Mijn vrienden zien mij als een eerlijke jongenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon blijven rennen voor de waarheid. Daar heb je toch al ervaring mee.
Ga TVD nu kijken! Hij is leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn vrienden zien mij als een eerlijke jongen![]()
Al ben ik bang dat het begrip vrienden voor jou onbekend is.
Niks mis met balhaar scheren verder, maar tyron scheert blijkbaar ook zn oksels en laat iedere week z'n anus blekenquote:
Ben je bij je vrienden ook zo hondsdol op Christian Eriksen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja klopt XD ik scheer ook mijn benen en mijn armhaar hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis met balhaar scheren verder, maar tyron scheert blijkbaar ook zn oksels en laat iedere week z'n anus bleken
kan jij niet even die kleine lelijke smoel van je dichthouden?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je bij je vrienden ook zo hondsdol op Christian Eriksen?
Jeetje dit doet pijn. Eerst niet ingaan op mijn posts en mij nu van zoiets beschuldigen. Ik kan je vertellen dat Knut en ik zeer openhartige DM gesprekken voeren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ingaan op een afbeelding zonder enige uitleg of bron erbij? eh neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje dit doet pijn. Eerst niet ingaan op mijn posts en mij nu van zoiets beschuldigen. Ik kan je vertellen dat Knut en ik zeer openhartige DM gesprekken voeren.
Uh, nee. Hij kiest er zelf voor kinderachtig te blijven reageren. Ik doe er enkel een schepje boven op na elke debiele reactie.quote:
Kan je beter harsen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja klopt XD ik scheer ook mijn benen en mijn armhaar haha
Waarom zou ik? Je gedraagt je gewoon als een rare jongen die het niet helemaal op een rijtje heeft. Ik stel voor dat je morgen eens een fietstripje gaat maken, effe aan wat anders denken. Wat je hier allemaal uitkraamt is een beetje treurig. Misschien is ''beetje'' nog zachtjes uitgesproken. Heb je rommel gemaakt in je bovenkamer? Moet de stofzuiger er doorheen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan jij niet even die kleine lelijke smoel van je dichthouden?
nee je bent gewoon een lelijke maagd die zijn frustraties op het internet moet uiten, niets mis mee maar je valt wel door de mand.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Hij kiest er zelf voor kinderachtig te blijven reageren. Ik doe er enkel een schepje boven op na elke debiele reactie.
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Hij kiest er zelf voor kinderachtig te blijven reageren. Ik doe er enkel een schepje boven op na elke debiele reactie.
jij beoordeelt mijn gedrag op een paar posts op een nietszeggend forumpje? jeetje zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je gedraagt je gewoon als een rare jongen die het niet helemaal op een rijtje heeft. Ik stel voor dat je morgen eens een fietstripje gaat maken, effe aan wat anders denken. Wat je hier allemaal uitkraamt is een beetje treurig. Misschien is ''beetje'' nog zachtjes uitgesproken. Heb je rommel gemaakt in je bovenkamer? Moet de stofzuiger er doorheen?
Littlerabbit toont duidelijk geen frustratie of boosheid. Als je naar posts van Littlerabbit kijkt, valt er zelden een boze uitspatting van hem te bespeuren. De netste user van dit subforum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een lelijke maagd die zijn frustraties op het internet moet uiten, niets mis mee maar je valt wel door de mand.
Waar viel ik precies door de mand? Ik verbeter mijzelf graag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een lelijke maagd die zijn frustraties op het internet moet uiten, niets mis mee maar je valt wel door de mand.
Dat is een serie voor vrouwen toch? Dus hij kijkt naar Charmed en ook nog eens naar dat... de puzzelstukken beginnen op zijn plaats te vallenquote:
En dan vind je het gek dat je door mensen op je gedrag wordt aangesproken hier?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij beoordeelt mijn gedrag op een paar posts op een nietszeggend forumpje? jeetje zeg.
jij besteed wel heel veel aandacht aan mijn posts he? ik dacht dat ik een nietszeggend usertje wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Littlerabbit toont duidelijk geen frustratie of boosheid. Als je naar posts van Littlerabbit kijkt, valt er zelden een boze uitspatting van hem te bespeuren. De netste user van dit subforum.
Keek ik vroeger ook naar toen ik nog een jong vermeertje wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een serie voor vrouwen toch? Dus hij kijkt naar Charmed en ook nog eens naar dat... de puzzelstukken beginnen op zijn plaats te vallen
ik kijk niet naar charmedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een serie voor vrouwen toch? Dus hij kijkt naar Charmed en ook nog eens naar dat... de puzzelstukken beginnen op zijn plaats te vallen
Kijkt hij ook naar Charmedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Het feit dat jij zegt dat je je niet druk maakt om wat mensen zeggen op dit forum is dus grote onzin.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij besteed wel heel veel aandacht aan mijn posts he? ik dacht dat ik een nietszeggend usertje was
Het is als tv kijken. Als ik ontspan kijk ik nietszeggende tv en geen lastig debat. Ik kom op Fok! om te ontspannen, en laat jou nou net de meest nietszeggende user van Fok! zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij besteed wel heel veel aandacht aan mijn posts he? ik dacht dat ik een nietszeggend usertje was
Ik had een crush op Rose McGowan... maar die heeft nu plastische chirurgie moeten ondergaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijkt hij ook naar Charmed
Die serie is wel
Ik weet niet of het echt een vrouwenserie is, spelen leuke vrouwen in
Ja zij was mijn favo heksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had een crush op Rose McGowan... maar die heeft nu plastische chirurgie moeten ondergaan
nope, al kop je morgen een trein ik zal er niet een nacht slecht over slapenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het feit dat jij zegt dat je je niet druk maakt om wat mensen zeggen op dit forum is dus grote onzin.
Je valt weer duidelijk door de mand.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar stoppen jullie met scheren? Dat vind ik nou altijd lastig
Waar de curve eindigt en dan het randje wat bewerken uiteraard.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar stoppen jullie met scheren? Dat vind ik nou altijd lastig
je vind mij de meest nietszeggende user van fok!?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is als tv kijken. Als ik ontspan kijk ik nietszeggende tv en geen lastig debat. Ik kom op Fok! om te ontspannen, en laat jou nou net de meest nietszeggende user van Fok! zijn
google het maar eens, ziet er niet fraai uit vind ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zij was mijn favo heks
Serieus?
De curvequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar de curve eindigt en dan het randje wat bewerken uiteraard.
Niets? Ik stel enkel dat je mij vermaakt in je nietszeggendheid. Dat is een compliment toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
je vind mij de meest nietszeggende user van fok!?
wat moet ik nu
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een nietszeggende user die iedere dag loopt te huilen over hoe zielig hij niet is. Met zijn schunnige en rare xd/bai/hihi/lol taal.
je hebt een obsessie voor mijn oksels, ik vermaak je en je wilt graag dat ik voor je uit de kast kom?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niets? Ik stel enkel dat je mij vermaakt in je nietszeggendheid. Dat is een compliment toch?
Zal je wel zien dat jij met het grootste jankmuiltje van allen vooraan staat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
nope, al kop je morgen een trein ik zal er niet een nacht slecht over slapen
Echt waarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
google het maar eens, ziet er niet fraai uit vind ik.
Had iets van een auto-ongeluk gehad en toen was er glas in haar gezicht gekomen en toen was er chirurgie nodig.
vindtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
je vind mij de meest nietszeggende user van fok!?
wat moet ik nu
doe eens rustigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt een obsessie voor mijn oksels, ik vermaak je en je wilt graag dat ik voor je uit de kast kom?
dude ik moet je niet, zoek verder
Dat is nog nuttiger dan een xd/lol. Dan ben je eigenlijk niet serieus te nemen imo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]ja dan kun je beter 'einde .....' elke keer posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |