Kijk, en dit is nou precies de reden dan ik mn spoorhobby vooral alleen beoefen, of, met vrienden en kennissen waarvan ik zeker weet dat ze zich kunnen gedragen. Ik kan en wil me niet identificeren met dit soort lui paupers. Van dit gedrag, daarvan zak je toch door je hangmat...quote:Op zondag 12 mei 2013 18:20 schreef greavy het volgende:
Fotoritten met de TSP, nu die van gister.
[ afbeelding ]
Zie ze hierboven ook in die mast klimmen.
Wij zijn niet zo kansloos.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:42 schreef Duvel het volgende:
Daarom ga ik ook nooit mee met het nieuwjaarsrondje.
Dat zie je Ducky, ik heb mijn ogen niet in mijn zak zitten!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een Russisch fotomodel was? Haar naam was Zydypoesnjetniet ofzo?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 7:22 R Badajoz (A 8:41) 8:11 IR Alcazar de San Juan (A 13:08) 8:44 R Badajoz (A 9:58) 13:42 R Villanueva de la Ser (A 13:59) 14:39 R Badajoz (A 15:55) 15:34 R Puertollano (A 18:40) 17:46 R Badajoz (A 19:03) 18:41 R Cabeza del Buey (A 20:05) 20:10 IR Badajoz (A 21:25) 21:14 R Villanueva de la Ser (A 21:31) |
Dat kan kloppen, ,ik kwam het hier tegen -> http://www.deutschebahn.c(...)6640/bombardier.htmlquote:Op maandag 13 mei 2013 01:46 schreef James1988 het volgende:
Ik denk dat dat fragment uit een tekst over de Traxx 3 komt. "Last-Mile" betekent dat er een dieseltankje en -generatortje aan de locomotief wordt toegevoegd, zodat deze een aantal kilometers zonder bovenleiding kan rijden. Door deze "Last-Mile"-uitrusting vervalt de noodzaak voor een rangeerlocomotief, wat tijd scheelt.
Het is gaan testen onder ERTMS level 1.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Alweer ja?
Wat is het nut van testen op HSL2? Daar komt die trein nooit, en voor zover ik weet heeft die faaltrein geen TBL2.
"O shit, hadden we die seinen ook weer aan moeten sluiten dan!?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:18 schreef _JdM_ het volgende:
De traditie van het uitlopen van de werkzaamheden in Twente zet nog even door: Seinstoringen Zutphen-Hengelo en Almelo-Hengelo, waardoor minder treinen daar.
idd; ik stond ook een tijdje te koekeloeren op Almelo de riet. Maar er werd wel een extra trein ingezet (6 bakken icmm)quote:Op maandag 13 mei 2013 09:18 schreef _JdM_ het volgende:
De traditie van het uitlopen van de werkzaamheden in Twente zet nog even door: Seinstoringen Zutphen-Hengelo en Almelo-Hengelo, waardoor minder treinen daar.
Niks bijzonders, dat zie je in veel meer landen met dunbevolkte gebieden. Ik vind het juist nog wel veel treinen gezien het lage inwoneraantal.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:13 schreef James1988 het volgende:
De dienstregeling in Spanje is... bizar. Hier volgt een lijstje van alle treinen die deze maandag vertrekken vanaf het stationnetje Valdetorres (inwonertal: 1281), in zuidwest-Spanje:
[ code verwijderd ]
Ik sta hier echt van te kijken. De frequentie is heel erg laag, er lijkt geen enkele regelmaat of patroon in de dienstregeling te zitten, en de verbinding tussen plaatsjes onderling zijn ook karig: er is maar één trein per dag tussen Valdetorres en Puertollano. Toch lullig, als je die mist.
Ik denk dat het aantal in- en uitstappende reizigers op dit stationnetje vrij laag zijn, gezien de beperkte grootte van het dorpje. Daarom ook denk ik dat het uitgesloten is dat dit stationnetje zelfs maar in de buurt van enigszins rendabel te zijn is.
Hoe ik bij Valdetorres terecht ben gekomen? Random rondklikken op Google Maps!
Je kunt veel zeuren en zaniken op de NS, maar dit is erg goedquote:Op maandag 13 mei 2013 10:55 schreef b2py het volgende:
'extra treinen ns vanwege ongeluk A2'
Laten ze de intercity's een extra stop te Breukelen maken, goed bezig
er is tijdelijke parkeerruimte gemaaktquote:Op maandag 13 mei 2013 11:10 schreef JDude het volgende:
Heeft Breukelen een beetje parkeerruimte dan? Of mag het blik op de A2 blijven staan?
Van Der Valk.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:10 schreef JDude het volgende:
Heeft Breukelen een beetje parkeerruimte dan? Of mag het blik op de A2 blijven staan?
Overschat dit niet. Het gaat niet om extra treinen. Slechts de gebruikelijke IC's tussen Utrecht en Amsterdam Centraal stoppen er. De treinen zijn ook niet verlengd.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:55 schreef b2py het volgende:
'extra treinen ns vanwege ongeluk A2'
Laten ze de intercity's een extra stop te Breukelen maken, goed bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |