Dit is niet goed hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 18:20 schreef greavy het volgende:
Fotoritten met de TSP, nu die van gister.
[ afbeelding ]
Valt me dan nog mee dat ze bij de onderste foto niet op dat kastje bij het sein gaan staan. Dat lijkt mij toch voldoende hoger dan de figuren om je heen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:20 schreef greavy het volgende:
Fotoritten met de TSP, nu die van gister.
[ afbeelding ]
Eerder gingen ze wel in de seinpaal klimmen. Maar dat niet op de fotoquote:Op zondag 12 mei 2013 18:56 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Valt me dan nog mee dat ze bij de onderste foto niet op dat kastje bij het sein gaan staan. Dat lijkt mij toch voldoende hoger dan de figuren om je heen.
Goed aanbesteed levert een goed product op. In dit geval kunnen we dit beter goed jatten dan zelf opnieuw op onze smoel gaan. Invoeren die handel.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef James1988 het volgende:
Ik zat gisteren wat te lezen over Westbahn, de open access-concurrent voor ÖBB tussen Wenen en Salzburg. Westbahn heeft de beschikking over 7 Stadler KISS-dubbeldekkers van 6 bakken lang, met een maximumsnelheid van 200 km/h.
Wat mij verbaasde:
- Op iedere trein zijn 4 stewards aanwezig
- Westbahn heeft 200 medewerkers, 85% van hen werkt op de treinen
- In iedere trein zijn 4 verkoopautomaten, en er is nog een bar waar je tegen schappelijke prijzen snacks en drinken kunt krijgen
- De trein rijdt na Salzburg nog door naar het Duitse Freilassing, waarmee de Westbahn ook meteen een internationale treindienst is. Westbahn zelf geeft hier weinig ruchtbaarheid aan.
- De bezetting van de treinen schijnt behoorlijk goed te zijn, en Westbahn heeft inmiddels al uitbreidingsplannen (zoals doorrijden naar München).
[ afbeelding ]
Het is niet aanbesteed, het is een open access-vervoerder, die dus voor eigen risico treinen rijdt.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Goed aanbesteed levert een goed product op. In dit geval kunnen we dit beter goed jatten dan zelf opnieuw op onze smoel gaan. Invoeren die handel.
En alleen maar 1e klas tegen een lagere prijs dan de 2de klas van de ÖBB.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef James1988 het volgende:
Ik zat gisteren wat te lezen over Westbahn, de open access-concurrent voor ÖBB tussen Wenen en Salzburg. Westbahn heeft de beschikking over 7 Stadler KISS-dubbeldekkers van 6 bakken lang, met een maximumsnelheid van 200 km/h.
Wat mij verbaasde:
- Op iedere trein zijn 4 stewards aanwezig
- Westbahn heeft 200 medewerkers, 85% van hen werkt op de treinen
- In iedere trein zijn 4 verkoopautomaten, en er is nog een bar waar je tegen schappelijke prijzen snacks en drinken kunt krijgen
- De trein rijdt na Salzburg nog door naar het Duitse Freilassing, waarmee de Westbahn ook meteen een internationale treindienst is. Westbahn zelf geeft hier weinig ruchtbaarheid aan.
- De bezetting van de treinen schijnt behoorlijk goed te zijn, en Westbahn heeft inmiddels al uitbreidingsplannen (zoals doorrijden naar München).
[ afbeelding ]
Mag dat in Nederland ook?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het is niet aanbesteed, het is een open access-vervoerder, die dus voor eigen risico treinen rijdt.
volgens mij steekt de wet personenvervoer 2000 hier een stokje voorquote:
Alleen als het een internationale treindienst is. En bij stops op meer dan één Nederlands station moet de ACM eerst toestemming geven.quote:
Dat was daarvoor. De wet personenvervoer 2000 is dan ook van na het Loversavontuur.quote:
Scherp. Wel goed om te onthouden.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het is niet aanbesteed, het is een open access-vervoerder, die dus voor eigen risico treinen rijdt.
Ik was erg anti-Lovers destijds.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat was daarvoor. De wet personenvervoer 2000 is dan ook van na het Loversavontuur.
En toch gingen ze niet zo vaak dood.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef b2py het volgende:
Vroeger hadden ze bij het spoor nog niet zoveel met veiligheid: http://energievoorziening(...)agen/ladderwagen.htm
Ja, en nee. Ze werden enorm dwarsgezeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |