Dat zou niet eerlijk zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom niet na de uitzending als de finalisten bekend zijn
ze is alleen door omdat ze google translator heeft gebruikt om 'hallo ' in meedere talen op te zoeken..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef MissJ het volgende:
ben wel benieuwd hoe Groenkapje zingt als ze een bekend nummer doet. Ik gok dat dat niet erg best is.
Hoor en zie.quote:
Ditquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze is alleen door omdat ze google translator heeft gebruikt om 'hallo ' in meedere talen op te zoeken..![]()
Daar ging een bugglequote:
ghjzzmmquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
"Het meisje met de hoofddoek".... Leer 'r naam dan als ze in je team zit.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:50 schreef CherryOnTop het volgende:
leavo your home with an erection?ik neem aan dat ik dat verkeerd heb verstaan...
dat verstond ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:50 schreef CherryOnTop het volgende:
leavo your home with an erection?ik neem aan dat ik dat verkeerd heb verstaan...
Delise, ik vind het zo'n schijtnaam, net of je een splaakgeblek hebtquote:
Ze monteren het dit jaar zo kut ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zou bijna denken dat het ook bij rtl crisis is en het door een stel stagiaires in elkaar wordt gezet.quote:
Ben jij Belg?quote:
ik vind haar wel leukquote:
want????quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
rijkdom roem & schoonheid... eruit kiepen
Wat ik hier las lijkt het nu op andere X-factor versies (US?), ik vind het ruk, sfeerloos, leeg en nep.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat het ook bij rtl crisis is en het door een stel stagiaires in elkaar wordt gezet.
Nou je kunt hem leuk vinden of niet, maar lelijk? Nee ik vind hem niet lelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ali b ook, en daar moeten we ook elke week naar kijken
aha vandaar dat poepen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
neuh,....wel een opa die er vandaan kwam
ze wil rijkdom roem & schoonheid..quote:
Tis eerlijk. Ik kan het waarderen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze wil rijkdom roem & schoonheid..![]()
waarom zeg je zoiets als die vraag je gesteld wordt? zelfs 'ik lust kaas' is een beter antwoord dan dat
Zou ik dat ook moeten kunnen herkennen?quote:
dit is de nette versie van het liedquote:
Neuhj hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ik dat ook moeten kunnen herkennen?
Gewoon stom.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dit is de nette versie van het lied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |