Ofcorse ziet een huzaaraap eruit als Wolverinequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef jitzzzze het volgende:
De Huzaaraap.
[ afbeelding ]
En nee, dit heb ik niet verzonnen.
Harder tegen je scheermes leunen, sjakiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ofcorse ziet een huzaaraap eruit als Wolverine
Haar was bij ons ruim vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Harder tegen je scheermes leunen, sjakie
Gaan ze mee de boot in, die grenadiers. Die lui moeten huzaren hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef jitzzzze het volgende:
Kimmie krijgt uitleg van de lokale Grenadiers:
[ afbeelding ]
Sytzama, Fryslan boppe!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
aahhh dank u.
Deze is mooie toevoeging
[ afbeelding ]
Zolang Kim als een aap in een roestig horloge kijkt naar dat wapen maak ik me niet zo drukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Gaan ze mee de boot in, die grenadiers. Die lui moeten huzaren hebben
Ik zal je eens DM'enquote:
De likkende bokken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
aahhh dank u.
Deze is mooie toevoeging
[ afbeelding ]
Dat is vuur gast.. dat snap je toch wel... springende bokken, vuur uit de mond. jeweet.quote:
Neen, wel veel bij Boreel en Alexander lui geweest, 103 en 41 in DLD.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik zal je eens DM'enover dat sytzama
Ooit in de ruif geweest Achja? Van 11tankbat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |