Op wie doelde 'ie dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Nou dan weet de andere groep al dat ze er dus sowieso uit liggen
quote:
Om de zangtalenten hoeft die groep het niet te doen. Dus moet je van je pluspunten gebruik makenquote:
quote:
Ik wacht nog op de drugsspuit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dit is die mond waar we al de hele tijd tegenaan kijken.
Ik wacht nog steeds op dit moment...quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:15 schreef iBenny het volgende:
Mijn glazen bol zegt....Angela laat een aantal jongens niet door. Die jongens worden door Gordon tot een groep gevormd. Die groep komt tot ergens aan het einde van de liveshows en wint X Factor misschien wel.
Dat. Op alle fronten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef D. het volgende:
Ze doen wel hun best om heel Nederland te overtuigen dat dit de slechtste XFA ooit is
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Apotheose het volgende:
complete herfst-struik op haar hoofd....
Boeijaka boeijakaquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dit moment...
[..]
Met Koos Albers You never walk alone zingtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Komt Lee Towers zo? Ik zag een gouden microfoon.
Alsjeblieft niet zeg, tis het beste dat ik gehoord heb in de hele Xfactorquote:
Verkeerde account tong.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met Koos Albers You never walk alone zinged
Misschien vind ik dat zelfs nog leukerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met Koos Albers You never walk alone zinged
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag dan nu het meisje met gitaar en hoofddoekje eruit?
Beetje als Bruno Marsquote:
Ik vind dit over the topquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, tis het beste dat ik gehoord heb in de hele Xfactor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |