Ofcorse ziet een huzaaraap eruit als Wolverinequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef jitzzzze het volgende:
De Huzaaraap.
[ afbeelding ]
En nee, dit heb ik niet verzonnen.
Harder tegen je scheermes leunen, sjakiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ofcorse ziet een huzaaraap eruit als Wolverine
Haar was bij ons ruim vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Harder tegen je scheermes leunen, sjakie
Gaan ze mee de boot in, die grenadiers. Die lui moeten huzaren hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef jitzzzze het volgende:
Kimmie krijgt uitleg van de lokale Grenadiers:
[ afbeelding ]
Sytzama, Fryslan boppe!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
aahhh dank u.
Deze is mooie toevoeging
[ afbeelding ]
Zolang Kim als een aap in een roestig horloge kijkt naar dat wapen maak ik me niet zo drukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Gaan ze mee de boot in, die grenadiers. Die lui moeten huzaren hebben
Ik zal je eens DM'enquote:
De likkende bokken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
aahhh dank u.
Deze is mooie toevoeging
[ afbeelding ]
Dat is vuur gast.. dat snap je toch wel... springende bokken, vuur uit de mond. jeweet.quote:
Neen, wel veel bij Boreel en Alexander lui geweest, 103 en 41 in DLD.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik zal je eens DM'enover dat sytzama
Ooit in de ruif geweest Achja? Van 11tankbat?
Whehe, LMB charlie tiger ciequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef Rave_NL het volgende:
Pleunenmascottes...
Maar iig beter dan een tijgerknuffel.
Heb nog een keer bijna de kans gehad dat ding te jattenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef Rave_NL het volgende:
Pleunenmascottes...
Maar iig beter dan een tijgerknuffel.
wc potten van een squad van de klu zijn ooit gejat, ronaldV had er een verhaal over.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb nog een keer bijna de kans gehad dat ding te jattenStond ff onbeheerd in een lokaaltje enzo.
Die is ook wel heel slecht...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef Rave_NL het volgende:
Knuffel was ook een keer in de fik gezet volgens mij.
Bij de Klu is het volgens mij normaal om elkaars mascotte te jatten en later kratten bier als losgeld te vragenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wc potten van een squad van de klu zijn ooit gejat, ronaldV had er een verhaal over.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Bij de Klu is het volgens mij normaal om elkaars mascotte te jatten en later kratten bier als losgeld te vragen
Tijdens très kolos hing ook onze vlag op het te verdedigen object, maar die heeft het 31e maar met rust gelatenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef Rave_NL het volgende:
Bij die enkele keer dat luchtmobiel met ons oefenen zijn ze drukker met het verdedigen van hun vlag dan met de oefening zelf.
Leuk leesmateriaal, vooral omdat ik denk dat ik een van de nazaten van de 1938 kraak te kennen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef AchJa het volgende:
Ah, de loden verrader it is:
http://www.lodenverrader.nl/marineschepen-fregatten/
Of smurfenblauwquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef Pumatje het volgende:
Wat zouden de mascottes van de Belgen zijn?
Moet iets met frituur zijn.
Leuke traditiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef AchJa het volgende:
Ah, de loden verrader it is:
http://www.lodenverrader.nl/marineschepen-fregatten/
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Rave, heeft jou Cie ook een mascotte?
Waarom wil ik nu zeggen dat uiteraard de oester de mascotte is van Rave('s cie)quote:
Waarschijnlijk door die penetrante geur uit jouw schelpdiertje?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom wil ik nu zeggen dat uiteraard de oester de mascotte is van Rave('s cie)
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door die penetrante geur uit jouw schelpdiertje?
Kutscheetjes schitteren ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]daar komt geen mooie parel uit, uit jouw onderschrift blijkbaar wél
Ach, zolang je je eigen parel maar bij je draagt toch?quote:
Die schittert door afwezigheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, zolang je je eigen parel maar bij je draagt toch?
Neu tochquote:
Volgens mij lullen we langs elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu tochGeloof ik niets van
Zou het jammer vinden als dat wel zo is
Ik mag hopen van welquote:
Het straatnaambordje waar de Korpsengel op kan zitten. Meer is er niet nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel
Enige wat ik wilde te zeggen is dat je als cie geen mascotte nodig hebt als het merendeel van de mensen een parel in hun hart meedragen
Het is een complotquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
Grappig dat drie opeenvolgende uren zich 1 persoon meldt
Net als de nukes, de chemtrails en de maanlandingen. En oh ja, de moorden op Tupac en President Kennedy.quote:
En de "aanslagen" van 9/11 natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net als de nukes, de chemtrails en de maanlandingen. En oh ja, de moorden op Tupac en President Kennedy.
Oh ja, dat was ook een inside job van de Amerikanen zelfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En de "aanslagen" van 9/11 natuurlijk.
Dat komt door de chemtrails...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Vergeet ook niet het kutweer, ook deel van een complot
De kroning van twee weken terug ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:12 schreef Nibb-it het volgende:
Ik las in BNW dat die ontvoerde meisjes die tien jaar vermist waren ook acteurs zijn.
En de maanlanding was in dezelfde woestijn!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
En wat dacht je van Rosswell? En Area 51? Dat is allemaal nep. Acteurs en een leeg stuk woestijn.
Achter die ene berg, naast de vreetschuur.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En de maanlanding was in dezelfde woestijn!
De hoge heren in Den Haag bedriegen onsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En de maanlanding was in dezelfde woestijn!
que?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Mogguh, laatste wedstrijd voetbal ooit zo
Mooi. Kan je een paar Van Bommeltjes en Gullitjes uithalenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik stop met voetbal, en dit is de laatste competitiewedstrijd dit jaar, dus endex
Windows geluidjes op de achtergrondquote:
De "Mannen in de witte pakken" bij de Bijlmerramp waren Mossad agenten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De hoge heren in Den Haag bedriegen ons
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De "Mannen in de witte pakken" bij de Bijlmerramp waren Mossad agenten.
Idd, mensen zijn blind. Ze zien niet het grotere geheel wat erachter zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
De Vrijmetselarij bestaat echt. Aanwijzingen zijn overal te vinden. Open je ogen
Ze hebben de halve Noordoostpolder gemetseld. Open je ogen!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, mensen zijn blind. Ze zien niet het grotere geheel wat erachter zit.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze hebben de halve Noordoostpolder gemetseld. Open je ogen!
Wat, de vrijmetselaarij?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom er net achter dat het wel degelijk bestaat
Open je ogen, het Britse koningshuis heeft het auto-ongeluk van prinses Diana geregeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Joehoee!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:16 schreef Pumatje het volgende:
World of tanks.. heb de tiger, heb de 88mm met korte schietbuis, moet de lange hebben. Tot zondag
Hiero heel evenquote:
Hier nog 1...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:16 schreef Pumatje het volgende:
World of tanks.. heb de tiger, heb de 88mm met korte schietbuis, moet de lange hebben. Tot zondag
In Denemarken goed! En in Gorinchem is ook een en ander geregeldquote:
Dat is goed om te horenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In Denemarken goed! En in Gorinchem is ook een en ander geregeld
Daarom ga ik voor de artillerie...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef jitzzzze het volgende:
Of zou de lengte van de schietbuis gerelateerd zijn aan de gebruiker? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dan een 9mm zou krijgen
Meis!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In Denemarken goed! En in Gorinchem is ook een en ander geregeld
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
De Vrijmetselarij bestaat echt. Aanwijzingen zijn overal te vinden. Open je ogen
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom er net achter dat het wel degelijk bestaat
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:45 schreef Lotusss het volgende:
Leuke feestavond gehad... nu slapen want over 5,5 uur weer op.
Zo, nu eindelijk onderweg naar huis. Nog 750 km te gaan!quote:
Oh, dus je bent over een uurtje thuis.quote:Op zondag 12 mei 2013 08:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo, nu eindelijk onderweg naar huis. Nog 750 km te gaan!
Lange koffiestop dan...quote:Op zondag 12 mei 2013 08:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dus je bent over een uurtje thuis.
Ja dat is waar, rustig aan...quote:Op zondag 12 mei 2013 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet ook kunnen op zondagochtend, toch?
Hahaquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik kan even niks want mijn nagels moeten nog opdrogen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik kan even niks want mijn nagels moeten nog opdrogen [ afbeelding ]
Mogguh!quote:
quote:
Schatjesquote:
Jij ook bedankt voor je steun de afgelopen dagenquote:
om 0400 weer wakker, ondanks dat ik gisterenavond bier, whiskey, trappist en wijn door elkaar heb gezopenquote:
0400, dat zijn geen goede tijden.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
om 0400 weer wakker, ondanks dat ik gisterenavond bier, whiskey, trappist en wijn door elkaar heb gezopen
Nog nooit van haar gehoordquote:Op zondag 12 mei 2013 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit, maar ja, haar hoofd is net zo leeg als mijn dieseltank.
Waarop baseer je dat?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
Ook voor haar geld: leuk om te zien, maar te dom om te poepen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is waar, als je 14 bent lijkt iedereen heel slim
Waarop baseer je dat?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
Kut ja moet nog tankenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit, maar ja, haar hoofd is net zo leeg als mijn dieseltank.
Elementaire zaken!!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, maar ik ga zulke elementaire zaken niet voor je uitleggen. Ik heb wel iets beters te doen.
Ja, snotneus! Elementaire zaken.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Elementaire zaken!!![]()
Ach laat ook maar
Grootste onzin ooit.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, snotneus! Elementaire zaken.Beauty en brains gaan vrijwel nooit samen.
Kut, leg ik het toch uit.
quote:
Zeker nooit op het VWO rondgekeken? Of je zat gewoon op een kut schoolquote:Op zondag 12 mei 2013 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Je bent duidelijk nog maagd, is niet erg, maar doe dan niet alsof je dagelijks Gigi in je mandje hebt liggen
Maak je over mij maar geen zorgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker nooit op het VWO rondgekeken? Of je zat gewoon op een kut school
Dat komt wel goedquote:Op zondag 12 mei 2013 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maak je over mij maar geen zorgen.Zorg maar voor je eigen pielemausje
Je moet eens wetenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, als je zo blijft doen zal je nooit ontmaagd worden.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Liever niet, ik voel de smegma al door het beeldscherm kruipen
Dagelijks, persoonlijke hygiëne. Maar goed, daar kom je later wel achter.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Misschien moet je je eigen een keer inspecteren
Neuh meen je deze nouquote:Op zondag 12 mei 2013 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dagelijks, persoonlijke hygiëne. Maar goed, daar kom je later wel achter.
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat die weg gemaakt van betonplaten die achter elkaar aan gelegd zijn?
Zou je niet eens in het TRU forum gaan posten?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh meen je deze nou![]()
Ik wist echt niet wat dat was, totdat jij zo aardig was het mij te vertellen.
Heb wel eens meegemaakt dat tijdens een buitje de hele weg vol met water bleef staanquote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
JaLaatst was een gedeelte afgesloten vanwege vernieuwing, ipv dat ze asfalteren doen ze het gewoon opnieuw
Ook altijd als ik België in rij dan moet de radio een tandje harder vanwege het wegdek.
Nah, 2 SC's is genoegquote:Op zondag 12 mei 2013 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou je niet eens in het TRU forum gaan posten?
De GASTENDOEKJES!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
Als het regent dan heb je inderdaad ontzettend veel water van je voorganger.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb wel eens meegemaakt dat tijdens een buitje de hele weg vol met water bleef staanHet regende niet eens zo hard, maar het stroomde niet weg. Binnen no time was die weg echt levensgevaarlijk, naast oncomfortabel wat ie altijd al was
Ik reed toen in een 440, in die wagen bestonden drempel ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als het regent dan heb je inderdaad ontzettend veel water van je voorganger.
Ik rij in een BX en alsnog is het niet comfortabel, dat zegt een boel![]()
En dan de rijstijl van die Belgen
Kleine moeite! Groot plezier!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je steun de afgelopen dagen![]()
NatGeo had 1 week weer kwaliteits TV met de WOII week maar zakt helaas net zo snel weer weg daarnaquote:
Is dat dat programma waar ze altijd net iets te ver inzoomen op de tieten van de dochter van de Grote Baas?quote:
Neequote:Op zondag 12 mei 2013 12:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is dat dat programma waar ze altijd net iets te ver inzoomen op de tieten van de dochter van de Grote Baas?
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is dat dat programma waar ze altijd net iets te ver inzoomen op de tieten van de dochter van de Grote Baas?
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:41 schreef hcwp het volgende:
Ah, Family Guns is nu op, met een pa die een verzamelidioot is, en de zoon die gewoon helemaal niets kan...
American Guns is die met de 'lekkere' dochter:
[ afbeelding ]
Neuh, op mijn leeftijd is er nog niet veel plasticquote:Op zondag 12 mei 2013 12:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als je van plastic houdt kun je ook gewoon zo'n opblaasbaar ding kopen.
Net alsof jij daar ooit geweest bentquote:Op zondag 12 mei 2013 13:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij zal wel ervaring hebben, op de wallen zie je het ook niet zo snel zeker?
Dat is niet in Amsterdam... Tenminste niet het centrum knuppel.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uitermate speciaal uit.
Ik heb het ook niet over die wallenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is niet in Amsterdam... Tenminste niet het centrum knuppel.
ff flink zitten kakken op de wc, met een blik bier erbij, een vlam-tosti, een pakje shag en een goed boek.quote:
Kijk, da zijn nou goede tijden ehquote:Op zondag 12 mei 2013 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff flink zitten kakken op de wc, met een blik bier erbij, een vlam-tosti, een pakje shag en een goed boek.
Dat; zo bijzonder is het allemaal niet. Maar goed, als je 12 bent kan ik me voorstellen dat het best leuk is om naar de grote stad te gaan en over de hoerenbuurt te lopen.quote:
Tering zeg, nog even doorgaan en ik blijf voor altijd jongquote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat; zo bijzonder is het allemaal niet. Maar goed, als je 12 bent kan ik me voorstellen dat het best leuk is om naar de grote stad te gaan en over de hoerenbuurt te lopen.
Te jong ja, dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tering zeg, nog even doorgaan en ik blijf voor altijd jong
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je input is nou niet bepaald bevoordelijk
Ik heb meer in te put'en dat jij ooit zal hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je input is nou niet bepaald bevoordelijk
Investeren in hoeren telt niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb meer in te put'en dat jij ooit zal hebben
Tegen zin in telt ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet, je zal mij nooit betrappen op betalen voor neuqsex.
Try hard, je probeert te veelquote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat meisjes dat bij jou hebben kan ik me goed voorstellen.
Die jij de jumpstyle maar, ik luister wel naar Frans Duijtsquote:
Jumpstylequote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die jij de jumpstyle maar, ik luister wel naar Frans Duijts
Hoezo? Ik heb gelijk maar je wilt het niet horen?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, echt waar.Stop 's met die onzin
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb gelijk maar je wilt het niet horen?
Een OF?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk.![]()
Dacht dat een OF wel een betere aanpak had
Of de vloot, or de landmacht of de luchtmacht. Of, of of.quote:
Topics waarin in kisten wordt gepist zegt genoegquote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of de vloot, or de landmacht of de luchtmacht. Of, of of.
Doe je knap, van KUKO plots een officierquote:
Dat is geheimquote:Op zondag 12 mei 2013 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe je knap, van KUKO plots een officier![]()
Hoeveel heb je voor dat goudgalon betaald?
Zie DMquote:
Dat klopt, en daarom zal jij het ook niet wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tjah, niet voor iedereen weggelegd
Ik hoef niet eens naar die ballententquote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie DM
[..]
Dat klopt, en daarom zal jij het ook niet worden
uhhmmmmm, tja. Wat zal ik zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens naar die ballentent
En wat is er dan met het Korps Mariniers gebeurt? Of ben je ondertussen al afgekeurd voor de Mariniers?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens naar die ballentent
Dat is geen Zeedienst.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat is er dan met het Korps Mariniers gebeurt? Of ben je ondertussen al afgekeurd voor de Mariniers?
Maar goed, ik weet niet hoe je hierbij komt maar het is zeker niet wat ik doe.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is geen Zeedienst.Grappig trouwens, ik ben niet afgekeurd noch goedgekeurd.
Je topics van 3 jaar geleden waren informatief genoeg om op je ambitie uit te komen. En ik lees niemand de les, ik irriteer me alleen dood aan jou.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar goed, ik weet niet hoe je hierbij komt maar het is zeker niet wat ik doe.
Daarbij; zorg nou eerst maar dat je erbij komt voordat je anderen de les gaat lezen.
Zoveel moeite, en er dan zo naast zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je topics van 3 jaar geleden waren informatief genoeg om op je ambitie uit te komen. En ik lees niemand de les, ik irriteer me alleen dood aan jou.
Zoveel moeite was het niet, een topic over PSU en hoe je je kisten moet inlopen was genoeg. Tevens waren het jou woorden.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoveel moeite, en er dan zo naast zitten![]()
Rusland is me te ver wegquote:
Maar het werkte wel. Erin pissen en gaan; nooit meer blaren.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zoveel moeite was het niet, een topic over PSU en hoe je je kisten moet inlopen was genoeg. Tevens waren het jou woorden.
Volgens het topic had je er op afgezienquote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar het werkte wel. Erin pissen en gaan; nooit meer blaren.
het klopt gewoon wel, maar jij bent een eigenwijze keutel.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Volgens het topic had je er op afgezien
Je denkt toch niet dat ik alles online zet, hé?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Volgens het topic had je er op afgezien
3 maanden, zoveel tijd heb je niet altijdquote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Viespeuken![]()
3 maanden is lang genoeg om kisten in te lopen zonder erin te hoeven pissen
Die tijd krijg je niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Viespeuken![]()
3 maanden is lang genoeg om kisten in te lopen zonder erin te hoeven pissen
Ik wel, dus ga ik het ook niet doenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
3 maanden, zoveel tijd heb je niet altijd
Je komt er wel op terug. En net als ik zal je dat niet online gaan zetten.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wel, dus ga ik het ook niet doen
We zullen zienquote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je komt er wel op terug. En net als ik zal je dat niet online gaan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |