Twee keer de helft korting op Moederdag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Nee, maar ik heb wel wat voor jouw moeder
Ook.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Twee keer de helft korting op Moederdag.
Ik mag het hopen, anders zou ik wellicht zijn moeder raken, dat laat hij nimmer gebeuren. Tevens frituur en alpenhits, dat kan hij niet weigeren.quote:
Een goed plan, al hossel jij zo snel moeders dat hij het misschien niet doorheeft. Ik ga denk ik maar eens wat bakjes biogarde buitenzetten met een grote kooi erboven, wie weet komt hij eropaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders zou ik wellicht zijn moeder raken, dat laat hij nimmer gebeuren. Tevens frituur en alpenhits, dat kan hij niet weigeren.
STOMME KOOIquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Een goed plan, al hossel jij zo snel moeders dat hij het misschien niet doorheeft. Ik ga denk ik maar eens wat bakjes biogarde buitenzetten met een grote kooi erboven, wie weet komt hij eropaf.
Hoezo niet? Gewoon duwen met wat glijmiddel en het is zo weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bloemen gaan er niet zo makkelijk in.
Klopt, maar ze weigert dan dienst, moet altijd wel wat... steviger zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon duwen met wat glijmiddel en het is zo weg.
Niceeeequote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:35 schreef LompeHork het volgende:
En luister naar Flips tuig, anders krijgen jullie kappen
Sticky komt wel als ik mod van ONZ! wordquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een sticky verwacht, maar dit volstaat ook wel.
Zekers. Jammer dat bedekte tetten ook niet meer mogen, wat is een NB zonder vrouwelijk schoon? Al helpt Flippiee daar wel bij.quote:
Flipsjequote:
Allang niet meer hetzelfde als vroeger, maar dat is voor jouw tijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zekers. Jammer dat bedekte tetten ook niet meer mogen, wat is een NB zonder vrouwelijk schoon? Al helpt Flippiee daar wel bij.
Dan posten we wel geheel bedekte vrouwenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zekers. Jammer dat bedekte tetten ook niet meer mogen, wat is een NB zonder vrouwelijk schoon? Al helpt Flippiee daar wel bij.
Dankjewel, nu voel ik me weer een kutnewbie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Allang niet meer hetzelfde als vroeger, maar dat is voor jouw tijd.
bushokjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dankjewel, nu voel ik me weer een kutnewbie.
Deze vrouwen zijn kapot.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan posten we wel geheel bedekte vrouwen
Twee bedekte vrouwen voor het topic
[ afbeelding ]
Wel een met tagjes. Dat kan zowel Beach als ik niet zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dankjewel, nu voel ik me weer een kutnewbie.
Die ligt al in zijn kooitjequote:
Wij hebben weer andere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een met tagjes. Dat kan zowel Beach als ik niet zeggen
[..]
Die ligt al in zijn kooitje
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een met tagjes. Dat kan zowel Beach als ik niet zeggen
Jij hebt de langste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook nog steeds wennen.quote:
Expectro Patronum!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Die bedekte vrouwen lijken wel op dementors van harry potter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds wennen.
Ben er beetje onzeker inmiddels ook doorVooral omdat al eerder op de avond iemand de opmerking kort pittig kapsel
quote:
Ik kan niet poseren dus dat gaat hem echt niet worden.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:49 schreef Beach het volgende:
[..]
op de foto van voren staat het goed hoor maak je geen zorgen
Als ie je nu niet ziet staan weet ik het ook niet meer 'nare smiley'.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet poseren dus dat gaat hem echt niet worden.
[..]
Thanks![]()
Ik ben nu drie kwartier thuis en ga slapen xx interessant geneog Flipsebipsje?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Flippiee het volgende:
Maar alsjeblieft iemand, vertel wat interessants. Anders jaag ik binnen no time iedereen weg met mijn geklets
Ik moet plassen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben nu drie kwartier thuis en ga slapen xx interessant geneog Flipsebipsje?
Nou hij ziet mij vast staan, maar of hij maar daardoor ook 'ziet staan' is een volgendequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ie je nu niet ziet staan weet ik het ook niet meer 'nare smiley'.
Heb je een leuke avond gehad? Slaap lekker xxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben nu drie kwartier thuis en ga slapen xx interessant geneog Flipsebipsje?
Maar doet ze squats?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kwam laatst een vrouw tegen die vroeger lekker was maar tegenwoordig kort haar heeft. Dat was echt verschrikkelijk.
Trauma voor de rest van je leven zeker?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kwam laatst een vrouw tegen die vroeger lekker was maar tegenwoordig kort haar heeft. Dat was echt verschrikkelijk.
Kletsenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Flippiee het volgende:
Maar alsjeblieft iemand, vertel wat interessants. Anders jaag ik binnen no time iedereen weg met mijn geklets
Wie zegt dat ik het over jou heb dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt mijn bips nooit gezien
[..]
Hai
Alles duidt er opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou heb dan?
Wel nog steeds naar je zin?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja goed, druk met studie nog steeds. En met jou? Al klaar met school?
Ja, alleen school komt me ondertussen wel een beetje de keel uit. Wil gewoon werken en lekker een eigen huisje enzulks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles duidt er op
[..]
Wel nog steeds naar je zin?
Ja ik had klaar kunnen zijn. Helaas zat niet alles mee. Ik heb dus vertraging en nu dus een tussen semester
Daar staat die?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom kan/doen ze gewoon niet nachtbagger weer naar ONZ?
Die is me nog niet eerder opgevallen. Wel een rare plek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
B&H / [Nachtbagger] this is la vie en rose
Whehe herkenbaar. Ik wil het afronden en papiertje hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja, alleen school komt me ondertussen wel een beetje de keel uit. Wil gewoon werken en lekker een eigen huisje enzulks.
Qua vertraging, langstudeerboete is afgeschaft dus ik plak er ook nog een jaartje aan vast.
Lastig te zeggen, denk het wel. Meeste worden ZZP'er maar dat is niks voor mij, ik wil gewoon een beetje zekerheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe herkenbaar. Ik wil het afronden en papiertje hebbenMaar kun jij als je straks je papiertje hebt, een baan vinden?
Over eigen huisje gesproken, ik moet mij nog inschrijven bij een gemeente.
Vertraging is niet zo heel ideaal hoor. Ik ben er tering lui door geworden.
Begrijpelijk, zeker in deze tijd. Al kan je als ZZP'er soms makkelijker aan de gang komen dan iemand die in vaste/tijdelijke dienstverband zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:23 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, denk het wel. Meeste worden ZZP'er maar dat is niks voor mij, ik wil gewoon een beetje zekerheid.
Inschrijven is voor een huisje wel handig, die wachtlijsten zijn echt dramatisch. Woon je nu nog bij je ouders of op kamers?
Thuis, maar heb waarschijnlijk al een kamertje gevonden. Ik hoor maandag of het door gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zeker in deze tijd. Al kan je als ZZP'er soms makkelijker aan de gang komen dan iemand die in vaste/tijdelijke dienstverband zit.
Ik woon nog thuis. Voor mij heeft het nooit direct nut gehad om een kamer te zoeken.En jij?
En de wachtlijsten zijn om te huilen, ja
Oh spannend! Vlakbij je school? En heb je veel huisgenoten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Thuis, maar heb waarschijnlijk al een kamertje gevonden. Ik hoor maandag of het door gaat.
3 huisgenoten en ongeveer 5km bij m'n school vandaan. Ben benieuwd wat het gaat worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh spannend! Vlakbij je school? En heb je veel huisgenoten?
Dat is best te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:47 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
3 huisgenoten en ongeveer 5km bij m'n school vandaan. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Wat moet jij nog allemaal doen voor school voordat ze je vrij laten, stage/afstuderen?
Minor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is best te doen.
Euhm, stage en afstudeerstage. En jij eigenlijk?
Welterusten schatje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:09 schreef Crimyclown het volgende:
Maar ik ga slapen, m'n ogen klappen de hele tijd dicht.
Trusten allemaal.
ik verveel me, ben maar http://www.geosense.net aan het spelenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:10 schreef Tropanzia het volgende:
Wie heeft er zin om een luek online spelleke te spelen?
Dat gaan we niet doen. Ik heb iemand in gedachten en jij moet raden wie het is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik verveel me, ben maar http://www.geosense.net aan het spelen
Lastig!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat gaan we niet doen. Ik heb iemand in gedachten en jij moet raden wie het is.
Oké, laten we de spanning opvoeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar moet het spannend houden he
Puik plan!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:16 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Oké, laten we de spanning opvoeren.
Een behaarde bierbuikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:18 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat zie je als je nou naar beneden kijkt?
Haha, Nee, het is echt een langzame klojoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:23 schreef Tropanzia het volgende:
Da's toch ook toeval. Ga even Geosense spelen. En mijn eerste directe tegenstander is Noodgang. Willekeurig gekozen alles. Maar hij begint maar niet.
Ik doen nou tegen jou he.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha, Nee, het is echt een langzame klojo
Wel he, goed tijdsverdrijfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:32 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Het was lachen.Maar ik moet slapen anders kom ik er morgen niet uit...
Mooi spel, btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |