Vond je die niet goed?quote:
Je gaat toch niet nu al stoppen met kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Cee het volgende:
Echt he, en ik wilde allemaal leuke series kijken en zo. Niks d'r van. Ik stop ermee, ik vind jullie heel lief maar dit vreet te veel tijd van m'n leven, dit programma.
Je moet minstens de volgende ronde (Camp Ansj en Camp Ali) nog een kans geven vind ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat ik het nog best lang heb volgehouden.
Wait, whut?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat ik het nog best lang heb volgehouden.
Ja daar was toch niks mis mee?quote:
Je luistert met je piemel.quote:
Dattesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet minstens de volgende ronde (Camp Ansj en Camp Ali) nog een kans geven vind ik.
Nou nee, ik werd er niet geil vanquote:
Dat hoort erbij, de wekelijkse pijn van twee uur van je leven die je nooooooit meer terug krijgtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Cee het volgende:
Oké, ik kan niet verzekeren dat ik aanstaande vrijdag, als ik niks anders te doen heb, niet ga kijken. Maar ik ga mezelf wel weer vervloeken na afloop.
ik weet niet of ik nog wel blijf kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Cee het volgende:
Echt he, en ik wilde allemaal leuke series kijken en zo. Niks d'r van. Ik stop ermee, ik vind jullie heel lief maar dit vreet te veel tijd van m'n leven, dit programma.
Er gaan er maar 8 naar de liveshowsquote:Juryleden krijgen vrije hand in tweede fase X Factor
Nu de audities voorbij zijn, krijgt de kijker vrijdag te zien hoe de tweede fase van X Factor is veranderd. Het komt erop neer dat elk jurylid terug moet van tien naar twee acts, maar dat zij zelf mogen bepalen hóe zij dat doen. Dat heeft RTL maandag laten weten. De enige regel waar Ali B, Angela Groothuizen, Candy Dulfer en Gordon zich aan moeten houden, is dat er twee dagen voor de tweede fase ingepland staan, waarbij na één dag de helft van de kandidaten al naar huis moet.
De tweede fase bestaat uit twee afleveringen. Op vrijdag is te zien hoe Ali B de categorie meisjes terugbrengt naar drie kandidaten, terwijl Groothuizen grote schoonmaak bij de categorie jongens houdt. De week erop volgen de overige twee coaches.
Ali B zal zich op de eerste dag in de Wisseloord Studio’s laten bijstaan door Charly Luske en Brownie Dutch, om op dag twee Laura Janssen te introduceren als zijn sidekick.
Groothuizen heeft als locatie The Harbour Club in Amsterdam gekozen, waar ze samen met haar muzikale partner Sven Figee de scepter zwaait. Voor de tweede dag heeft ze de Amerikaanse singer-songwriter Matt Simons uitgenodigd.
De liveshows van X Factor gaan op vrijdag 31 mei van start.
Sowieso had die RoomX er niet in gemoeten. Verder kregen sommige kandidaten twee kansen bij de audities, anderen maar één.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:34 schreef Pisces29 het volgende:
Als dat zo is dan hebben ze imo het programma echt van a tot z verpest.
Doen er ook nog andere geslachten mee dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:53 schreef iBenny het volgende:
Vanavond camp Ali B en Angela. Dus de jongetjes en de meisjes zijn aan de beurt
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
4,5 uurBuggles in the pocket en chocolade ijs
Kijk je strakkies ook?quote:
Ik denk het niet, oudste heeft disco feest en ik ben uiteraard de taxiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk je strakkies ook?Eindelijk voorbij die stomme audities
Ohquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk het niet, oudste heeft disco feest en ik ben uiteraard de taxi
Mijn baby wordt groot
Ja hij heeft er zin in, steengrillen met een disco erachteraanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhWel tof disco feest
Heeft ie al zin?
Tijd vliegt ook voorbij, ja!
Oeh, klinkt goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij heeft er zin in, steengrillen met een disco erachteraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |