Het wegvallen van de Colombianen geeft een Kruiswijk of Kelderman ook wel meer kansen op een top 10 plek.quote:
Die zullen ook wel de pest inhebben inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef Redefine het volgende:
Dat ze Uran en Henao laten wachten is natuurlijk ook lachwekkend.
Goede oude wielrenreflexquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef Redefine het volgende:
Mochten ze dit niveau vasthouden, zou dat mooi zijn. En ze zullen er ook ver mee komen in het ploegenklassement. Voor wat dat waard is natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het wegvallen van de Colombianen geeft een Kruiswijk of Kelderman ook wel meer kansen op een top 10 plek.
Ik vond het eigenlijk nog het meest verbazingwekkende dat ze nog gingen wachten. Ik had gedacht dat ze wel wat 'communicatieproblemen' zouden hebben en gewoon lachend in de eerste groep binnen zouden komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef Redefine het volgende:
Tour had hij niet gewonnen, denk ik, daarvoor had Wiggo teveel voorsprong uiteindelijk. Vuelta 2011 is wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef DutchSL het volgende:
Zoals ze Froome ook lieten wachten (wat hem sowieso de Vuelta en ik denk ook de Tour heeft gekost).
Wiggins is heilig als Britse volksheld voor Sky.
Ik ben benieuwd wat er zal gebeuren als de Giro compleet mislukt en Wiggins toch voor de Tour wil gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef DutchSL het volgende:
Zoals ze Froome ook lieten wachten (wat hem sowieso de Vuelta en ik denk ook de Tour heeft gekost).
Wiggins is heilig als Britse volksheld voor Sky.
Ik denk niet dat ze daarmee waren weggekomen binnen de ploeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog het meest verbazingwekkende dat ze nog gingen wachten. Ik had gedacht dat ze wel wat 'communicatieproblemen' zouden hebben en gewoon lachend in de eerste groep binnen zouden komen.
Zou ook wel kunnen dat er harde woorden zijn gevallen toen ze dat laatst niet deden. Werkweigering, ontslag etc?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog het meest verbazingwekkende dat ze nog gingen wachten. Ik had gedacht dat ze wel wat 'communicatieproblemen' zouden hebben en gewoon lachend in de eerste groep binnen zouden komen.
Wat een onzin. Je statement is compleet onrealistisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:37 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijke ritMaar ze hebben wel een kans laten liggen, als ze Wiggins op die voorlaatste klim al helemaal los hadden gereden hadden ze hem vandaag 3 minuten aan de broek kunnen doen en definitief uitschakelen.
Ze gaan waarschijnlijk toch wel weg aan het einde van het seizoen. Je kan iemand niet ontslaan omdat zijn oortje 'niet werkte' (of je moet een paar miljoen meegeven, en Uran is iemand die er geen problemen mee heeft zijn sportieve ambities opzij te zetten voor wat geldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen dat er harde woorden zijn gevallen toen ze dat laatst niet deden. Werkweigering, ontslag etc?
Ik acht de kans zelfs vrij groot dat Wiggins afstapt als het niet beter gaat. En dan heeft Froome toch een probleem ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er zal gebeuren als de Giro compleet mislukt en Wiggins toch voor de Tour wil gaan.
Nee hij kijkt zijn sportieve ambities opzijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk toch wel weg aan het einde van het seizoen. Je kan iemand niet ontslaan omdat zijn oortje 'niet werkte' (of je moet een paar miljoen meegeven, en Uran is iemand die er geen problemen mee heeft zijn sportieve ambities opzij te zetten voor wat geld)
Froome rijdt een veel beter seizoen dan Wiggins. Bovendien is het parcours van de Tour minder geschikt voor Wiggo. Froome wordt dus gewoon de kopman, of mevrouw Wiggins het ermee eens is of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik acht de kans zelfs vrij groot dat Wiggins afstapt als het niet beter gaat. En dan heeft Froome toch een probleem ja.
De kracht van Team Sky is dat ze volgens een strak patroon handelen met hun treintjes en voor 1 kopman gaan. Zodra het treintje verstoort wordt komen ze er juist door in problemen en weten ze niet meer hoe het op te lossen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen dat er harde woorden zijn gevallen toen ze dat laatst niet deden. Werkweigering, ontslag etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |