Dit is het bewijs, kan niet anders.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij vindt een extra meid in de SC wel leuk ja.
Ik vind dat wel meevallenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een nietszeggende user die iedere dag loopt te huilen over hoe zielig hij niet is. Met zijn schunnige en rare xd/bai/hihi/lol taal.
Wat jij wil joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit is het bewijs, kan niet anders.
Nee, er leven natuurlijk wel een paar christenen, maar ook genoeg marokaantjes, jongeren en normale
mensen. Er is van alles wat.
Ede ligt in het donkerpaarsequote:
Dat wijf die haar tetten niet wilt posten en die verliefd is op Stijntjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen.
[..]
Geen idee wie dat is.
Snor = haar =quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
maar hij heeft een keurig snorretje
Stoere praat hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien moet je Ede eens bezoeken ipv conclusies trekken vanuit je zolderkamertje.
Ede is echt heel treurige zwarte kousen shit. Dat weet toch iedereen man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien moet je Ede eens bezoeken ipv conclusies trekken vanuit je zolderkamertje.
Eh, oke. Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ede is echt heel treurige zwarte kousen shit. Dat weet toch iedereen man.
Hmmmm ligt aan de manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een stoppelbaardje vind je ook niet sexy?
Mijn vrienden zien mij als een eerlijke jongenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon blijven rennen voor de waarheid. Daar heb je toch al ervaring mee.
Ga TVD nu kijken! Hij is leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn vrienden zien mij als een eerlijke jongen![]()
Al ben ik bang dat het begrip vrienden voor jou onbekend is.
Niks mis met balhaar scheren verder, maar tyron scheert blijkbaar ook zn oksels en laat iedere week z'n anus blekenquote:
Ben je bij je vrienden ook zo hondsdol op Christian Eriksen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn vrienden zien mij als een eerlijke jongen![]()
Al ben ik bang dat het begrip vrienden voor jou onbekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |