Ja klopt XD ik scheer ook mijn benen en mijn armhaar hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis met balhaar scheren verder, maar tyron scheert blijkbaar ook zn oksels en laat iedere week z'n anus bleken
kan jij niet even die kleine lelijke smoel van je dichthouden?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je bij je vrienden ook zo hondsdol op Christian Eriksen?
Jeetje dit doet pijn. Eerst niet ingaan op mijn posts en mij nu van zoiets beschuldigen. Ik kan je vertellen dat Knut en ik zeer openhartige DM gesprekken voeren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn vrienden zien mij als een eerlijke jongen![]()
Al ben ik bang dat het begrip vrienden voor jou onbekend is.
ingaan op een afbeelding zonder enige uitleg of bron erbij? eh neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje dit doet pijn. Eerst niet ingaan op mijn posts en mij nu van zoiets beschuldigen. Ik kan je vertellen dat Knut en ik zeer openhartige DM gesprekken voeren.
Uh, nee. Hij kiest er zelf voor kinderachtig te blijven reageren. Ik doe er enkel een schepje boven op na elke debiele reactie.quote:
Kan je beter harsen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja klopt XD ik scheer ook mijn benen en mijn armhaar haha
Waarom zou ik? Je gedraagt je gewoon als een rare jongen die het niet helemaal op een rijtje heeft. Ik stel voor dat je morgen eens een fietstripje gaat maken, effe aan wat anders denken. Wat je hier allemaal uitkraamt is een beetje treurig. Misschien is ''beetje'' nog zachtjes uitgesproken. Heb je rommel gemaakt in je bovenkamer? Moet de stofzuiger er doorheen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan jij niet even die kleine lelijke smoel van je dichthouden?
nee je bent gewoon een lelijke maagd die zijn frustraties op het internet moet uiten, niets mis mee maar je valt wel door de mand.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Hij kiest er zelf voor kinderachtig te blijven reageren. Ik doe er enkel een schepje boven op na elke debiele reactie.
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Hij kiest er zelf voor kinderachtig te blijven reageren. Ik doe er enkel een schepje boven op na elke debiele reactie.
jij beoordeelt mijn gedrag op een paar posts op een nietszeggend forumpje? jeetje zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je gedraagt je gewoon als een rare jongen die het niet helemaal op een rijtje heeft. Ik stel voor dat je morgen eens een fietstripje gaat maken, effe aan wat anders denken. Wat je hier allemaal uitkraamt is een beetje treurig. Misschien is ''beetje'' nog zachtjes uitgesproken. Heb je rommel gemaakt in je bovenkamer? Moet de stofzuiger er doorheen?
Littlerabbit toont duidelijk geen frustratie of boosheid. Als je naar posts van Littlerabbit kijkt, valt er zelden een boze uitspatting van hem te bespeuren. De netste user van dit subforum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een lelijke maagd die zijn frustraties op het internet moet uiten, niets mis mee maar je valt wel door de mand.
Waar viel ik precies door de mand? Ik verbeter mijzelf graag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een lelijke maagd die zijn frustraties op het internet moet uiten, niets mis mee maar je valt wel door de mand.
Dat is een serie voor vrouwen toch? Dus hij kijkt naar Charmed en ook nog eens naar dat... de puzzelstukken beginnen op zijn plaats te vallenquote:
En dan vind je het gek dat je door mensen op je gedrag wordt aangesproken hier?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij beoordeelt mijn gedrag op een paar posts op een nietszeggend forumpje? jeetje zeg.
jij besteed wel heel veel aandacht aan mijn posts he? ik dacht dat ik een nietszeggend usertje wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Littlerabbit toont duidelijk geen frustratie of boosheid. Als je naar posts van Littlerabbit kijkt, valt er zelden een boze uitspatting van hem te bespeuren. De netste user van dit subforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |