Ik moet ook nog steeds wennen.quote:
Expectro Patronum!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Die bedekte vrouwen lijken wel op dementors van harry potter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds wennen.
Ben er beetje onzeker inmiddels ook doorVooral omdat al eerder op de avond iemand de opmerking kort pittig kapsel
quote:
Ik kan niet poseren dus dat gaat hem echt niet worden.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:49 schreef Beach het volgende:
[..]
op de foto van voren staat het goed hoor maak je geen zorgen
Als ie je nu niet ziet staan weet ik het ook niet meer 'nare smiley'.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet poseren dus dat gaat hem echt niet worden.
[..]
Thanks![]()
Ik ben nu drie kwartier thuis en ga slapen xx interessant geneog Flipsebipsje?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Flippiee het volgende:
Maar alsjeblieft iemand, vertel wat interessants. Anders jaag ik binnen no time iedereen weg met mijn geklets
Ik moet plassen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben nu drie kwartier thuis en ga slapen xx interessant geneog Flipsebipsje?
Nou hij ziet mij vast staan, maar of hij maar daardoor ook 'ziet staan' is een volgendequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ie je nu niet ziet staan weet ik het ook niet meer 'nare smiley'.
Heb je een leuke avond gehad? Slaap lekker xxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben nu drie kwartier thuis en ga slapen xx interessant geneog Flipsebipsje?
Maar doet ze squats?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kwam laatst een vrouw tegen die vroeger lekker was maar tegenwoordig kort haar heeft. Dat was echt verschrikkelijk.
Trauma voor de rest van je leven zeker?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kwam laatst een vrouw tegen die vroeger lekker was maar tegenwoordig kort haar heeft. Dat was echt verschrikkelijk.
Kletsenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Flippiee het volgende:
Maar alsjeblieft iemand, vertel wat interessants. Anders jaag ik binnen no time iedereen weg met mijn geklets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |