Botox in de lippen.quote:
hoogtepunt van de weekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig weten we dat straks Pietertje komt.
Daar leef je een hele week naar toe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig weten we dat straks Pietertje komt.
En daarna komt VI om proberen op zijn succes mee te liften.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar leef je een hele week naar toe.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Als opknoeren oprotten betekent ben ik het er ook mee eens.
Theo Maassen doet dit jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook de logische man voor de oudejaarsconference.
Tegen die tijd is Pietertje aan het grote werk toe!quote:
Dus Mark is geen homo? balen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef marcodej het volgende:
Aan haar lippen te zien heeft ze net lopen bekken met Rutte.
Had je plannetjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Mark is geen homo? balen.
Jammer ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of Schippers is geen vrouw.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je verliefd op hem?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mark Rutten maakt hetero's homo. Alle andere mannen in dit topic zijn nog in de ontkenningsfase.quote:
Marc-Marie heeft zijn cavia thuisgelaten.quote:
hij maakt nog wel hetzelfde geluidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marc-Marie heeft zijn cavia thuisgelaten.
Doe maar Herman Finkers, dan ben ik blijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me een blunder als je ook Pietertje op stal hebt staan.
Dus efkes wisselen die Theo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |