En een trekhaak voor de aanhanger met accu's?quote:
Goh, en hoe zou dat nu komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:39 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Grappig dat je het erover hebt. Ik probeer al een aantal dagen een gesprek te regelen met de eigenaar. Ik heb gelezen dat ze zich op dit moment in moeilijke tijden begeven.
Hoeft geen grote accu in zo'n auto, paar rondjes en dan weer aan de snellader.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
En een trekhaak voor de aanhanger met accu's?
caravan met laptopaccu'squote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
En een trekhaak voor de aanhanger met accu's?
Een heel verhaal blabla droom dit dat. Maar een fabriek voor een bodykit vinden kun je dus al nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef RegoWire het volgende:
Beste FOK! leden bij planes, trains & automobiles,
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben een jonge 'ondernemer' van 22 jaar. Mijn naam is Rego.
Mijn grootste passie in het leven zit hem in auto's. Nog specifieker, supercars.
Al van jongs af aan maakte ik kennis met een Lamborghini Murciélago terug in 2002 in Oostenrijk. Vanaf dat moment was mijn leven compleet veranderd. Alles wat ik tot dan toe dacht, werd verleden tijd een deur ging voor mij open, een deur naar een wereld verder dan mijn wereld. Je zou kunnen zeggen, ''ik was blind maar nu zie ik het''.
Om het verhaal kort te houden, sinds 2012 heeft mijn motivatie om een eigen supercar te bouwen zich ontwikkeld op een niveau waarmee ik nog nooit eerder mee heb kennis gemaakt.
Ik heb besloten om mijn eigen doel achterna te gaan en ik zal er alles aan doen, om mijn supercar te ontwikkelen ik kan dit doen.
Het is een droom, dat het waard is voor mijn ''lifetime''
Nu komt mijn vraag aan jullie, overigens ook de reden voor deze topic.
Ik heb zelf al een paar schetsen gemaakt van mijn supercar en het ziet er werkelijk bruut uit al zeg ik het zelf.
Ik heb op zoek naar een team bestaande uit:
-- Een professionele ontwerper, die uiteraard programma's zoals auto builder ec. beheerst om alle dimensies
van de auto kloppend te maken maar ook iemand die zelf met goede designs komt op basis van mijn eigen concept
-- Een groep engineers, meer specifieker ik zoek mensen die in staat zijn om een motor te ontwikkelen die voorziet van minimaal 700 paardenkrachten, een 'normal aspirated engine' om het zo maar te noemen, dus zonder turbo's, ik dacht zelf aan een V10 of V12 blok. Ook heb ik zelf een paar digitaal motorgeluiden ontworpen en ik wil dat jullie als engineers de motor naar mijn wens kunnen ontwikkelen.
Ook moeten jullie in staat zijn om alle andere componenten zoals, de transmissie en koppeling etc te kunnen ontwerpen, die de huidige concurrentie aan kunnen.
-- Eventueel testrijders, het liefst degenen die al meerdere supercars in hun verleden hebben gereden en een goed stuurgevoel hebben.
Ik heb nog geen werkplaats gevonden, omdat ik eerst een team wil samenstellen die samen met mij aan deze ''droom'' willen werken. Ik zoek mensen met veel passie en motivatie. Nog belangrijker, mensen die houden van supercars.
Ik heb een droom en ik geloof erin en ik wil het ook echt waar maken.
Ik heb niet veel verteld over de auto, omdat ik het nog redelijk geheim wil houden. Ik ben dus op zoek naar een team dat interesse heeft in het bouwen van een 'eigen supercar'.
Als het team geregeld is, verwacht ik dat we onze eerste concept af hebben over ongeveer 3,5 á 4 jaar. En ik wil hem daarna ook echt presenteren op de Autoshow in Geneve.
De reden waarom ik erg geloof in mijn doel, de huidige supercars vind ik niet zo spannend, behalve de modellen van Lamborghini, Ferrari, Bugatti en Koenigsegg. Het zijn toevallig ook de bekendste merken op het gebied van supercars, maar ze verdienen ook die bekendheid, ze maken geweldige supercars.
Echter, er is een beeld bij mij dat weg is gegaan in de laatste paar jaren. Tegenwoordig zie je vele supercars en sommige zoals de 458, Gallardo, R8 en de 911 Turbo zie je zo vaak dat je het speciale gevoel een beetje kwijtraakt. Neem mij niet verkeerd, een 458 is nog steeds ontzettend gaaf maar.. er mist iets. Iets dat bijv. Bugatti wel biedt.
Wanneer je een Bugatti ziet, krijg het het gevoel alsof je in een andere wereld zit. Ik kan het moeilijk omschrijven. Alhoewel.. denk aan Lamborghini, maar dan aan de Lamborghini's van de jaren 80 en 90. Met de Countach en Diablo, wanneer je zo een wagen zag rijden, dan kreeg je echt wel dat gevoel.
Ik wil een supercar bouwen omdat ik een nieuwe ideologie wil creeëren. Supercars moeten speciaal zijn en ik wil een supercar ontwikkelen dat in een wereld leeft verder dan de huidige. Ik wil dat wanneer mensen de auto op straat zien, het ervaren als iets buitenaards, zo elegant.. maar toch zo uniek.
Ik heb zelf geen inkomen en zal jullie als team ook niet kunnen betalen voor jullie werk. Wat ik voorstel is om een contract te sluiten met iedereen die dan een % van het bedrijf bezit.
Ik ken zelf wel investeerder, dus misschien hebben we geluk, maar tot dusver ik kan jullie niet betalen.
Ik wil jullie bedanken
PS: Waar kan ik bijv. alleen de bodykit laten maken? Ik hoorde dat er goede fabrieken zijn in Duitsland die plastic en aluminum bodykits ontwikkeld naar jou eigen ontwerp maar weet iemand hier meer over?
Of zijn er mensen met meer ervaring op dit gebied die mij tips kunnen geven.
Je Nederlands klinkt alsof je zo'n Nigeriaan bent.....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef RegoWire het volgende:
Voor degenen die er zo hun twijfels bij hebben.
Het maken van mijn droom supercar is een uitdaging die het waard is om mijn leven er aan te wijden.
Ieder persoon, heeft iets in zijn leven dat diegene wilt bereiken, nog geen eens 1% van de mensen wereldwijd bereikt zijn droom, of het nou is om accountant te worden, of een goede verpleegkundige, acteur of miljonair.
Ieder persoon heeft zijn eigen ''Personal Legend'', iets dat uniek is voor iedereen. Iets waar je voor leeft. Veel mensen geven die droom op en eindingen dus thuis zittend, zonder motivatie en meestal met uitkering.
Ik geloof in mijn Personal Legend en ik zal er alles aan doen wat ik tot mijn bereik heb om die droom waar te maken.
Zeker niet, ik ben Nederlands. Ik ben een erg snelle typer en ik ben er dus van bewust dat ik fouten maak, maar dat valt wel mee toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je bent toch geen oplichter he.
[..]
Je Nederlands klinkt alsof je zo'n Nigeriaan bent.....
Nope, ontwikkelen ze zelf. En ze zijn koning downsizing volgens hunzelf omdat ze het meeste vermogen per liter halen voor turboblokkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wist je dat kienigsegg ook motoren van anderen gebruikt?
Klopt ik geloof zelfs dat ze ongeveer 220 pk halen uit 1 liter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nope, ontwikkelen ze zelf. En ze zijn koning downsizing volgens hunzelf omdat ze het meeste vermogen per liter halen voor turboblokken
Ondernemer is een loze term.quote:
Ik dacht eerst dat je echt interesse had om testrijder te worden, achteraf bleek je toch een troll te zijn.quote:
Ik, een troll?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je echt interesse had om testrijder te worden, achteraf bleek je toch een troll te zijn.
En nu wil je opeens antwoord?
Wil je weten wat ik doe, dan zul je mij privé moeten spreken
Daarnaast, houd ik erg veel van de Engelse taal. Laatste drie jaar spreek ik meer engels dan nederlands eigenlijk met mijn zakenpartners.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je bent toch geen oplichter he.
[..]
Je Nederlands klinkt alsof je zo'n Nigeriaan bent.....
Je kunt een aanbod doen, maar ik heb je niets te bieden op dit moment. Ik heb nog geen team, ik heb nog geen startkapitaal. Je zult nog een tijd moeten wachten ben ik bang.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik, een troll?
Geef me je mail dan. Ik zal je een aanbod doen.
Uiteraard, ik zal zeker een marketingplan schrijven, zo krijg ik natuurlijk ook een veel beter inzicht in de mogelijkheden en potenties van het plan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
Zet je businessplan eens op de PM. Incl. Financiële verantwoording. Een droom en een mooi verhaal smeert mijn boterham niet.
Zeer verleidelijk, maar het is simpelweg niet mijn ding. Ik houd van de meer extreem uitziende supercars lookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef blup het volgende:
Waarom niet iets als caterham, donkervoort, ktm x-bow of ariel atom
het is wel stukken makkelijker om te bouwen, en het weegt minder dus je hebt minder pk's nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Zeer verleidelijk, maar het is simpelweg niet mijn ding. Ik houd van de meer extreem uitziende supercars look
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |