Ik kan wel beroerdere groepen bedenken dan Nirvana, Bush en AoB zijn ook wel goed te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:11 schreef Stickertje het volgende:
Welke lamlullen hebben op Nirvana gestemd? [ link | afbeelding ]
Dave Matthews gok ik...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Dave Matthews Band![]()
Welke debiel heeft dat bedacht?
http://www.rollingstone.c(...)he-nineties-20130509quote:We asked our readers to vote for their least favorite bands of the Nineties last week. As you can imagine, this one got people fired up, and votes poured in. While people seemed to have particular scorn for one particular late Nineties rap-rock band and one post-grunge band whose lead singer sounds a bit like Eddie Vedder, bands ranging from Smashing Pumpkins to the Goo Goo Dolls got votes. These results are sure to anger many people, but remember that this is a readers' poll. We had nothing to do with the results. There's one band here that will anger and shock many people. See if you can pick out which one we're talking about.
quote:5. Nirvana
What the fuck happened here? Did the members of Warrant, Mötley Crüe, Poison and Bang Tango come together to stuff the ballot boxes? Who hates Nirvana? Sure, the crazy success of Nevermind meant that many Eighties superstars seemed like premature has-beens, but that was inevitable. Country Joe and the Fish didn't seem very cool in 1971, either. Times change. Fans move on. You're often only as big as your last hit. But Nirvana were a great band. Their three albums are nearly perfect, and they are guaranteed to be inducted into the Rock and Roll Hall of Fame next year. We're sorry, but everyone who voted for them in this poll is wrong.
Ik snap er niks van. Toch wel meest onterechte band in deze lijst.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:11 schreef Stickertje het volgende:
Welke lamlullen hebben op Nirvana gestemd? [ link | afbeelding ]
Ik mis Bon Jovi ook in de lijst.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:56 schreef Stickertje het volgende:
Toch wel verbaasd over dat Nickelback op 2 staat, had ze zeker op de eerste plaats verwacht, ook vooral omdat er meer grappen gemaakt over Nickelback dan Creed.
Die zijn begonnen/doorbraak in de jaren 80 dus ik kan wel begrijpen waarom ze niet in de lijst staan..quote:
Ik geef het opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die zijn begonnen in de jaren 80 dus ik kan wel begrijpen waarom ze niet in de lijst staan..
lucky you.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nickelback zie ik toch niet als 90s band. How you remind me is van 2002, daarvoor had ik nog nooit van ze gehoord.
Er is welgeteld 1 persoon die ooit een liedje heeft gemaakt over (de voorloper van) die zender, wie was dat ook alweer?quote:
Herman van Veen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er is welgeteld 1 persoon die ooit een liedje heeft gemaakt over (de voorloper van) die zender, wie was dat ook alweer?
2quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er is welgeteld 1 persoon die ooit een liedje heeft gemaakt over (de voorloper van) die zender, wie was dat ook alweer?
Vind het vreselijk depressieve zeikerige muziek, net als Pearl Jam. Nja, heb gewoon een hekel aan het grunge genre, zie daar niks bijzonders in en alles waar ik naar zoek in muziek komt daar niet voor. Is echt een van de weinige genres waar ik niks van luister. Ik luister namelijk van Colombiaanse freak-folk tot Zweedse stoner tot underground Hip-Hop en pop-muziek bij wijze van spreken.quote:
Ook het eerste album niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind het vreselijk depressieve zeikerige muziek, net als Pearl Jam. Nja, heb gewoon een hekel aan het grunge genre, zie daar niks bijzonders in en alles waar ik naar zoek in muziek komt daar niet voor. Is echt een van de weinige genres waar ik niks van luister. Ik luister namelijk van Colombiaanse freak-folk tot Zweedse stoner tot underground Hip-Hop en pop-muziek bij wijze van spreken.
Heb nog niet de zin kunnen krijgen om een volledig album van ze te luisteren, maar alle losse nummers die ik ooit gehad heb bevielen me niet, weet zo niet precies meer welke dat allemaal zijn.quote:
Werd door de Rolling Stone gekozen tot mooiste nummer ooit in 2000quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef leeell het volgende:
3fm
en Rolling Stonestaat zo vaak dingen in qua enquêtes en onderzoeken waar mn wenkbrauwen van fronzen.
Nirvana was geen grunge. Grunge is door de media bedacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind het vreselijk depressieve zeikerige muziek, net als Pearl Jam. Nja, heb gewoon een hekel aan het grunge genre, zie daar niks bijzonders in en alles waar ik naar zoek in muziek komt daar niet voor. Is echt een van de weinige genres waar ik niks van luister. Ik luister namelijk van Colombiaanse freak-folk tot Zweedse stoner tot underground Hip-Hop en pop-muziek bij wijze van spreken.
Niks mis mee. Geweldige albums gemaakt.quote:
Nee, trouwens een erg goede solo bij 2:54quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hier hoor je echt niks verkeerds aan?
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef op_quoter het volgende:
[..]
Nee, trouwens een erg goede solo bij 2:54
Er staat ook notabene:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef iwanttobelieve het volgende:
![]()
![]()
De slechtste bands van de jaren 90 kent niemand, omdat ze zo slecht zijn dat niemand er naar wil luisteren. Dit slaat echt nergens op weer.
Ook Smells Like Teen Spirit van Nirvana ken je niet, nee?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef Gehenna het volgende:
Dave Matthews Bandde Bløf van Amerika
Creed, het meest zeikerige nummer van Pearl Jam steeds opnieuw spelen, maar dan met christelijke lyrics...
Maar Bush, Ace of Base en zelfs Limp Bizkit hebben toch wel een paar coole nummers gemaakt
Nirvana ken ik verder niet, zal er wel instaan om het lijstje een beetje een obscuur hipster tintje te geven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |