Twee keer de helft korting op Moederdag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Nee, maar ik heb wel wat voor jouw moeder
Ook.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Twee keer de helft korting op Moederdag.
Ik mag het hopen, anders zou ik wellicht zijn moeder raken, dat laat hij nimmer gebeuren. Tevens frituur en alpenhits, dat kan hij niet weigeren.quote:
Een goed plan, al hossel jij zo snel moeders dat hij het misschien niet doorheeft. Ik ga denk ik maar eens wat bakjes biogarde buitenzetten met een grote kooi erboven, wie weet komt hij eropaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders zou ik wellicht zijn moeder raken, dat laat hij nimmer gebeuren. Tevens frituur en alpenhits, dat kan hij niet weigeren.
STOMME KOOIquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Een goed plan, al hossel jij zo snel moeders dat hij het misschien niet doorheeft. Ik ga denk ik maar eens wat bakjes biogarde buitenzetten met een grote kooi erboven, wie weet komt hij eropaf.
Hoezo niet? Gewoon duwen met wat glijmiddel en het is zo weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bloemen gaan er niet zo makkelijk in.
Klopt, maar ze weigert dan dienst, moet altijd wel wat... steviger zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon duwen met wat glijmiddel en het is zo weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |