken het niet maar het staat er wel achter?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik weet niet of je Outasight kent. Maar dat vind ik niet echt Pop.
jij dan?
Ja maar itunes zegt soms ook dat The Script Klassieke Rock isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar het staat er wel achter?
gewoon wat kleins halenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef TienVingers het volgende:
Moeder teleurstellen of toch nog even langs de winkels om een cadeau te halen
Haha echt niet :pquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar itunes zegt soms ook dat The Script Klassieke Rock is
wat vind je van die No importa jbakvvwe
Ja, maar dan moet ik weer helemaal de winkels. Is maar liefst een paar honderd meter fietsen in dit vervelende weer.quote:
Nog niet uit bed geweest?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
Oke maar eens uit bed en belangrijkere zaken doen.
Alleen om laptop te pakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |