Wie zegt dat ik het over jou heb dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt mijn bips nooit gezien
[..]
Hai
Alles duidt er opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou heb dan?
Wel nog steeds naar je zin?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja goed, druk met studie nog steeds. En met jou? Al klaar met school?
Ja, alleen school komt me ondertussen wel een beetje de keel uit. Wil gewoon werken en lekker een eigen huisje enzulks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles duidt er op
[..]
Wel nog steeds naar je zin?
Ja ik had klaar kunnen zijn. Helaas zat niet alles mee. Ik heb dus vertraging en nu dus een tussen semester
Daar staat die?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom kan/doen ze gewoon niet nachtbagger weer naar ONZ?
Die is me nog niet eerder opgevallen. Wel een rare plek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
B&H / [Nachtbagger] this is la vie en rose
Whehe herkenbaar. Ik wil het afronden en papiertje hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja, alleen school komt me ondertussen wel een beetje de keel uit. Wil gewoon werken en lekker een eigen huisje enzulks.
Qua vertraging, langstudeerboete is afgeschaft dus ik plak er ook nog een jaartje aan vast.
Lastig te zeggen, denk het wel. Meeste worden ZZP'er maar dat is niks voor mij, ik wil gewoon een beetje zekerheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe herkenbaar. Ik wil het afronden en papiertje hebbenMaar kun jij als je straks je papiertje hebt, een baan vinden?
Over eigen huisje gesproken, ik moet mij nog inschrijven bij een gemeente.
Vertraging is niet zo heel ideaal hoor. Ik ben er tering lui door geworden.
Begrijpelijk, zeker in deze tijd. Al kan je als ZZP'er soms makkelijker aan de gang komen dan iemand die in vaste/tijdelijke dienstverband zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:23 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, denk het wel. Meeste worden ZZP'er maar dat is niks voor mij, ik wil gewoon een beetje zekerheid.
Inschrijven is voor een huisje wel handig, die wachtlijsten zijn echt dramatisch. Woon je nu nog bij je ouders of op kamers?
Thuis, maar heb waarschijnlijk al een kamertje gevonden. Ik hoor maandag of het door gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zeker in deze tijd. Al kan je als ZZP'er soms makkelijker aan de gang komen dan iemand die in vaste/tijdelijke dienstverband zit.
Ik woon nog thuis. Voor mij heeft het nooit direct nut gehad om een kamer te zoeken.En jij?
En de wachtlijsten zijn om te huilen, ja
Oh spannend! Vlakbij je school? En heb je veel huisgenoten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Thuis, maar heb waarschijnlijk al een kamertje gevonden. Ik hoor maandag of het door gaat.
3 huisgenoten en ongeveer 5km bij m'n school vandaan. Ben benieuwd wat het gaat worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh spannend! Vlakbij je school? En heb je veel huisgenoten?
Dat is best te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:47 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
3 huisgenoten en ongeveer 5km bij m'n school vandaan. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Wat moet jij nog allemaal doen voor school voordat ze je vrij laten, stage/afstuderen?
Minor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is best te doen.
Euhm, stage en afstudeerstage. En jij eigenlijk?
Welterusten schatje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:09 schreef Crimyclown het volgende:
Maar ik ga slapen, m'n ogen klappen de hele tijd dicht.
Trusten allemaal.
ik verveel me, ben maar http://www.geosense.net aan het spelenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:10 schreef Tropanzia het volgende:
Wie heeft er zin om een luek online spelleke te spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |