Ik, een troll?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je echt interesse had om testrijder te worden, achteraf bleek je toch een troll te zijn.
En nu wil je opeens antwoord?
Wil je weten wat ik doe, dan zul je mij privé moeten spreken
Daarnaast, houd ik erg veel van de Engelse taal. Laatste drie jaar spreek ik meer engels dan nederlands eigenlijk met mijn zakenpartners.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je bent toch geen oplichter he.
[..]
Je Nederlands klinkt alsof je zo'n Nigeriaan bent.....
Je kunt een aanbod doen, maar ik heb je niets te bieden op dit moment. Ik heb nog geen team, ik heb nog geen startkapitaal. Je zult nog een tijd moeten wachten ben ik bang.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik, een troll?
Geef me je mail dan. Ik zal je een aanbod doen.
Uiteraard, ik zal zeker een marketingplan schrijven, zo krijg ik natuurlijk ook een veel beter inzicht in de mogelijkheden en potenties van het plan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
Zet je businessplan eens op de PM. Incl. Financiële verantwoording. Een droom en een mooi verhaal smeert mijn boterham niet.
Zeer verleidelijk, maar het is simpelweg niet mijn ding. Ik houd van de meer extreem uitziende supercars lookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef blup het volgende:
Waarom niet iets als caterham, donkervoort, ktm x-bow of ariel atom
het is wel stukken makkelijker om te bouwen, en het weegt minder dus je hebt minder pk's nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Zeer verleidelijk, maar het is simpelweg niet mijn ding. Ik houd van de meer extreem uitziende supercars look
Dat lijkt mij ook het beste om mee te beginnen. Nog beter is natuurlijk om eerst ervaring op te doen bij een grote autofabrikant, zo zijn veel bekende autobouwers toch begonnen volgens mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef blup het volgende:
Waarom niet iets als caterham, donkervoort, ktm x-bow of ariel atom
Uiteraard zal er een schaalmodel worden gemaakt. Om eventuele aanpassingen op aan te brengen. Ik begrijp ook wel dat daar veel tijd in zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef scooby92 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen
Wat is je achtergrond, ik bedoel wat heb je allemaal al bereikt op je CV?
kan je niet beter eerst een schaalmodel maken nadat je het ontwerp hebt uitgewerkt in een tekenprogramma?
Ik ben op dit moment bezig op het gebied van websites en apps. Heb over twee weken een belangrijk gesprek in verband met mijn website.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef n00b13 het volgende:
Maar ga je nou een marketingplan of een businessplan schrijven?
En wat heb je potentiele deelnemers te bieden?
Kan je dan niet beter alles uitwerken tot en met het schaalmodel en dan kijken wie er in wil investeren?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Uiteraard zal er een schaalmodel worden gemaakt. Om eventuele aanpassingen op aan te brengen. Ik begrijp ook wel dat daar veel tijd in zit.
Dit, maar opbouwende kritiek is natuurlijk wel gewoon gezond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef vosss het volgende:
Jongens doe eens niet zo negatief! Misschien is TS wel de nieuwe Klaas Zwart en heeft hij straks een eigen sportwagen a la Ascari met bijbehorend race resort
Nogmaals. Hier ga ik dus van trollen. Je geeft geen antwoord op mijn vragen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment bezig op het gebied van websites en apps. Heb over twee weken een belangrijk gesprek in verband met mijn website.
Ik zal dus tijd moeten vinden voor mijn supercar project.
Hierbij antwoord:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef n00b13 het volgende:
Maar ga je nou een marketingplan of een businessplan schrijven?
En wat heb je potentiele deelnemers te bieden?
Maar een marketingplan heeft geen financiële onderbouwing. Het is puur een beschrijving van hoe je je product in de markt wil zetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Hierbij antwoord:
Ja, ik zal een marketingplan schrijven.
Maar je kan toch andere zaken 'bieden'? Een percentage van de omzet bijvoorbeeld? Een aandenken? Een stukje auto? Een stukje van het bedrijf (in aandelen bijv.)?quote:En wat ik te bieden heb aan potentiële deelnemers hangt af van investeerders die geïntereseerd zijn.
Mocht er een investeerder zijn die flink wat geld wilt investeren, dan krijgt mijn team uiteraard een salaris. Maar voor nu, is niets zeker.
Dat gaat sowieso lastig worden met een supercar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef daNpy het volgende:
Een stukje bedrijf kan ik geen boodschappen van doen
Ik weet bijna precies de kosten om een supercar te ontwikkelen. Echter, waar ik naar streef met mijn concept wagen, is vooral om investeerders aan te trekken tijdens de autoshow in Genevé bijv.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mijn gevoel zegt, ik ben dus verder niet gehinderd door enige kennis wat betreft supercars bouwen, dat als je het plan in per se in deze astronomische vorm door wil zetten je het gewoon weg niet van de grond gaat krijgen. Waarom begin je niet simpeler, leer wat er allemaal voor ellende op je af gaat komen en ga met die kennis pas aan een dergelijk enorm project beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |