SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Ik ga van 300 naar beneden aftellen zodat ik een TT kan aanmaken
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgens mij is het "Levo ergo sum". Dit heeft als vertaling: "Ik lift, dus ik besta" Levabo is de futurum vorm en deze heeft als vertaling "Ik zal liften"quote:
Dus dan krijg je: "Ik zal liften, dus ik besta"![]()
Prima, ik had gewoon het woord 'til' vertaald.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:26 schreef _-_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het "Levo ergo sum". Dit heeft als vertaling: "Ik lift, dus ik besta" Levabo is de futurum vorm en deze heeft als vertaling "Ik zal liften"
Dus dan krijg je: "Ik zal liften, dus ik besta"Deathlift or Die.![]()
Hmm ja vaag. Google translate geeft dan inderdaad levabo, voor andere woorden geeft het wel gewoon de tegenwoordige tijd als vertaling en levare is geen uitzondering ofzo: http://nl.wiktionary.org/wiki/levare/vervoeging
Toch nog wat gehad aan die 6 jaar latijn![]()
![]()
Toen ik vroeger op Atheneum zat vond ik het altijd jammer dat ik geen Latijn had, nu begrijp ik wel waarom dat niet zomaar op het vwo werd gegeven. Je gebruikt het enkel sporadisch om iemand op internet te corrigerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:43 schreef _-_ het volgende:
Hmm ja vaag. Google translate geeft dan inderdaad levabo, voor andere woorden geeft het wel gewoon de tegenwoordige tijd als vertaling en levare is geen uitzondering ofzo: http://nl.wiktionary.org/wiki/levare/vervoeging
Toch nog wat gehad aan die 6 jaar latijn![]()
Deathlift or Die.![]()
Je had gewoon volkomen gelijk, vandaar die smileyquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Desalniettemin wel tof hoor, was geen disrespect.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
Toen ik vroeger op Atheneum zat vond ik het altijd jammer dat ik geen Latijn had, nu begrijp ik wel waarom dat niet zomaar op het vwo werd gegeven. Je gebruikt het enkel sporadisch om iemand op internet te corrigeren
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat is de algemene mening over fatburners hier? Hoor vaak dat alleen Ephedrine echt werkt en dat de nieuwe fatburners zonder DMAA of hoe die stof ook heette weinig effect hebben![]()
Yohimbine HCL lees ik ook wel goede dingen overquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is de algemene mening over fatburners hier? Hoor vaak dat alleen Ephedrine echt werkt en dat de nieuwe fatburners zonder DMAA of hoe die stof ook heette weinig effect hebbenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Yohimbine HCL lees ik ook wel goede dingen overquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Probeer eens wat yohimbine als je fasted bentBijkomend voordel is dat je er een gruwelijk harde schwanz van krijgt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Trouwens apart hoeveel verschil er bij mij in vetpercentage zit van toen ik 88kg woog een maand geleden en de 86kg die ik nu weeg. lijkt veel meer dan 2kg![]()
pics?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens apart hoeveel verschil er bij mij in vetpercentage zit van toen ik 88kg woog een maand geleden en de 86kg die ik nu weeg. lijkt veel meer dan 2kg![]()
Ik wil graag thuis beginnen met trainen omdat ik helaas niet naar de gym kan. Als beginner wil ik deze halterbank kopen en dan los een halterstang, dumbbells en gewichten. Anderen keuren hem af omdat hij er "goedkoop" uitziet, maar is dit echt een slechte halterbank voor een beginner? Ook heb ik een budget van 200-250. Ik wil rustig starten dus heb niet heel veel eisen en van 200.- naar 135,- vind ik zelf een mooie aanbieding.
http://www.betersport.nl/(...)eslistslimmershoppen![]()
Promofilmpje bekeken, laat die man eerst maar even al die oefeningen goed uitvoeren voordat die denkt halterbankjes te gaan verkopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef NumberSeven het volgende:
Ik wil graag thuis beginnen met trainen omdat ik helaas niet naar de gym kan. Als beginner wil ik deze halterbank kopen en dan los een halterstang, dumbbells en gewichten. Anderen keuren hem af omdat hij er "goedkoop" uitziet, maar is dit echt een slechte halterbank voor een beginner? Ook heb ik een budget van 200-250. Ik wil rustig starten dus heb niet heel veel eisen en van 200.- naar 135,- vind ik zelf een mooie aanbieding.
http://www.betersport.nl/(...)eslistslimmershoppen![]()
![]()
Tja, ik vind het lastig te beoordelen omdat ik er nog geen verstand van heb. Maar in de prijsklasse van 100-150 vond ik deze er het best uitzien. Ik heb simpelweg geen geld om een absoluut topproduct te kopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Promofilmpje bekeken, laat die man eerst maar even al die oefeningen goed uitvoeren voordat die denkt halterbankjes te gaan verkopen![]()
Kan je echt niet gewoon een gym joinen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Tja, ik vind het lastig te beoordelen omdat ik er nog geen verstand van heb. Maar in de prijsklasse van 100-150 vond ik deze er het best uitzien. Ik heb simpelweg geen geld om een absoluut topproduct te kopen.![]()
Ik ben langs alle gyms in mijn stad geweest, probleem is; ik heb hyperacusis (oorklachten). De muziek staat overal keihard en is gewoon niet te doen voor mijn oren. en om de hele tijd met oordopjes te trainen is niet echt lekker. Beste voor mij is gewoon thuis starten icm joggen buiten, anders kom ik niet verder.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:45 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Kan je echt niet gewoon een gym joinen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: