Idd. supersof, msacras, wietparkiet en AppelCake in een topicquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
Slowchat is in tijden niet zo goed geweest
Helemaal mee eens.quote:
Ach so, maar dan kan je toch gewoon met die vriendin gaan daten? Lekker boeiend wat je ex er van vind, ze is per slot van rekening je ex.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De vriendin van mijn ex is niet boos op me maar mijn ex wel en mijn ex is goede vrienden met het meisje waar ik verliefd op ben
en PvZquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef PvZ het volgende:
[..]
Idd. supersof, msacras, wietparkiet en AppelCake in een topic
heb je de pics gezienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach so, maar dan kan je toch gewoon met die vriendin gaan daten? Lekker boeiend wat je ex er van vind, ze is per slot van rekening je ex.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef PvZ het volgende:
[..]
Ja oke maar toch is het een dramaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach so, maar dan kan je toch gewoon met die vriendin gaan daten? Lekker boeiend wat je ex er van vind, ze is per slot van rekening je ex.
Je vergeet jezelfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef PvZ het volgende:
[..]
En Ro-aldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef PvZ het volgende:
[..]
haha dankjewelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah gezelligdie foto's van Bowie op fb zijn echt
![]()
En nee nog geen idee eigenlijk. We hebben allen afgesproken dat we morgen met zn drieën daar zijn verder nog niksZat zelf aan pannenkoeken te denken. Niet zo moeilijk en lekker
ja die is het volgens mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Van de ginger wel, de rest? geen idee XD
De aula was wild gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
Appel, waarom praten die mensen zo asociaal door jullie dans heen. Ik kijk het filmpje op je fb
Beetje flauw van zequote:
#mylifeasateenagerobotquote:
Morgen voor Moederdag?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef msacras het volgende:
Ik ga zometeen lekker uit eten
en morgen ook al
Jupquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dankjewel
Awh oke wel heel leuk! Pannenkoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |