abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:19:52 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126315861

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:20:44 #2
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126315899
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:10 schreef mosselmossel het volgende:
't is misschien koud voor de tijd van het jaar. Het is niet koud om te hardlopen.
Je hoeft geen thermo-ondergoed aan nu, maar hardlopen met een kort shirt zie ik nog niet gebeuren.
En als er een beetje wind is, is het best wel prettig om met een jack te lopen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 mei 2013 @ 19:20:54 #3
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126315908
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Gezellig! Nog meer gezellige mensen voor de borrel erna op de Beestenmarkt *O*
Toplocatie.
pi_126316150
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je hoeft geen thermo-ondergoed aan nu, maar hardlopen met een kort shirt zie ik nog niet gebeuren.
En als er een beetje wind is, is het best wel prettig om met een jack te lopen.
Ligt er een beetje aan waar je woont ook. Hier was het vandaag gewoon 17 graden en de wind was niet koud (grens Brabant/Limburg). Zelfs ik liep alleen in een shirtje. En een lange broek natuurlijk, maar daar loop ik ook in als het 30 graden is, vind ik nu eenmaal fijn en juist minder warm en plakkerig dan een korte.
pi_126316181
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Toplocatie.
Dat klinkt wel echt heel feestelijk "de Beestenmarkt". Echt zo van lekker slempen.
pi_126316437
ik loop in een speciaal hardloopshirtje. van kou was geen sprake.
Werewolf
pi_126316447
[quote]0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef slacker_nl het volgende:
Vanmorgen om 0800 gelopen in een korte 'legging' en tshirt met daaronder een soort thermoshirt, meer was niet nodig.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:32:20 #8
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126316474
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ligt er een beetje aan waar je woont ook. Hier was het vandaag gewoon 17 graden en de wind was niet koud (grens Brabant/Limburg). Zelfs ik liep alleen in een shirtje. En een lange broek natuurlijk, maar daar loop ik ook in als het 30 graden is, vind ik nu eenmaal fijn en juist minder warm en plakkerig dan een korte.
Ik wilde vandaag een bocht maken met de fiets en werd weggeblazen. Nabij Sloterdijk station, NH.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126316495
Ik heb snel gescand, maar geen bekenden gezien op deze foto's van gister.

http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=A5F67E03F70B323C
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_126316823
Wat lullen jullie veel :o Normaal doe ik zelf mee en valt het niet zo op :P

En wat zit er veel verschil tussen jullie gewone schoenmaat en hardloopschoenen. Ik heb gewone schoenen maat 38/39 en m'n Brooks en Kinvara's zijn alletwee maat 38,5. Vandaag Mirage's maat 39 geprobeerd (slofjes, echt, ik wilde ze eigenlijk niet meer uit trekken) en PureCadence maat 39 (veel te groot). 38,5 hadden ze niet op voorraad :(
pi_126316885
Iemand die een bluetooth hartslagmeter heeft en die gebruikt met zijn Iphone4? En welke gebruiken jullie?

Wil mijn hartslag via Endomondo gaan bijhouden.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_126317234
beter een maat groter kopen? ik zal er aan denken.
Werewolf
pi_126317329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die een bluetooth hartslagmeter heeft en die gebruikt met zijn Iphone4? En welke gebruiken jullie?

Wil mijn hartslag via Endomondo gaan bijhouden.
Eerste hit op google:

http://www.hartslagmeterc(...)ers-voor-iphone.html
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126317395
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:18 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Waar heb je ze gehaald? Ze kijken toch of ze goed zitten?
Brantano en waren ¤ 64,95
Werewolf
pi_126317787
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef sararaats het volgende:

[..]

Brantano en waren ¤ 64,95
Hebben de verkopers niet gekeken of ze goed zaten? Als dat wel zo is, en/of je hebt er geen last van: prima toch?

Beste tip die ik hier gekregen heb: schoenen aan laten meten bij een speciaalzaak. ^O^ Had anders gewoon weer neutrale schoenen in mijn eigen maat in de opruiming gekocht, en over een paar weken klachten/blessures gehad. :@
pi_126317968
Ik wil de volgende keer een schoen met leuke kleurtjes. Moet ik dan een grotere winkel bezoeken of heb ik dan nog steeds 'pech' dat ze weinig keus hebben qua kleur?

De vrouw waar ik was zei namelijk dat je niet echt een keuze had in kleur omdat ze elke keer maar wat binnen kregen. :P
pi_126318031
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil de volgende keer een schoen met leuke kleurtjes. Moet ik dan een grotere winkel bezoeken of heb ik dan nog steeds 'pech' dat ze weinig keus hebben qua kleur?

De vrouw waar ik was zei namelijk dat je niet echt een keuze had in kleur omdat ze elke keer maar wat binnen kregen. :P
Kleine winkels kunnen ze waarschijnlijk ook bestellen. Dus de verkeerde kleur passen en dan de juiste bestellen. Moet je wel even wachten.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  Moderator vrijdag 10 mei 2013 @ 20:02:16 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_126318049
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef sararaats het volgende:
beter een maat groter kopen? ik zal er aan denken.
Had jij niet net schoenen laten aanmeten?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126318098
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:

Volgens mij gaan hardloopschoenen en leuke kleurtjes niet samen. Ze zien er altijd uit alsof ze zijn ontworpen door een blinde nicht.
pi_126318125
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Volgens mij gaan hardloopschoenen en leuke kleurtjes niet samen. Ze zien er altijd uit alsof ze zijn ontworpen door een blinde nicht.
Maar als je op van die 'inspirational running blogs' kijkt hebben ze allemaal mooie kleurtjes :'(

Niet dat het zo boeiend is, maar kleurtjes O+ O+ O+ O+

Of trekken die mensen dan die mooie schoenen aan voor een foto en rennen dan verder op hun afgetrapte door een blind persoon ontworpen schoenen _O-

Dat zijn ook 9/10 nike schoenen. Maar ik hoor hier niemand over nike schoenen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 20:05:03 ]
pi_126318173
Opeens moet ik aan Noosa's denken :P
pi_126318281
Mijn schoenen zijn "gewoon" wit, met paarse accent dingetjes O+ :9
pi_126318362

</hipstermode>

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 20:08:49 ]
pi_126318419
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

</hipstermode>
Nahh, dan toch liever de Asics Noosa zoals Arquero al noemde :+ Hehehe :9
pi_126318421
Na de zomer ga ik nieuwe schoenen aan laten meten. Heb nu neutrale Asics, die ik op de gok had gekocht, maar die eigenlijk wel erg lekker zitten. Nooit last van m'n voeten, goede demping. Alleen heb ik na het lopen aan de binnenkant van m'n linkerbeen, langs m'n kuit, zo af en toe een tikje last, dus ff een analyse op los laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')