Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Je hoeft geen thermo-ondergoed aan nu, maar hardlopen met een kort shirt zie ik nog niet gebeuren. En als er een beetje wind is, is het best wel prettig om met een jack te lopen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Je hoeft geen thermo-ondergoed aan nu, maar hardlopen met een kort shirt zie ik nog niet gebeuren. En als er een beetje wind is, is het best wel prettig om met een jack te lopen.
Ligt er een beetje aan waar je woont ook. Hier was het vandaag gewoon 17 graden en de wind was niet koud (grens Brabant/Limburg). Zelfs ik liep alleen in een shirtje. En een lange broek natuurlijk, maar daar loop ik ook in als het 30 graden is, vind ik nu eenmaal fijn en juist minder warm en plakkerig dan een korte.
[quote]Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef slacker_nl het volgende: Vanmorgen om 0800 gelopen in een korte 'legging' en tshirt met daaronder een soort thermoshirt, meer was niet nodig.
Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef bloodymary1 het volgende: Ligt er een beetje aan waar je woont ook. Hier was het vandaag gewoon 17 graden en de wind was niet koud (grens Brabant/Limburg). Zelfs ik liep alleen in een shirtje. En een lange broek natuurlijk, maar daar loop ik ook in als het 30 graden is, vind ik nu eenmaal fijn en juist minder warm en plakkerig dan een korte.
Ik wilde vandaag een bocht maken met de fiets en werd weggeblazen. Nabij Sloterdijk station, NH.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Wat lullen jullie veel Normaal doe ik zelf mee en valt het niet zo op
En wat zit er veel verschil tussen jullie gewone schoenmaat en hardloopschoenen. Ik heb gewone schoenen maat 38/39 en m'n Brooks en Kinvara's zijn alletwee maat 38,5. Vandaag Mirage's maat 39 geprobeerd (slofjes, echt, ik wilde ze eigenlijk niet meer uit trekken) en PureCadence maat 39 (veel te groot). 38,5 hadden ze niet op voorraad
Iemand die een bluetooth hartslagmeter heeft en die gebruikt met zijn Iphone4? En welke gebruiken jullie?
Wil mijn hartslag via Endomondo gaan bijhouden.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende: Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{ :{²
Hebben de verkopers niet gekeken of ze goed zaten? Als dat wel zo is, en/of je hebt er geen last van: prima toch?
Beste tip die ik hier gekregen heb: schoenen aan laten meten bij een speciaalzaak. Had anders gewoon weer neutrale schoenen in mijn eigen maat in de opruiming gekocht, en over een paar weken klachten/blessures gehad.
Ik wil de volgende keer een schoen met leuke kleurtjes. Moet ik dan een grotere winkel bezoeken of heb ik dan nog steeds 'pech' dat ze weinig keus hebben qua kleur?
De vrouw waar ik was zei namelijk dat je niet echt een keuze had in kleur omdat ze elke keer maar wat binnen kregen.
Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende: Ik wil de volgende keer een schoen met leuke kleurtjes. Moet ik dan een grotere winkel bezoeken of heb ik dan nog steeds 'pech' dat ze weinig keus hebben qua kleur?
De vrouw waar ik was zei namelijk dat je niet echt een keuze had in kleur omdat ze elke keer maar wat binnen kregen.
Kleine winkels kunnen ze waarschijnlijk ook bestellen. Dus de verkeerde kleur passen en dan de juiste bestellen. Moet je wel even wachten.
The sun in your Eyes Made some of the lies worth believing
Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende: Ik wil de volgende keer een schoen met leuke kleurtjes. Moet ik dan een grotere winkel bezoeken of heb ik dan nog steeds 'pech' dat ze weinig keus hebben qua kleur?
Volgens mij gaan hardloopschoenen en leuke kleurtjes niet samen. Ze zien er altijd uit alsof ze zijn ontworpen door een blinde nicht.
Na de zomer ga ik nieuwe schoenen aan laten meten. Heb nu neutrale Asics, die ik op de gok had gekocht, maar die eigenlijk wel erg lekker zitten. Nooit last van m'n voeten, goede demping. Alleen heb ik na het lopen aan de binnenkant van m'n linkerbeen, langs m'n kuit, zo af en toe een tikje last, dus ff een analyse op los laten.