Welk hok gaat het worden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dankjullie wel! Precies wat ik dacht dus. We hebben al een heel tof hok op het oog en ook al de perfecte, windluwe plek in de tuin in gedachten dus dat gaat helemaal goedkomen!
Mijne niet, maar in de opvang wel meerdere ja. Tijd om de wintervacht aan te gaan maken nuquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:15 schreef Tha_T het volgende:
Zijn jullie konijnen ook zo in de rui? Want ik heb hier de dame van het gezelschap waar gewoon complete plukken haren vanaf komen als je haar aait
http://www.grootplezier.n(...)hok-nice-98x64x101cmquote:
Lekkerquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
http://www.grootplezier.n(...)hok-nice-98x64x101cm
Zoiets, maar dan een slag groter. Al weet ik niet waaromwant ze liggen toch altijd op elkaar
Ja, zekerquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
LekkerRuimte is wel prettig voor ze hoor, ook al liggen ze veel op elkaar. Mijn duo maakt ook nog niet echt gebruik van hun nieuwe ruimte. Ze durven nog niet zoveel met het trappetje
Ik gebruik gewoon stro en in de wc houtkorrels. Flip is ook nogal van de verbouwingen, dus die mikt alles de trap af en de ren inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Mooi hokken zeg! Het is wel fijn als ze wat ruimte hebben inderdaad.
Mag ik vragen wat voor bodembedekking jullie gebruiken?
John komt lekker aan, zijn buikje voelt een stuk gevulder. Alleen zijn ruggegraatje blijft enorm voelbaar en zijn heupbeenderen ook. Komt hij daar pas als laatste aan of moet ik me zorgen maken?
De introductie met onze dame is niet zo geweldig verlopen, ze wil hem echt serieus bijtenZe hebben een buitenrennetje en ik heb er ook één voor John gekocht en ze naast elkaar gezet. Hij is wel nieuwsgierig en probeert door de spijlen te snuffelen. Zij wil hem alleen maar opeten
Nee, is niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Is dat nou die bult op z'n zij...?
Dan rent ie wegquote:Op donderdag 5 september 2013 18:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Nawww... Heb je m d'r als eens afgeduwd? Dat werkte bij Molly ook
Hmmm... En lokken wil zeker ook niet?quote:
Nee. Hij vidn het wel prima zo geloof ik? Geen kelly die continu aan hem hangt...quote:Op donderdag 5 september 2013 18:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hmmm... En lokken wil zeker ook niet?
Dank je Livelink, ik ben ook blij dat het Snuggles zo goed vergaat hier!quote:Op donderdag 5 september 2013 18:24 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd met je zwangerschap, Rijstebuiltje. Fijn dat het zo goed gaat met Snuggles.
2 rammen?quote:Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef 1410 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Okki. Sinds vrijdag bij ons in huis, samen met zijn broertje Hups. Ze zijn 7 weken oud en super lief samen. Ik hoop dat ze het zo leuk houden.
Hij is liefquote:Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef 1410 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Okki. Sinds vrijdag bij ons in huis, samen met zijn broertje Hups. Ze zijn 7 weken oud en super lief samen. Ik hoop dat ze het zo leuk houden.
Konijnen hebben daar geen boodschap aan, zelfde nest of niet. Hormonen en natuur is een groter ding dan een familieband. Dus hou het goed in de gaten en kijk of je een dierenarts kunt vinden die ze vroegtijdig (rond 3.5 maand) als de ballen zijn ingedaald al kan castreren. Dan is de kans groter dat het goed blijft gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 13:27 schreef 1410 het volgende:
[..]
Jup, maar wel uit hetzelfde nest dus er is een kans dat ze geen ruzie krijgen.
Awwwwwwquote:Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef 1410 het volgende:
[ afbeelding ]
Hangoortjes zijn erg schattig altijdquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef silent_scream1 het volgende:
Avondje op de bank met mijn bunny Loki![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zit altijd graag in het ingezakte gedeelte van de bank
Jaa toen ik m kocht was ik meteen verliefdquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hangoortjes zijn erg schattig altijd
Het is ook echt een lief beestjequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Jaa toen ik m kocht was ik meteen verliefd
Thanks! Dat is hij zeker!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is ook echt een lief beestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |