Nou, nou, nou... Er is niks vreemds aan dat ik mij wat zorgen om je maak. Net uit huis, en toch nog steeds dusdanig in de knoop met je geaardheid. Je bent vrij man, spreek je uit en kom uit die kast. In Ede was dat inderdaad een taboe als uber bijbelbelt, maar in Wageningen word je heus beter begrepen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja jij moet helemaal je grafbek dicht houden natuurlijk, jij bent meer bezig met mijn oksels dan met knappe dames
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Jep. Ik vermoed dat ie ook zn wenkbrauwen er afscheert en dan met een potloodje twee streepjes tekent.
Weet je hoeveel werk het kost om bij te houden, ben geen wijf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het zo warm is, dan is een behaard lichaam niet fijn
Dat zal de reden zijn
En dan de hele dag verbaasd rondlopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Jep. Ik vermoed dat ie ook zn wenkbrauwen er afscheert en dan met een potloodje twee streepjes tekent.
Dat ligt eraan hoe snel je haar groeit en de hoeveelheid haarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel werk het kost om bij te houden, ben geen wijf.
C_A kan jij anders niet aan Tyron duidelijk maken dat ik hem enkel probeer te helpen. Hij reageert zo felquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe snel je haar groeit en de hoeveelheid haar
Alleen op mijn tenen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij wie groeit er haar op het middelste vingerkootje?
Heeeeeeeeeeeeel korte haartjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij wie groeit er haar op het middelste vingerkootje?
Ede - bijbelbelt? Eh, nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... Er is niks vreemds aan dat ik mij wat zorgen om je maak. Net uit huis, en toch nog steeds dusdanig in de knoop met je geaardheid. Je bent vrij man, spreek je uit en kom uit die kast. In Ede was dat inderdaad een taboe als uber bijbelbelt, maar in Wageningen word je heus beter begrepen.
Wat maakt jou het nou uit? xDquote:
Waar wil je hem mee helpen dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
C_A kan jij anders niet aan Tyron duidelijk maken dat ik hem enkel probeer te helpen. Hij reageert zo fel
Breng me even up to date dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut, je mist teveel dingen, heb ik het idee
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik mountainbike 800 km in de week.
Zie je dat je rustig weer doorgaat met beledigenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat maakt jou het nou uit? xD
Jij zal toch nooit iemand krijgen, een levenslange depressie schrikt vrouwen af.
Ede geen bijbelbeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ede - bijbelbelt? Eh, nee.
Je maakt je zo zorgen omdat je waarschijnlijk zelf onwijs onzeker bent, daarom leg jij je eigen probleem bij anderen. Hier kan alleen jij wat aan doen, niet iemand anders.
gr
internetpsycholoog
[..]
Jij zal toch nooit iemand krijgen, een levenslange depressie schrikt vrouwen af.
Ik vind hem wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wordt tijd dat Tyron weer optyft naar ONZ. Dat is zijn huis. Je merkt nog eens hoeveel onzin hij uitkraamt op een dag. Man man
Ede is zo ongeveer het centrum van de biblebelt drol.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ede - bijbelbelt? Eh, nee.
Je maakt je zo zorgen omdat je waarschijnlijk zelf onwijs onzeker bent, daarom leg jij je eigen probleem bij anderen. Hier kan alleen jij wat aan doen, niet iemand anders.
gr
internetpsycholoog
[..]
Hoe kom je erbij dan? Ik denk dat ik het wel beter weet met mijn 15 jaartjes Ede hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ede geen bijbelbeltDat is het episch centrum man, samen met buurgemeente Barneveld dan.
Wat ben jij gebrainwasht zeg... Je hebt nog tijd nodig. Ik begrijp het.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ede is zo ongeveer het centrum van de biblebelt drol.
quote:
Ik vind het een nietszeggende user die iedere dag loopt te huilen over hoe zielig hij niet is. Met zijn schunnige en rare xd/bai/hihi/lol taal.quote:
Kennelijk de brainwashing. Want wat ik uitspreek zijn geen inschattingen maar gewoon harde cijfers en wellicht zelfs feiten. Al zijn feiten soms lastiger te bewijzen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dan? Ik denk dat ik het wel beter weet met mijn 15 jaartjes Ede hoor
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een nietszeggende user die iedere dag loopt te huilen over hoe zielig hij niet is. Met zijn schunnige en rare xd/bai/hihi/lol taal.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dan? Ik denk dat ik het wel beter weet met mijn 15 jaartjes Ede hoor
Geen idee. Misschien weet nog niet iedereen het.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom moet hij dan uit de kast komen?
Nee ik vind GGMM een beetje raarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij vindt alles en iedereen leuk heb ik het idee.
Feiten zoals Veldhuizen (een wijk in Ede) lange tijd één van de meeste criminele wijken was?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk de brainwashing. Want wat ik uitspreek zijn geen inschattingen maar gewoon harde cijfers en wellicht zelfs feiten. Al zijn feiten soms lastiger te bewijzen.
Ziet dit er dan niet uit als een vriendelijke man?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik vind GGMM een beetje raar
En PoezeligDingIk word bang van haar
Je maakt eens wat mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar 2 users die je niet mag. Dat is weinig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En PoezeligDingIk word bang van haar
Ik zeg niet dat ik ze niet mag, maar ik vind ze raarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar 2 users die je niet mag. Dat is weinig.
Hmmm neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ziet dit er dan niet uit als een vriendelijke man?
[ afbeelding ]
Ik heb er maar 1quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar 2 users die je niet mag. Dat is weinig.
Dat vindt iedereen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.quote:En PoezeligDingIk word bang van haar
maar hij heeft een keurig snorretjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze niet mag, maar ik vind ze raar
[..]
Hmmm nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |